Witam
Mam pytanie co muszę wiedzieć aby pisać dodatki do metamod?
Nie chodzi mi o pluginy do amxx tylko do metamod. gdyż amxmod jest dodatkiem do metamod.
Mówimy oczywiście o cs 1.6
Proszę o pomoc
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 02.01.2017 20:51
Witam
Mam pytanie co muszę wiedzieć aby pisać dodatki do metamod?
Nie chodzi mi o pluginy do amxx tylko do metamod. gdyż amxmod jest dodatkiem do metamod.
Mówimy oczywiście o cs 1.6
Proszę o pomoc
Napisano 02.01.2017 20:52
Napisano 02.01.2017 22:43
Dziękuje za pomoc
A są może jakieś informacje,poradniki np jak zrobić jakiś przykładowy dodatek?
Bo nic nie mogę na ten temat znaleźć.
Dowiedziałem się że jest podobno zestaw narzędzi właśnie do tworzenia modyfikacji do Half-Life czyli również do cs 1.6
Chciałbym się w tym zagłębić. Można prosić o porady na ten temat ![]()
Pozdrawiam ![]()
Napisano 02.01.2017 23:29
Napisano 03.01.2017 20:43
Dziękuje za pomoc
Czyli to jest po prostu pisanie programów podobnie jak na PC tylko ze z bibliotekami metamoda.
Niestety nie tak łatwo podejrzeć kody źródłowe
Mało kto o tym pisze
a nie ma dekompilacji do kodu C++
Szkoda że nie ma takiej dokumentacji o pisaniu tych pluginów jak ta: https://amxx.pl/dokumentacja/
Bo na prawdę jest przydatna ![]()
Jak znajdę czas to spróbuje się zagłębić w temacie.
Dziękuje za pomoc i garść informacji i pozdrawiam ![]()
Napisano 04.01.2017 09:42
Niestety myślę że taka dokumentacja nie zdała by egzaminu. Na moim githubie znajdziesz kod shella do metamod jeśli chcesz
https://github.com/DarkGL3/shell
Napisano 04.01.2017 21:32
Bardzo dziękuje ![]()
Na pewno skorzystam podczas nauki ![]()
Jak tylko będę miał czas ![]()
Dziękuje za pomoc
Napisano 05.01.2017 07:57
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych