Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Predkosc broni Paintball


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 csMaster

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:542
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 23.12.2016 16:19

Dodałem właśnie do swojego pb model broni Gold P90 (v_p9036) dla vipa, miałbyć to SuperMarker wiec musze jeszcze zmienić predkość kulek dla vipa. Wie ktoś jak to zrobić ? Mam troche pomieszane pluginy i nie za bardzo teraz wiem jak te predkość zmienić. Prędkość oczywiście dotyczy broni, jak zwykły gracz podniesie bron vipa to tez bedzie miał te prędkość czyli raczej jak zwiększyć predkość P90 :P


  • +
  • -
  • 0

#2 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 051
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 23.12.2016 17:46

Można sprawdzić, czy gracz który posiada p90/podniósł p90 ma vipa, i ustawić prędkość lotu kulek, ale musiałbyś dać jakiś kodzik, chociażby z silnika odpowiadający za supermarker/tworzenie kulek przy strzelaniu.


  • +
  • -
  • 1

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#3 csMaster

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:542
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 23.12.2016 20:32

Chodzi mi o to ze mam takie bronie: pbglock, pbusp, pbmp5navy, pbhe, pbfb, pbsg.

Dodałem broń pbp90 i robiąc vipa dałem mu w 4 zestawie P90, który ma szybciej strzelać, model mam ale nie strzela szybciej...

Ogólnie P90 na serwerze ma strzelać szybciej:

Gracz VIP + P90 = szybciej

Gracz + P90 = szybciej

P90 = szybciej

tera może rozumiesz ?

Jak to zrobić ?


  • +
  • -
  • 0

#4 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 051
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 23.12.2016 20:47

Źle zrozumiałem. Myślałem, że chodzi Ci o zwiększenie prędkości kulek tylko dla vipa ;)

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <fakemeta_util>

public plugin_init()
{
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
}

public CurWeapon(id)
{
	new iEnt;
	
	static Float:fSpeedMultiplier;
	
	fSpeedMultiplier = floatdiv(1.0, 1.0+(float(50)/100.0));
	
	for (new i = 1; i < 1; i++)
	{
		iEnt = fm_find_ent_by_owner(-1, "weapon_p90", id)
			
		if(iEnt)
		{
			set_pdata_float( iEnt, 46, ( get_pdata_float(iEnt, 46, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
			set_pdata_float( iEnt, 47, ( get_pdata_float(iEnt, 47, 4) * fSpeedMultiplier), 4 );
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

zwiększone o 50%, sprawdź czy zadziała.


  • +
  • -
  • 1

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#5 csMaster

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:542
  • Lokalizacja:localhost
Offline

Napisano 23.12.2016 23:04

Może i ten twój plugin działa ale nie moge tego sprawdzić bo jak wybieram klase to mam MP5, wybieram z menu vipa SuperMarker (P90) i zabiera mi MP5 a P90 tez nie mam bo mi zabiera. Coś mi blokuje bronie inne niż MP5, glock, usp. Nawet granata nie moge wyciągnąć bo mi go od razu jak wybieram zabiera. cod_weaponsblocking ustawiłem na 0 ale dalej mi granaty i to P90 zabiera, wiesz może jak to wyłączyć żebym mógł wyciągnąć granat lub inną broń ?

Załączony plik  QTM_CodMod.sma   38,92 KB  11 Ilość pobrań
  QTM_CodMod.amxx

Może w QTM_CodMod.sma coś jest ?


Użytkownik csMaster edytował ten post 23.12.2016 23:08

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych