Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Pytanie dotyczące zamrażania

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 13.12.2016 21:28

Witam.

Jak zrobić aby gracz mógł 2 raz tylko zamrażąć oraz aby efekt trwał 15 sek a nie 1 sek.

 

public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
{
if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim) || attacker == victim || !attacker)
return HAM_IGNORED


if(!ma_klase[attacker])
return HAM_IGNORED;


static Float:originF[3]
pev(victim, pev_origin, originF)

if(g_Nitrogen[attacker]&& random_num(1,1) == 1)
{ 
if(cs_get_user_team(attacker) == cs_get_user_team(victim))
return HAM_IGNORED


set_pev(victim, pev_velocity, Float:{0.0,0.0,0.0}) 
set_pev(victim, pev_maxspeed, 15.0) 


Effects(originF)
}
return PLUGIN_HANDLED;
}

 


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych