Znalazłem sobie spoko skin do kosy czyli bagnet autotronic, ale po wejściu do jed half life zobaczyłem że model jest za bardzo przesunięty w lewą stronę, nie znając tego programu jakim jest jed half life poszukałem w tym programie,i znalazłem coś takiego jak origin x y z po zmienieniu wartości x na 4 uzyskałem swój cel.ale nie mogę tego zapisać. proszę o pomoc.(link do modelu http://www111.zippys...ENGpi/file.html) czy ktoś by mi to zrobił ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Problem z osią modelu (knife)
Temat rozp. Srafq1, 19.01.2017 19:10
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 19.01.2017 19:10
#2
Napisano 20.01.2017 11:31
Sam program jed half life ci tego nie zrobi zresztą pisze wnim że te paramertry należy ustawić po zdekompilowaniu modelu w pliku qc.
proszę zrobiłem to za ciebie
https://www.easypast...ife.rar?lang=pl
Jeśli czegoś potrzebujesz to Rozwiń spoiler:
Spoiler
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych