Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Index precache_model


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 zasepa

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:73
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 02.01.2017 19:35

Witam

Mam problem. Chciałem w pluginie ustawiać modele broni za pomocą id cache a nie poprzez ścieżkę do pliku.

Wiec na początku precachuje model oraz przypisuje unikalne id modelu do zmiennej:

new index_test;
public plugin_precache() 
{
	index_test = precache_model("models/testowo/AK47/v_Cartel.mdl");
}

Następnie gdy gracz wyciągnie bron AK47 to ustawiam mu nowy model broni:

set_pev(id, pev_viewmodel2, index_test);

Kompiluje się bez błędów ale problem jest gdy gracz wyciągnie bron to wtedy craszuje serwer z informacją:

L 01/02/2017 - 19:22:15: FATAL ERROR (shutting down): SV_ModelIndex: model �Test_plugin not precached
FATAL ERROR (shutting down): SV_ModelIndex: model �Test_plugin not precached

Test_plugin - To nazwa pluginu

 

Ale gdy zrobię po normalnemu:

set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/testowo/AK47/v_Cartel.mdl");

To działa jak należy.

Może mi ktoś to wytłumaczyć jak skorzystać z tego unikalnego id cache precachowanego modelu?

Proszę o pomoc


  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 985
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.01.2017 20:37

pev_viewmodel2 musi być zawsze ciągiem znaków. Spójrz na tą listę ( https://amxx.pl/pevresearch )
  • +
  • -
  • 0

#3 zasepa

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:73
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 02.01.2017 20:45

Czyli nie ma takiej możliwości aby za pomocą indexu zmieniać model dla widoku V? :(

Dziękuje za pomoc


  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 985
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.01.2017 20:50

Niestety nie jestem sobie w stanie przypomnieć czy engfunc pozwalał na coś takiego , sprawdź ten tutorial https://amxx.pl/topi...e-modeli-broni/jak coś znajdę więcej napisze w tym temacie :)
  • +
  • -
  • 1

#5 zasepa

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:73
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 02.01.2017 22:47

engfunc z tego co poeksperymentowałem to właśnie też przesyła ciąg znaków a nie liczbę. 

Więc chyba nie ma takiej możliwości. :(


  • +
  • -
  • 0

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 985
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.01.2017 23:27

Generalnie czemu aż tak Ci na tym zależy ?
  • +
  • -
  • 0

#7 _McHappy

    Wszechwiedzący

  • Support Team

Reputacja: 243
Wszechwidzący

  • Postów:501
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 03.01.2017 09:14

A co z uchwytem CD_HANDLE?
Btw - został on zastosowany w modyfikacji GHW_Weapon_Replacement (/modele, DarkGl'a).

Zastanawiam się tylko nad optymalnością...

Użytkownik _McHappy edytował ten post 03.01.2017 09:15

  • +
  • -
  • 1

#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 985
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.01.2017 09:23

Nie pamiętam już sam z czego korzystałem :D

Jeśli jest tam użyty to warto.
  • +
  • -
  • 1

#9 zasepa

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:73
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 03.01.2017 21:00

Interesuje mnie to dlatego ze skoro ktoś dodał taką możliwość to znaczy ze może jest to lepsze rozwiązanie niż dotychczasowe.

Co do CD_HANDLE to nawet fajnie to wygląda. Mam już parę innowacyjnych pomysłów z użyciem tego. Musze poeksperymentować.

Dziękuje za pomoc :)


  • +
  • -
  • 0

#10 Asiap

    Wszechpomocny

  • Girl

Reputacja: 171
Profesjonalista

  • Postów:323
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 03.01.2017 21:58

jak chcesz optymalniej to uzyj EngFunc_AllocString i set_pev_string


  • +
  • -
  • 1

#11 zasepa

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:73
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 04.01.2017 21:30

Dziękuje za pomoc i informacje.

Przetestuję różne opcje.

Jeszcze raz dziękuje za pomoc ;)


  • +
  • -
  • 0

#12 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 985
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.01.2017 03:55

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych