Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z hud - błędy podczas kompilacji

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 14.12.2016 22:19

Witam

Dziś chciałem stworzyć aby klasa "Zdrajca" miała inny hud.

if(klasa_gracza[id]!=Zdrajca)
makeStatusText(id,YELLOW_STATUS,5.0,"Klasa: %s [ %i - %i%%%% ]", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], floatround(fProcent));
else
makeStatusText(id,YELLOW_STATUS,5.0,"Klasa: %s [ %i - %i%%%% ] Trutka %s", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], floatround(fProcent), trutka,6 + floatround(float(cod_get_user_intelligence(id))/25.0));
Logi:
 
Error: Undefined symbol "Paladyn" on line 1225

 


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#2 Kmf!p

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:274
  • Lokalizacja:knyszyn
Offline

Napisano 15.12.2016 15:22

moze cos takiego ?

if(cod_get_user_class(id) == cod_get_classid("Zdrajca"))

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png 

CodMod- 31.186.82.99:23510
Only Dust2- 31.186.82.99:23544

#3 AwIlL^^

    Magiczny Gość

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:263
  • Steam:steam
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 15.12.2016 16:34

za miast

if(klasa_gracza[id]!=Zdrajca)

to sprobuj

if(!(equal(nazwy_klas[klasa_gracza[id]], "Zdrajca")))

i jeszcze coś, w silniku masz zmienną trutka??

trutka,6 + floatround(float(cod_get_user_intelligence(id))/25.0)

zmienna trutka jest ciągiem znaków??
do czego to:

6 + floatround(float(cod_get_user_intelligence(id))/25.0)

nie lepiej tak??

6 + floatround(cod_get_user_intelligence(id))/25.0)

tak w ogóle to cod_get_user_inteligence zwraca liczbę całkowitą, więc nie widzę potrzeby używania floatround
i chyba jeżeli robisz to w silnika, a na to wygląda to zalecam użyć PobierzInteligencje
nie będziesz musiał wtedy dopisywać natywu do silnika, który się wywodzi ze silnika

6 + PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1)/25

i gdzie ma się wyświetlić wynik tego równania??
w outpucie nie masz %i ani %d na końcu, aby to było wyświetlone...

A twój błąd kompilacji odnosi się do jakiegoś paladyna w 1225. linijce


Użytkownik AwIlL^^ edytował ten post 15.12.2016 16:36

  • +
  • -
  • 1

Potrzebujesz porad do amxx?? Pisz na [PW]


#4 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 15.12.2016 19:05

Dzięki wszystko już śmiga.


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych