Witam.
Stworzyłem prostą klasę ze zmianą modelu, lecz mam mały problem nie wiem co wstawić miejsce "XXX"
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
new const nazwa[] = "Druid";
new const opis[] = "test";
new const bronie =;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "PyRaa");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_ModelGracza" );
}
public plugin_precache()
{
static szModel[] = "models/csas/cod/wilkolak_ct.mdl";
static szModel[] = "models/csas/cod/wilkolak_tt.mdl";
static szModel[] = "models/csas/cod/szkielet_ct.mdl";
static szModel[] = "models/csas/cod/szkielet_tt.mdl";
precache_model(szModel);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public menu(id)
{
new menu = menu_create("Widzisz menu?", "menu_handle");
menu_additem(menu, "Wilkolak");
menu_additem(menu, "Szkielet");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public menu_handle(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
switch (item)
{
case 0:
{
fwSpawn_ModelGracza(id);
}
case 1:
{
fwSpawn_ModelGracza(id)
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public fwSpawn_ModelGracza(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return;
if(XXX)
{
if(get_user_team(id) == 1)
{
engfunc(EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id), "model", "models/csas/cod/wilkolak_ct.mdl" );
}
else
{
engfunc(EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id), "model", "models/csas/cod/wilkolak_tt.mdl" );
}
}
else
{
if(get_user_team(id) == 1)
{
engfunc(EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id), "model", "models/csas/cod/szkielet_ct.mdl" );
}
else
{
engfunc(EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id), "model", "models/csas/cod/szkielet_tt.mdl" );
}
}
}


Dodatki SourceMod












