Cześć,
kodzik taki jak poniżej nie działa, ale według kodu (tak mi się przynajmniej wydaje) wszystko jest okej.
Jest gdzieś na forum gotowa - sprawdzona funkcja "random_player" albo coś w tym rodzaju? Nie jestem 100%towo pewny co do tej na dole.
Public początku rundy wykonuje się, pomijając 1 rundę. Jak wykonać ten event też w pierwszej rundzie - tej, która jest pomijana? Nie mogę użyć
register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")
ponieważ public to odliczanie do pierwszego zm, więc póki nie znałbym przyszłości, to nie zadziałałoby to.
public event_round_start()
{
set_task(1.0, "countdown")
new gracze[33], num=-1;
for(new id=1; id<=gMaxPlayers; ++id){
if(is_user_alive(id)){
gracze[++num]=id;
}
}
if(++num){
winner=gracze[random(num)];
new losowe_ap = random_num(1, 10)
zp_set_user_ammo_packs(winner, zp_get_user_ammo_packs(winner)+losowe_ap)
new forum[33], name_winner[33];
get_pcvar_string(NazwaCvara,forum, 31);
get_user_name(winner, name_winner, 32);
ColorChat(0, GREEN, "[%s] %s^x01 wygral^x04 %i^x01 AP w losowaniu!", forum, name_winner, losowe_ap)
} else winner=0;
}


Dodatki SourceMod
















