Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
JailBreak

Modyfikacja zabawy chowany

jailbreak

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Vakos

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:266
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Opolskie
Offline

Napisano 30.12.2016 14:16

Chciałbym aby po skończonym czasie np: na chowanym CT można było zabić oraz CT/TT mogli podnosić broń, wziąć prowadzenie.
Poniżej .sma zabawy:

#include 
#include
#include
#include
#include
#include
#include

#define PLUGIN "[JB] Chowany"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Cypis"

new bool:g_ChoosenColor[MAX+1], fPlayerPreThink, fCmdStart, bool:usun;

new const g_FlashlightColors[][3] = {
{255,0,0},//czerwony
{0,255,0},//zielony
{0,0,255},//niebieski
{255,69,0},//pomaranczowy
{0,255,255},//aqua
{255,255,0},//zolty
{255,0,255},//rozowy
{255,255,255}//bialy
};

new const g_FlashlightColorNames[][] = {
"Czerwonym",
"Zielonym",
"Niebieskim",
"Pomaranczowym",
"Aqua",
"Zoltym",
"Rozowym",
"Bialy ratuje!"
};
new bool:g_HasFlashOn[MAX+1], g_FlashColor[MAX+1];

new id_zabawa;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

id_zabawa = jail_register_game("Chowany");
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("jb_cypis/new_chowany.mp3");
}

public OnLastPrisonerShowWish(id)
{
if(fCmdStart && fPlayerPreThink)
{
OnRemoveData(id_zabawa);
set_user_maxspeed(id, 250.0);
}
}

public OnRemoveData(day)
{
if(day == id_zabawa)
{
client_cmd(0, "mp3 stop");
RegisterChowany(false);
set_lights("#OFF");
usun = false;
}
}

public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{
static szTime[12];
if(day == id_zabawa)
{
format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-60);
formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - Wiezniowie maja czas na schowanie sie^n%s - Straznicy zaczynaja szukac^nOstatni wiezien ma zyczenie", szTime, szTime);
szInfo = "Dzisiaj jest Chowany";

jail_set_prisoners_micro(true, true);
jail_set_ct_hit_tt(true);
jail_set_god_ct(true);

setting[0] = 1;
setting[1] = 0;
setting[2] = 1;
setting[4] = 1;
setting[7] = 2;
}
}

public OnDayStartPost(day)
{
if(day == id_zabawa)
{
client_cmd(0, "mp3 play sound/jb_cypis/new_chowany.mp3");
jail_open_cele();
jail_set_game_hud(60, "Rozpoczecie zabawy za");

RegisterChowany(true);
}
}

public OnGameHudEnd(day)
{
if(day == id_zabawa)
{
if(!usun)
{
client_cmd(0, "mp3 play sound/jb_cypis/new_chowany.mp3");
set_lights("a");
jail_set_ct_hit_tt(false);
jail_set_game_hud(300, "Zakonczenie zabawy za");
}
else
{
jail_set_play_game(USUWANIE_DANYCH, true);
set_lights("#OFF");

RegisterChowany(false);

for(new i=1; i<=32; i++)
{
g_ChoosenColor[i] = false;
if(is_user_alive(i) && is_user_connected(i))
set_user_maxspeed(i, 250.0);
}
}
usun = !usun;
}
}

//
RegisterChowany(bool:wartosc)
{
if(wartosc)
{
if(!fPlayerPreThink)
fPlayerPreThink = register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");

if(!fCmdStart)
fCmdStart = register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart");
}
else
{
if(fPlayerPreThink)
{
unregister_forward(FM_PlayerPreThink, fPlayerPreThink);
fPlayerPreThink = 0;
}
if(fCmdStart)
{
unregister_forward(FM_CmdStart, fCmdStart);
fCmdStart = 0;
}
}
}

public showColorMenu(id)
{
new menu = menu_create("\yZostales znaleziony! Wybierz nastepny kolor latarki!^nMasz\w 5\y sekund", "Handel_Kolor");

menu_additem(menu, "Czerwony");
menu_additem(menu, "Zielony");
menu_additem(menu, "Niebieski");
menu_additem(menu, "Pomaranczowy");
menu_additem(menu, "Aqua");
menu_additem(menu, "Zolty");
menu_additem(menu, "Rozowy");

menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_NEVER);
menu_display(id, menu);
}

public Handel_Kolor(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT || get_user_team(id) != 1 || !is_user_alive(id))
return;

new szColor[32], szName[32], acces, callback, data[2];
get_user_name(id, szName, 31);
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data, 1, szColor, 31, callback);

set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, g_FlashlightColors[item][0], g_FlashlightColors[item][1], g_FlashlightColors[item][2], kRenderNormal, 1);
ColorChat(0, TEAM_COLOR, "^x04[Chowany]^x03 %s^x01 wybral kolor^x03 %s", szName, szColor);

SprwaczCzyOstatni();
}

SprwaczCzyOstatni()
{
new bool:koniec = false;
for(new i=1; i<=MAX; i++)
{
if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i) || get_user_team(i) != 1)
continue;

koniec = true;
if(!g_ChoosenColor[i])
{
koniec = false;
break;
}
}
if(koniec)
{
jail_remove_game_hud();
jail_set_play_game(USUWANIE_DANYCH, true);

set_lights("#OFF");

RegisterChowany(false);

for(new i=1; i<=MAX; i++)
{
g_ChoosenColor[i] = false;
if(is_user_alive(i) && is_user_connected(i))
set_user_maxspeed(i, 250.0);
}
}
}

public fwCmdStart(id, uc)
{
if(!is_user_alive(id) || get_user_team(id) != 2)
return FMRES_HANDLED;

if(get_uc(uc, UC_Buttons) & IN_USE && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_USE))
{
new id2, body;
get_user_aiming(id, id2, body);

if(is_user_connected(id2) && is_user_alive(id2) && get_user_team(id2) == 1)
{
if(!g_ChoosenColor[id2])
{
new szName[2][32];
get_user_name(id, szName[0], 31);
get_user_name(id2, szName[1], 31);

client_cmd(id, "spk fvox/blip");
client_cmd(id2, "spk fvox/blip");
showColorMenu(id2);

set_user_rendering(id2, kRenderFxPulseFastWide, 0, 0, 0, kRenderTransAdd, 128);
ColorChat(0, TEAM_COLOR, "^x04[Chowany]^x03 %s^x01 znalazl^x03 %s^x01 !", szName[0], szName[1]);
g_ChoosenColor[id2] = true;
}
else
{
ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[Chowany]^x03 Ten gracz juz wybral kolor!");
}
}
}
if(get_uc(uc, UC_Impulse) == 100)
{
g_FlashColor[id] = random(sizeof(g_FlashlightColors));
g_HasFlashOn[id] = !g_HasFlashOn[id];

set_uc(uc, UC_Impulse, 0);
return FMRES_HANDLED;
}
return FMRES_IGNORED;
}

public PreThink(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;

set_pev(id, pev_flTimeStepSound, 999);
set_pev(id, pev_fuser2, 0.0);

switch(get_user_team(id))
{
case 1:{
if(!usun)
{
set_pev(id, pev_maxspeed, 550.0);
set_pev(id, pev_gravity, 0.36);
}
else
{
set_pev(id, pev_maxspeed, -1.0);
set_pev(id, pev_velocity, Float:{0.0, 0.0, 0.0});
}
}
case 2:{
if(!usun)
{
set_pev(id, pev_maxspeed, -1.0);
set_pev(id, pev_velocity, Float:{0.0, 0.0, 0.0});
}
else
{
set_pev(id, pev_maxspeed, 550.0);
set_pev(id, pev_gravity, 0.36);
}

if(g_HasFlashOn[id])
Make_FlashLight(id, g_FlashColor[id]);
}
}
return FMRES_IGNORED;
}

Make_FlashLight(id, color)
{
new Origin[3];
get_user_origin(id, Origin, 3);

message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, .player=id);
write_byte(TE_DLIGHT);
write_coord(Origin[0]);
write_coord(Origin[1]);
write_coord(Origin[2]);
write_byte(17);
write_byte(g_FlashlightColors[color][0]);
write_byte(g_FlashlightColors[color][1]);
write_byte(g_FlashlightColors[color][2]);
write_byte(1);
write_byte(60);
message_end();

set_hudmessage(g_FlashlightColors[color][0], g_FlashlightColors[color][1], g_FlashlightColors[color][2], 0.05, 0.65, 0, 0.25, 0.25, 0.5, 0.5, 3);
show_hudmessage(id, "swiecisz kolorem %s", g_FlashlightColorNames[color]);
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


  • +
  • -
  • 0

#2 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 106
Super Hero

  • Postów:2 048
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 26.01.2017 23:47

Daj *.sma.

Jeżeli oczekujesz, że ktoś zrobi Ci to od tak, i w dodatku będzie musiał bawić się tabulacją, to powodzenia c:


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#3 Vakos

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:266
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Opolskie
Offline

Napisano 30.01.2017 22:04

Daj *.sma.

Jeżeli oczekujesz, że ktoś zrobi Ci to od tak, i w dodatku będzie musiał bawić się tabulacją, to powodzenia c:

 

Ymm a to co to jest wyżej? :> :lol:

Całe SMA jest podane :)


  • +
  • -
  • 0

#4 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 106
Super Hero

  • Postów:2 048
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 30.01.2017 22:40

 

Daj *.sma.

Jeżeli oczekujesz, że ktoś zrobi Ci to od tak, i w dodatku będzie musiał bawić się tabulacją, to powodzenia c:

 

Ymm a to co to jest wyżej? :> :lol:

Całe SMA jest podane :)

 

W kodzie forum. Jeżeli je skopiujesz do studio/notepada, to odkryjesz, co to jest brak tabulacji, i jak utrudnia to pracę.

Podaj *.sma w załączniku.


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#5 Vakos

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:266
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Opolskie
Offline

Napisano 31.01.2017 18:55

 

 

Daj *.sma.

Jeżeli oczekujesz, że ktoś zrobi Ci to od tak, i w dodatku będzie musiał bawić się tabulacją, to powodzenia c:

 

Ymm a to co to jest wyżej? :> :lol:

Całe SMA jest podane :)

 

W kodzie forum. Jeżeli je skopiujesz do studio/notepada, to odkryjesz, co to jest brak tabulacji, i jak utrudnia to pracę.

Podaj *.sma w załączniku.

 

 

Niestety nie mogę dać w formie załącznika ponieważ coś mi nie działa on.

Wstawię ci na zippyshare:

 

http://www101.zippys...4eLwm/file.html


  • +
  • -
  • -1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: jailbreak

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych