Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[KOSZ] asystyprzerobienie pluginu

asysty

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Tymo

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:25
Offline

Napisano 29.12.2016 19:47

Witam.

Miałbym prośbę o przerobienie poniższego pluginu tak, aby nie powodował błędu:

[AMXX] Run time error 10 (plugin "asysty.amxx") (native "set_user_frags") - debug not enabled!

kod pluginu:

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define VERSION "0.1"

#define MAX 32
#define IsPlayer(%1) (1 <= %1 <= MAX && is_user_connected(%1))

new g_bAsysta[MAX+1][MAX+1];

public plugin_init() {
	register_plugin("Dodatkowy Exp", VERSION, "DarkGL")
	
	register_event("DeathMsg", "eventDeath", "a");
	register_event("HLTV", "newRound", "a", "1=0", "2=0") 
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwDamage", 1);
}

public newRound()
{
	for(new i = 0;i <= MAX;i++){
		for(new j = 0;j <= MAX;j++)
			g_bAsysta[i][j] = 0;
	}
}

public client_connect(id){
	for(new j = 0;j <= MAX;j++)	g_bAsysta[id][j] = 0;
}

public fwDamage(iVictim, iInflicter, iAttacker, Float:fDamage, iBitDamage){
	if( (IsPlayer(iAttacker) && IsPlayer(iVictim)) && get_user_team(iVictim) != get_user_team(iAttacker) && iVictim != iAttacker)
		g_bAsysta[iAttacker][iVictim] += floatround(fDamage);
	
	return HAM_IGNORED;
}

public eventDeath(){
	new iKiller = read_data(1);
	new iVictim = read_data(2);
	
	if(IsPlayer(iKiller) && IsPlayer(iVictim) && iKiller != iVictim)
	{
		new sName[32];
		get_user_name(iVictim, sName, sizeof sName - 1);
		
		for(new i = 0 ; i <= MAX; i ++){
			if(i == iKiller)    continue;
			
			if(g_bAsysta[i][iVictim] >= 50){		
				
				set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.70, 0, 2.0, 2.0, 0.05, 0.05, 4)
				show_hudmessage(i, "Asystowales w zabiciu gracza %s! +1 frag!", sName);
				
				set_user_frags(i, get_user_frags(i)+1)
			}
			
			g_bAsysta[i][iVictim] = 0;
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 554
Godlike

  • Postów:11 979
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.12.2016 20:14

Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.
Napisz ponownie temat nazywając go tak, aby każdy wiedział o co chodzi.

Jednoznacznie określ problematykę tematu, wyróżniając go spośród reszty.
Nie dodawaj zbędnych informacji, znaków, ani emotikon w nazwie tematu.

Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: asysty

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych