Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CS:GO

[ROZWIĄZANE] Sprawdzanie czy jest blokada bytu

cs:go

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 550
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 23.12.2016 11:48

Tak się zastanawiam, ma ktoś może pomysł jak sprawdzić czy jakiś obiekt, np gracz jest unieruchomiony w jakimś bycie (ściana, podłoga itp).

 

Druga sprawa to czy ma ktoś może jakiś lepszy sposób na pobranie cyfr z stringu? Np mam taki string "qweq121qwqe" i chce pobrać zawarta w nim liczbę. Na te chwile jedyne co przychodzi mi na myśl to sprawdzanie w pętli po znaku czy jest on cyfra, jeżeli tak to przechwytywać go dalej ale nie jest to zbyt wydajne.

 

Jeszcze może taki drobiazg, jak zamienić mała literę na dużą i odwrotnie.


  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#2 Linux'

    Pan Pomocny

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 550
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 28.12.2016 16:36

1.

public bool:IsHullVacant(client, Float:forigin[3])
{
	new Float:fvectormin[3];
	GetClientMins(client, fvectormin);

	new Float:fvectormax[3];
	GetClientMaxs(client, fvectormax);

	TR_TraceHullFilter(forigin, forigin, fvectormin, fvectormax, MASK_SOLID, TraceRayFilter);
	return TR_DidHit();
}
public bool:TraceRayFilter(ent, contents)
{
	return ent > 1;
}

2. Zastosowalem jednak petle.

3. CharToUpper

 

/clse.


  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 582
Godlike

  • Postów:12 051
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.12.2016 17:04

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cs:go

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych