Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

przeciwnik zostawia za sobą ślad

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 27.12.2016 14:09

Witam, próbuję zrobić moc dla klasy:
 
Wbudowane 15% szans na to, że po strzale przeciwnik zostawia za sobą ślad
 
O to kod, który posiadam:
 
 
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!0")


public Damage(id)
{
if (is_user_connected(id))
{
new weapon
new bodypart
new attacker_id = get_user_attacker(id,weapon,bodypart)
if(attacker_id!=0 && attacker_id != id)
{
new damage = read_data(2)
if (is_user_connected(attacker_id))
{
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker_id))
{ 
if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN)
{
set_task(0.5,"beamfollow",id)
}


}
}
}
}
}

w czym popełniłem błąd?

 


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#2 _McHappy

    Wszechwiedzący

  • Support Team

Reputacja: 243
Wszechwidzący

  • Postów:501
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 27.12.2016 14:28

Id gracza atakowanego (ofiary) należy odczytać w następujący sposób:

new vid = read_data(0);

oraz w tasku powinieneś zawrzeć id osoby za którą ma zostawać ślad (jak się domyślam).

public Damage(id)
{
	new vid = read_data(0);
	
	if (is_user_connected(vid))
	{
		new weapon, bodypart
		new attacker_id = get_user_attacker(vid,weapon,bodypart)
		if(attacker_id!=0 && attacker_id != vid)
		{
			if (is_user_connected(attacker_id))
			{
				if(get_user_team(vid) != get_user_team(attacker_id))
				{ 
					if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN)
					{
						set_task(0.5,"beamfollow", attacker_id)
					}		
				}
			}
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 1

#3 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 27.12.2016 16:28

 

Id gracza atakowanego (ofiary) należy odczytać w następujący sposób:

new vid = read_data(0);

oraz w tasku powinieneś zawrzeć id osoby za którą ma zostawać ślad (jak się domyślam).

public Damage(id)
{
	new vid = read_data(0);
	
	if (is_user_connected(vid))
	{
		new weapon, bodypart
		new attacker_id = get_user_attacker(vid,weapon,bodypart)
		if(attacker_id!=0 && attacker_id != vid)
		{
			if (is_user_connected(attacker_id))
			{
				if(get_user_team(vid) != get_user_team(attacker_id))
				{ 
					if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN)
					{
						set_task(0.5,"beamfollow", attacker_id)
					}		
				}
			}
		}
	}
}

 

Gracz postrzelony zostawia za sobą slad


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#4 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 28.12.2016 18:15

Nie mogłem edytować.
Ślad jest za graczem który strzela a powinno za osoba ktora zostala postrzelona.
( testuje na podbotach )
  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#5 _McHappy

    Wszechwiedzący

  • Support Team

Reputacja: 243
Wszechwidzący

  • Postów:501
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 29.12.2016 10:15

Łap poprawkę:

public Damage(id)
{
	new vid = read_data(0);
	
	if (is_user_connected(vid))
	{
		new weapon, bodypart
		new attacker_id = get_user_attacker(vid,weapon,bodypart)
		if(attacker_id!=0 && attacker_id != vid)
		{
			if (is_user_connected(attacker_id))
			{
				if(get_user_team(vid) != get_user_team(attacker_id) && SZANSA > random_num(1, 100))
				{ 
					if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN)
					{
						set_task(0.5,"beamfollow", vid)
					}		
				}
			}
		}
	}
}

Jednak to mi się pomieszało z tym taskiem ;)


  • +
  • -
  • 1

#6 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 29.12.2016 11:30

Łap poprawkę:

public Damage(id)
{
	new vid = read_data(0);
	
	if (is_user_connected(vid))
	{
		new weapon, bodypart
		new attacker_id = get_user_attacker(vid,weapon,bodypart)
		if(attacker_id!=0 && attacker_id != vid)
		{
			if (is_user_connected(attacker_id))
			{
				if(get_user_team(vid) != get_user_team(attacker_id) && SZANSA > random_num(1, 100))
				{ 
					if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN)
					{
						set_task(0.5,"beamfollow", vid)
					}		
				}
			}
		}
	}
}

Jednak to mi się pomieszało z tym taskiem ;)

 

Dalej jest coś nie tak.

Ponieważ ślad jest za każdym graczem (nawet tych, których nie postrzeliłem)


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#7 _McHappy

    Wszechwiedzący

  • Support Team

Reputacja: 243
Wszechwidzący

  • Postów:501
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 29.12.2016 12:48

public Damage(id)
{
	new vid = read_data(0);
	
	if (is_user_connected(vid))
	{
		new weapon, bodypart
		new attacker_id = get_user_attacker(vid,weapon,bodypart)
		if(attacker_id!=0 && attacker_id != vid)
		{
			if (is_user_connected(attacker_id) && ma_klase[attacker_id])
			{
				if(get_user_team(vid) != get_user_team(attacker_id) && SZANSA > random_num(1, 100))
				{ 
					if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN)
					{
						set_task(0.5,"beamfollow", vid)
					}		
				}
			}
		}
	}
}

Dodany warunek sprawdzania klasy atakującego...


  • +
  • -
  • 1

#8 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 29.12.2016 14:54

public Damage(id)
{
	new vid = read_data(0);
	
	if (is_user_connected(vid))
	{
		new weapon, bodypart
		new attacker_id = get_user_attacker(vid,weapon,bodypart)
		if(attacker_id!=0 && attacker_id != vid)
		{
			if (is_user_connected(attacker_id) && ma_klase[attacker_id])
			{
				if(get_user_team(vid) != get_user_team(attacker_id) && SZANSA > random_num(1, 100))
				{ 
					if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN)
					{
						set_task(0.5,"beamfollow", vid)
					}		
				}
			}
		}
	}
}

Dodany warunek sprawdzania klasy atakującego...

 

 

 

Dzięki, teraz działa poprawnie.

A jak do tego dodać, że ślad widzi tylko ten gracz co go postrzelił oraz jak gracz, który zadał dmg zginie to ślad od razu też znika.


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych