Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pytanie dotyczące set_tasak


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 12.12.2016 22:08

Cześć.

Jak zrobić aby poniższy kod był uruchamiany na 15 sek?

set_task(15.0, "Effects(originF)");
Effects(const Float:originF3[3])
{
engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, originF3, 0)
write_byte(TE_BEAMCYLINDER) 
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[0]) 
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[1]) 
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[2]) 
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[0]) 
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[1]) 
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[2]+100.0) 
write_short(NitrogenSpr) 
write_byte(0) 
write_byte(0) 
write_byte(4) 
write_byte(60) 
write_byte(0) 
write_byte(41) 
write_byte(138) 
write_byte(255) 
write_byte(200) 
write_byte(0) 
message_end()
}

  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#2 _McHappy

    Wszechwiedzący

  • Support Team

Reputacja: 243
Wszechwidzący

  • Postów:501
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 29.12.2016 18:03

 

TE_BEAMCYLINDER

Chodzi ci o czas trwania efektu?

Czy czas zwłoki?

 

+

Task ten zapiszemy tak:

set_task(15.0, "Effects", ID, originF, 3);

Gdzie ID to np 1020 (ważne, by nie kolidowało z innymi ID'ami zadań).


  • +
  • -
  • 1

#3 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 29.12.2016 22:18

Dzíęki wielki, lecz jak zrobić aby ten efekt pojawiał się na graczu, ktory otrzymuje dmg.
  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#4 _McHappy

    Wszechwiedzący

  • Support Team

Reputacja: 243
Wszechwidzący

  • Postów:501
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 29.12.2016 23:36

Musisz pobrać współrzędne gracza do tablicy originF i przekazać np powyższym taskiem do wspomnianej funkcji 'Effects'
  • +
  • -
  • 1

#5 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 30.12.2016 12:11

Musisz pobrać współrzędne gracza do tablicy originF i przekazać np powyższym taskiem do wspomnianej funkcji 'Effects'

 

Robię tak:

 

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;


if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;


if(ma_klase[idattacker] && damage>0 && !zamrozenie[this])
{
fm_set_rendering(this, kRenderFxGlowShell, 0,0,255, kRenderGlow, 16)
zamrozenie[this] = true
set_pev(this, pev_flags, FL_FROZEN)
set_task(15.0, "Odmroz", this)
set_task(15.0, "Effects", ID, originF, 3);
}


if(zamrozenie[this])
return HAM_SUPERCEDE


return HAM_IGNORED
}


public Odmroz(id)
{
set_pev(id, pev_flags, FL_CLIENT)
fm_set_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0,0,0, kRenderGlow, 0)
zamrozenie[id] = false
}

Lecz wywala błedy:

 

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team


Error: Undefined symbol "ID" on line 318
Error: Undefined symbol "originF" on line 318
Warning: Expression has no effect on line 318
Error: Expected token: ";", but found ")" on line 318
Error: Too many error messages on one line on line 318


Compilation aborted.
4 Errors.
Could not locate output file C:\Users\Pyra\Desktop\AleLulaaaa\cod\NoweKlasy\codclass_mag.amx (compile failed).
            

  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 985
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.01.2017 01:13

Error: Undefined symbol "originF" on line 318

 

 

 

 

set_task(15.0, "Effects", ID, originF, 3);

 

Używasz tutaj zmiennej której wcześnie nie zadeklarowałeś. Zrób dokładnie to co napisał mchappy


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych