Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] plugin nie zmienia wartości na poprawną


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Tymo

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:25
Offline

Napisano 05.01.2017 11:41

Witam.

 

proszę o pomoc lub podpowiedź co robię źlę. Mam przerobiony plugin nożówki w pierwszej rundzie:

// Nozowka w pierwszej rundzie.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Nozowka (1 runda)"
#define VERSION "0.2"
#define AUTHOR "Harsay"

new bool:rr = true
new bool:noze = false
new bool:gamec = false

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("TextMsg","rozgrzewka","a","2&#Game_C")	
	register_event("SendAudio", "tt" , "a", "2&%!MRAD_terwin" );
	register_event("SendAudio", "ct" , "a", "2&%!MRAD_ctwin" );	
	register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1","2!29")		
}

public rozgrzewka() {
	if(rr==true) {
		server_cmd("mp_roundtime 1")
		gamec = true
		noze = true
		set_task(2.0, "game", 0)
	}
}

public game() {
	{
		ColorChat(0, GREEN, "^x03 ---------------------------------");
		ColorChat(0, GREEN, "^x03    Rozgrzewka na NOZE!");
		ColorChat(0, GREEN, "^x03 ---------------------------------");
	}
}

public tt() {
	if(rr==true) {
		if(gamec==true) {
			noze = false
			rr = false
			set_task(2.0, "gamelive", 0)
		}
		
	}
}

public ct() {
	if(rr==true) {
		if(gamec==true) {
			noze = false
			rr = false
			set_task(2.0, "gamelive", 0)
		}
	}
}

public gamelive() {
	{
		server_cmd("mp_roundtime 1.75")
		server_cmd("wait")
		server_cmd("sv_restart 1")
		ColorChat(0, GREEN, "^x03 ---------------------------------------");
		ColorChat(0, GREEN, "^x03    Rozpoczynamy gre! GL & HF");
		ColorChat(0, GREEN, "^x03 ---------------------------------------");
	}
}

public switchweapon(id)
{
	if (!noze)
		return PLUGIN_CONTINUE
	
	engclient_cmd(id,"weapon_knife")
	return PLUGIN_CONTINUE
}	



/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Chodzi dokładnie o to, ze chce aby nożówka trwała 45 sekund, jednakże zmieniając linijkę 

server_cmd("mp_roundtime 1")

na wartość 

server_cmd("mp_roundtime 0.75")

to i tak pierwsza runda trwa 1:00 minutę zamiast 45 skeund


  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 984
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.01.2017 13:31

spróbuj dodać

 

server_exec po server_cmd

 

https://amxx.pl/doku...f100/server_cmd


  • +
  • -
  • 0

#3 Tymo

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:25
Offline

Napisano 05.01.2017 13:46

spróbuj dodać

 

server_exec po server_cmd

 

https://amxx.pl/doku...f100/server_cmd

nie bardzo zrozumiałem :)

 

 

przeglądałem jak się zachowuje plugin po zmianie mapy i np. gdy mam w pluginie 

server_cmd("mp_roundtime 0.75")

to w konsoli serwera jest wywołanie mp_roundtime 1

 

natomiast jest tam kolejna linijka zmieniająca czas na "normalny", czyli 1:45 (1.75) i ona się poprawnie wykonuje i w konsoli również widać mp_roundtime 1.75


  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 984
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.01.2017 15:55

public rozgrzewka() {
	if(rr==true) {
		server_cmd("mp_roundtime 1");
                server_exec();
		gamec = true
		noze = true
		set_task(2.0, "game", 0)
	}
}

  • +
  • -
  • 1

#5 Tymo

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:25
Offline

Napisano 05.01.2017 20:34

Zrobiłem tak jak napisałeś i dalej minuta jest... przejrzałem logi serwera a tam:

L 01/05/2017 - 19:53:16: Server cvar "mp_roundtime" = "0.75"
L 01/05/2017 - 19:53:19: Server cvar "mp_roundtime" = "1"

Tak jakby gdzieś był zaszyty cvar z mp_roundtime = 1... trochę to dziwne bo jak dam 1.50 to normalnie runda ma 1:30, więc wygląda na to jakby "coś" zwiększało czas rundy na 1:00 gdy jest ona krótsza.

 

Jakieś pomysły?

To zwykły serwer only dd2, żadnych udziwnień, etc...


  • +
  • -
  • 0

#6 rzeznik9871

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 80
Zaawansowany

  • Postów:260
Offline

Napisano 05.01.2017 21:10

bo w csie nie da sie ustawic rundy krotszej niz 1 minuta


  • +
  • -
  • 1

Cześć


#7 Tymo

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:25
Offline

Napisano 06.01.2017 09:54

Faktycznie, przejrzałem google i minimalny czas mp_roundtime to 1.

 

Dzięki wszystkim za pomoc, można zamknąć :)


  • +
  • -
  • 0

#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 984
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.01.2017 12:09

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych