Witam poszukuje skillów/statystyk/umiejętności do Zombie Plague 5.0 mianowicie, menu z dodawanie pkt do statystyk takich jak zdrowie, pancerz, wytrzymałość itd.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Poszukuje skillów do ZP
Temat rozp. Lizka, 14.02.2017 06:55
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 14.02.2017 06:55
#2
Napisano 14.02.2017 11:20
O tym myślisz?
public fwd_PlayerPoints(id) { if(g_stats_statystyka_1[id] > statystyka_1_limit || g_stats_statystyka_2[id] > statystyka_2_limit || g_stats_statystyka_3[id] > statystyka_3_limit || g_stats_statystyka_4[id] > statystyka_4_limit || g_stats_statystyka_5[id] > statystyka_5_limit || g_stats_statystyka_6[id] > statystyka_6_limit) fwd_ResetPlayerPoints(id); else { new tytul[64], szybkosc[64], statystyka1[64], statystyka2[64], statystyka3[64], statystyka4[64], statystyka5[64], statystyka6[64]; format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty (%i):", g_stats_points_old[id]); if(punkty_poziomu[g_stats_points_skill[id]] == -1) format(szybkosc, charsmax(szybkosc), "Ile dodawac: \r[ALL] \y(Po ile punktow rozdawac)"); else format(szybkosc, charsmax(szybkosc), "Ile dodawac: \r[%i] \y(Po ile punktow rozdawac)", punkty_poziomu[g_stats_points_skill[id]]); format(statystyka1, charsmax(statystyka1), "Pancerz (Dla ludzi): \r[%i\w/\r%i] \y(Zwieksza kevlar)", g_stats_statystyka_1[id], statystyka_1_limit); format(statystyka2, charsmax(statystyka2), "Krytyk (Dla ludzi): \r[%i\w/\r%i] \y(Zwieksza krytyki)", g_stats_statystyka_2[id], statystyka_2_limit); format(statystyka3, charsmax(statystyka3), "Obrazenia (Dla ludzi): \r[%i\w/\r%i] \y(Zwieksza obrazenia)", g_stats_statystyka_3[id], statystyka_3_limit); format(statystyka4, charsmax(statystyka4), "Zdrowie (Dla Zombie): \r[%i\w/\r%i] \y(Zwieksza zdrowie)", g_stats_statystyka_4[id], statystyka_4_limit); format(statystyka5, charsmax(statystyka5), "Unik (Dla Zombie): \r[%i\w/\r%i] \y(Pominiecie pancerzu)", g_stats_statystyka_5[id], statystyka_5_limit); format(statystyka6, charsmax(statystyka6), "Wytrzymalosc (Dla Zombie): \r[%i\w/\r%i] \y(Zmniejsza obrazenia)", g_stats_statystyka_6[id], statystyka_6_limit); new menu = menu_create(tytul, "fwd_PlayerPoints_Handler"); menu_additem(menu, szybkosc); menu_additem(menu, statystyka1); menu_additem(menu, statystyka2); menu_additem(menu, statystyka3); menu_additem(menu, statystyka4); menu_additem(menu, statystyka5); menu_additem(menu, statystyka6); menu_display(id, menu); } return PLUGIN_CONTINUE; }
#3
Napisano 14.02.2017 11:28
Ręce mi opadły no o tym hehe, to jest cały plugin? Jak się on zapisuje?
Użytkownik Lizka edytował ten post 14.02.2017 11:30
#4
Napisano 14.02.2017 11:30
Nie, polączone z expmodem, dodatkowo aby sie nie bugowaly trzeba bylo przeniesc 4-5 pluginów oddzielnych do expmoda, te odpowiadajace za obrazenia, human-class, zombie-class i jeszcze cos.
#5
Napisano 14.02.2017 11:31
Jesteś wstanie to ze darmo zrobić czy tez będzie odpowiedz NIE
#6
Napisano 14.02.2017 11:34
Odpowiedź jest prosta, jeżeli sie skusisz to mam to czego szukasz
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych