Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Plugin Menu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 SP3D!

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:201
  • Imię:Tomek
Offline

Napisano 08.02.2017 17:57

Wiec zrobilem sb małe menu wyboru broni i wpisując komendę i wybierając np. Pistolety wyskakuje w konsoli: [CSXGuard] "say /pistolety": (ST Blocked)

 

I nie wyswietla sie dalsze menu

po wpisaniu komendy recznie działa

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 _McHappy

    Wszechwiedzący

  • Support Team

Reputacja: 243
Wszechwidzący

  • Postów:501
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 08.02.2017 18:00

Posiadasz wgrany ścierwo-moduł CSXGuard.

To on blokuje wykonywanie komend na graczu ( w tym przypadku "say" ).

Są 2 rozwiązania:

1.) Usuń owy moduł z folderu cs'a (słabo - inni tego zapewne nie zrobią)

2.) Zamiast wymuszać na graczu komendę, wykonaj proste wywołanie funkcji. Dzięki temu bezproblemowo wyświetlisz graczowi nowe menu.


  • +
  • -
  • 0

#3 SP3D!

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:201
  • Imię:Tomek
Offline

Napisano 08.02.2017 18:11

Z tym 2 trochę jaśniej


  • +
  • -
  • 0

#4 _McHappy

    Wszechwiedzący

  • Support Team

Reputacja: 243
Wszechwidzący

  • Postów:501
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 08.02.2017 18:15

Zamiast przykładowo:

case 0:
{
     client_cmd(id,"say /pistolety") 
}

Możesz dać:

case 0:
{
     SubMenu_Pistolety(id);
}

I gdzieś niżej w pluginie musisz zawrzeć tą funkcję ( SubMenu_Pistolety(id) ).

 

Podaj kod reszty pluginów (chodzi o te, które wyświetlają menu po wpisaniu /pistolety).


  • +
  • -
  • 0

#5 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 08.02.2017 18:36

Wydaję mi się że masz 2 osobne pluginy. Jeden który otwiera menu z broniami po wpisaniu odpowiedniej komendy. Drugi czyli ten twój który tworzy menu i po wybraniu opcji wypisuje komendę pod daną cyferką. Musiałbyś to menu przekopiować do tego 1 pluginu i tam zamiast wypisywać komendę na sayu wywoływać odpowiednią funkcję po wciśnięciu cyferki.


  • +
  • -
  • 0

#6 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 051
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 08.02.2017 19:09

Posiadasz wgrany ścierwo-moduł CSXGuard.

To on blokuje wykonywanie komend na graczu ( w tym przypadku "say" ).

Są 2 rozwiązania:

1.) Usuń owy moduł z folderu cs'a (słabo - inni tego zapewne nie zrobią)

2.) Zamiast wymuszać na graczu komendę, wykonaj proste wywołanie funkcji. Dzięki temu bezproblemowo wyświetlisz graczowi nowe menu.

 

Wystarczy użyć client_cmd z engine, czyli engclient_cmd, lub funkcji z pominięciem protektorów od Darka.


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#7 SP3D!

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:201
  • Imię:Tomek
Offline

Napisano 08.02.2017 19:43

aSik twoja wersja z użyciem engine nie działa w konsoli:

Unknown command: say /pistolety

 

 

Dalsza cześć otwiera coś takiego

Załączone pliki


Użytkownik SP3D! edytował ten post 08.02.2017 19:54

  • +
  • -
  • 0

#8 NEQU#

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:363
  • GG:
Offline

Napisano 08.02.2017 20:03

Załączony plik  Pistolety.sma   1,58 KB  18 Ilość pobrań
  Pistolety.amxx Użyj tej wersji, w pluginie którym otwierasz menu(ten który wywoływał komende u gracza) dodaj na górze 

native pistolety(id)

I zamiast wywoływania komendy po wybraniu opcji dodaj

pistolety(id)

  • +
  • -
  • 0

#9 SP3D!

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:201
  • Imię:Tomek
Offline

Napisano 08.02.2017 20:30

Nequ mógłbyś dać gotowca jak ja to zedytowałem to pól pluginów nie działało


  • +
  • -
  • 0

#10 Vakos

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:266
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Opolskie
Offline

Napisano 08.02.2017 20:56

 [CSXGuard] "say /pistolety": (ST Blocked)

 

 

Usuń te pliki:

CSXGuard.dll						
fixloc.dll						
bogstart.dll						
CSXGuard.asi						
fixloc.asi						

  • +
  • -
  • 0

#11 _McHappy

    Wszechwiedzący

  • Support Team

Reputacja: 243
Wszechwidzący

  • Postów:501
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 08.02.2017 21:22

 

Posiadasz wgrany ścierwo-moduł CSXGuard.

To on blokuje wykonywanie komend na graczu ( w tym przypadku "say" ).

Są 2 rozwiązania:

1.) Usuń owy moduł z folderu cs'a (słabo - inni tego zapewne nie zrobią)

2.) Zamiast wymuszać na graczu komendę, wykonaj proste wywołanie funkcji. Dzięki temu bezproblemowo wyświetlisz graczowi nowe menu.

 

Wystarczy użyć client_cmd z engine, czyli engclient_cmd, lub funkcji z pominięciem protektorów od Darka.

 

 

W ten sposób i tak nie masz 100% pewności, że protektor gracza tego "nie zauważy".

Tym bardziej, że w tym przypadku można to załatwić zgodnie z programistycznym savoir-vivre.


Użytkownik _McHappy edytował ten post 08.02.2017 21:23

  • +
  • -
  • 0

#12 NEQU#

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:363
  • GG:
Offline

Napisano 08.02.2017 22:14

Nequ mógłbyś dać gotowca jak ja to zedytowałem to pól pluginów nie działało

podeslij ten 2 plugin.
  • +
  • -
  • 0

#13 SP3D!

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:201
  • Imię:Tomek
Offline

Napisano 10.02.2017 16:16

To jest menu w całości

 

Załączone pliki


Użytkownik SP3D! edytował ten post 10.02.2017 16:26

  • +
  • -
  • 0

#14 _McHappy

    Wszechwiedzący

  • Support Team

Reputacja: 243
Wszechwidzący

  • Postów:501
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 10.02.2017 16:28

To nie jest całe menu :D

Jak wytłumaczysz działanie komendy "say /galil" ?

Przecież silnik cs'a tego nie obsłuży w standardowej wersji - jeżeli to ma działać, musisz mieć od tego plugin.


Użytkownik _McHappy edytował ten post 10.02.2017 16:31

  • +
  • -
  • 0

#15 SP3D!

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:201
  • Imię:Tomek
Offline

Napisano 10.02.2017 16:54

No dobra nie całe, ale większość xD

Co do Wytłumaczenia to chciałbym aby po wpisaniu tej komendy dawało nam gaila i odciągało x kasy


  • +
  • -
  • 0

#16 NEQU#

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:363
  • GG:
Offline

Napisano 12.02.2017 11:27

Sprawdź, z menu wybierz opcje "pistolety" reszty na razie nie ruszałem.

 

Załączony plik  Sklep.sma   1,4 KB  16 Ilość pobrań
  Sklep.amxx

Załączony plik  Pistolety.sma   1,58 KB  20 Ilość pobrań
  Pistolety.amxx

 


Użytkownik NEQU# edytował ten post 12.02.2017 11:27

  • +
  • -
  • 0

#17 SP3D!

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:201
  • Imię:Tomek
Offline

Napisano 12.02.2017 16:50

Po wejściu do sklepu wszystko ok, ale po wybraniu "pistolety" Fatal Error a w nim:

Komputer zostanie zniszczony za 10,9,8... xD

 

MSG_ONE or MSG_ONE_UNRELIABLE with no target entity


  • +
  • -
  • 0

#18 SP3D!

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:201
  • Imię:Tomek
Offline

Napisano 14.02.2017 21:28

Więc poradziłem sb w taki sposób, że zamiast wpisywać komendę na say'u wpisuje się ona w konsolę i działa, ale nwm czy to dobry pomysł :PPPP


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych