Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Utrata Broni

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 WolfIDraV

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:27
Offline

Napisano 24.12.2016 11:08

Mam taki problem, ze chce zrobić utratę losowej broni klasie mam 2 kody które nic nie robią

1. Który ma być przed końcem rundy

public plugin_init() {
	 
	register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End")
}

public Koniec_Rundy() {
	new id = read_data(1);
	if(ma_klase[id])
	{
		strip_user_weapons(id)
		give_item(id, "weapon_knife")
	}
}

2. Który ma być po śmierci

public plugin_init() {
	 
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
}

public DeathMsg() {
	new id = read_data(2);
	if(is_user_connected(id) && ma_klase[id])
	{
	        strip_user_weapons(id)
		give_item(id, "weapon_knife")
	}
}

Miałem kod z respem, traci bron tylko był problem z tym, że od vipa oraz z perku broni nie było i tu była lipa


  • +
  • -
  • 0

#2 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 24.12.2016 11:22

Zacznijmy od tego, ze w ten sposob nie zabierzesz losowej broni lecz wszystkie. Kolejna rzecz to id osoby w evencie koniec rundy, zastosuj petle. Jeszcze nasuwa mi sie taka mysl, po co chcesz usunac bronie po zgonie gracza? przeciez to bezcelowo poniewaz w tym czasie juz ich nie posiada . .


  • +
  • -
  • 1

b35020692_qesnxqa.png


#3 WolfIDraV

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:27
Offline

Napisano 24.12.2016 11:37

Zacznijmy od tego, ze w ten sposob nie zabierzesz losowej broni lecz wszystkie. Kolejna rzecz to id osoby w evencie koniec rundy, zastosuj petle. Jeszcze nasuwa mi sie taka mysl, po co chcesz usunac bronie po zgonie gracza? przeciez to bezcelowo poniewaz w tym czasie juz ich nie posiada . .

Tylko jest taki problem, że jak gracz wróci do życia a następnej rundzie posiada losowa bron z poprzedniej rundy oraz z tej co dostał to mu się ciągle kumuluje


  • +
  • -
  • 0

#4 Kmf!p

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:274
  • Lokalizacja:knyszyn
Offline

Napisano 24.12.2016 12:39

jak rozdajesz bron kazdemu to co sie dziwic ze dostaje nastepna, rozdaj bron w nowej rundzie tylko tym ktorzy zgineli, np. poprzez zastosowanie zmiennej.


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 

CodMod- 31.186.82.99:23510
Only Dust2- 31.186.82.99:23544

#5 WolfIDraV

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:27
Offline

Napisano 24.12.2016 12:52

jak rozdajesz bron kazdemu to co sie dziwic ze dostaje nastepna, rozdaj bron w nowej rundzie tylko tym ktorzy zgineli, np. poprzez zastosowanie zmiennej.

Mam ustawione na tej jedynej klasie dawanie broni podczas spawnu ale nie mogę zrobić pozbycia się broni przed końcem rundy lub po smierci


  • +
  • -
  • 0

#6 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 24.12.2016 13:49

W kodzie klasy dodaj

public Koniec_Rundy()
{
	new gracze[32], laczniegraczy, i;
	get_players(gracze, laczniegraczy, "h");
	for(new g = 0; g < laczniegraczy; g ++)
	{
		i = gracze[g];
		if(!is_user_connected(i) || !ma_klase[i])
			continue;

		strip_user_weapons(i)
		give_item(i, "weapon_knife")
	}
}

  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#7 WolfIDraV

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:27
Offline

Napisano 24.12.2016 16:22

 

W kodzie klasy dodaj

public Koniec_Rundy()
{
	new gracze[32], laczniegraczy, i;
	get_players(gracze, laczniegraczy, "h");
	for(new g = 0; g < laczniegraczy; g ++)
	{
		i = gracze[g];
		if(!is_user_connected(i) || !ma_klase[i])
			continue;

		strip_user_weapons(i)
		give_item(i, "weapon_knife")
	}
}

Bronie znikają na koniec rundy ale jak zacznie się nowa runda wracają i dochodzi dodatkowa bron


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych