Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak dodac bh do vipa lub na serwer


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 19Adi47

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:146
  • Imię:adrian
  • Lokalizacja:plock
Offline

Napisano 24.01.2017 16:56

Tak jak w temacie wie ktos ?
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na CSKozaki.eu !!!!! Poszukujemy grafikow oraz redaktorow!!

#2 19Adi47

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:146
  • Imię:adrian
  • Lokalizacja:plock
Offline

Napisano 25.01.2017 12:11

wie ktos ?


  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na CSKozaki.eu !!!!! Poszukujemy grafikow oraz redaktorow!!

#3 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 050
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 25.01.2017 13:16

https://amxx.pl/topi...bh-do-deathrun/

 

Dla vipa;


#define FL_ONGROUND (1<<9)
#define FL_WATERJUMP (1<<11)

public client_PreThinkVip(id){
	entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0);
	
	if(entity_get_int(id, EV_INT_button) & 2){
		new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags);
		
		if(flags & FL_WATERJUMP || entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 || !(flags & FL_ONGROUND)){
			return PLUGIN_CONTINUE;
		}
		new Float:velocity[3];
		entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
		
		velocity[2] += 250.0;
		entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
		
		entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych