Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pytanie - zmianą modelu przez menu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 14.12.2016 10:17

Witam. 

Stworzyłem prostą klasę ze zmianą modelu, lecz mam mały problem nie wiem co wstawić miejsce "XXX"

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>


new const nazwa[] = "Druid";
new const opis[] = "test";
new const bronie    =;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;


new ma_klase[33];


public plugin_init() 
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "PyRaa");


cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);


RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_ModelGracza" ); 
}


public plugin_precache()
{
static szModel[] = "models/csas/cod/wilkolak_ct.mdl";
static szModel[] = "models/csas/cod/wilkolak_tt.mdl";
static szModel[] = "models/csas/cod/szkielet_ct.mdl";
static szModel[] = "models/csas/cod/szkielet_tt.mdl";
precache_model(szModel);
}


public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}


public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}


public menu(id) 
{
new menu = menu_create("Widzisz menu?", "menu_handle");


menu_additem(menu, "Wilkolak"); 
menu_additem(menu, "Szkielet"); 


menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");


menu_display(id, menu);


return PLUGIN_HANDLED;
}


public menu_handle(id, menu, item) 
{
if(item == MENU_EXIT) 
{
menu_destroy(menu); 
return PLUGIN_HANDLED;
}


switch (item)
{
case 0:
{
fwSpawn_ModelGracza(id);
}
case 1:
{
fwSpawn_ModelGracza(id)
}
}


menu_destroy(menu); 
return PLUGIN_HANDLED;
}


public fwSpawn_ModelGracza(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return;


if(XXX)
{
if(get_user_team(id) == 1) 
{
engfunc(EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id), "model", "models/csas/cod/wilkolak_ct.mdl" );
}
else 
{
engfunc(EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id), "model", "models/csas/cod/wilkolak_tt.mdl" );
}
}
else
{ 


if(get_user_team(id) == 1) 
{
engfunc(EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id), "model", "models/csas/cod/szkielet_ct.mdl" );
}
else 
{
engfunc(EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id), "model", "models/csas/cod/szkielet_tt.mdl" );
}
}
}

 


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych