Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[KOSZ] Skok


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kmf!p

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:274
  • Lokalizacja:knyszyn
Offline

Napisano 15.12.2016 01:55

Witam, mam pytanie co jest optymalniejsze np. chce dac graczowi cos podczas skoku to czy to:

RegisterHam(Ham_Player_Jump, "player", "ham_PlayerJump")

jest optymalniejsze od prethinka w ktorym bym chcial wykrywac skok ? zakladam ze raczej tak bo prethink nie jest optymalnym rozwiazaniem, ale czy rozni sie sporo od tego co podalem?


Użytkownik Kmf!p edytował ten post 15.12.2016 01:56

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 

CodMod- 31.186.82.99:23510
Only Dust2- 31.186.82.99:23544

#2 tytusek

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:822
Offline

Napisano 15.12.2016 13:19

prethink w każdej klatce bedzie sprawdzał czy gracz nacisnął np spacje

czyli jeśli ma 100fps to 100 razy na sekunde będzie sprawdzać czy gracz nacinął spacje

 

 

RegisterHam(Ham_Player_Jump, "player", "ham_PlayerJump")

a co do tego to nw, pewnie optymalniejsze niz prethink 

 


  • +
  • -
  • 0

#3 Kmf!p

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:274
  • Lokalizacja:knyszyn
Offline

Napisano 15.12.2016 14:55

o prethinku to ja wiem ze to zalezy od fps, ale wlasnie nie wiem czy tamten nie dziala na podobnej zasadzie.


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 

CodMod- 31.186.82.99:23510
Only Dust2- 31.186.82.99:23544

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 983
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Online

Napisano 25.12.2016 04:15

Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.
Napisz ponownie temat nazywając go tak, aby każdy wiedział o co chodzi.

Jednoznacznie określ problematykę tematu, wyróżniając go spośród reszty.
Nie dodawaj zbędnych informacji, znaków, ani emotikon w nazwie tematu.

Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych