Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zmiana nazwy tekstury w modelu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 zasepa

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:73
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 11.12.2016 21:31

Witam

Mam nietypowe i może się wam wydać niemajace sensu pytanie.

Posiadam zdekompilowany model. Jeden z plików o nazwie BLACK.BMP jest teksturą

Moje pytanie jest takie jak zmienić nazwę tej tekstury np na Zasepa_BLACK.BMP aby po skompilowaniu modelu poprawnie działał. Chodzi mi tu nie o zmianę nazwy pliku tej tekstury tylko jak edytować plik reference modelu i jak w nim zmienić nazwę dołączajnej tekstury?

 

Trochę to zagmatwałem ale potrzebuje zmienić nazwę i nie wiem jak.

Proszę o pomoc


  • +
  • -
  • 0

#2 Ps^chol ?!

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:119
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Amxx.pl
Offline

Napisano 11.12.2016 22:56

Chodzi ci tak by w zombi mod nie zmieniać lokalizacji a w cs ma pokazywac pod inna nazwa? 


  • +
  • -
  • 0

Zachostuje komus serwery TS3. 51012506.

 

 

 

Pomogłem? Daj Lubie to ! Ciebie to nic nie kosztuje a mnie motywuje do dalszej pomocy


#3 DarkvTen

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:58
  • GG:
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 12.12.2016 06:08

Dołączam się do pytania i jestem ciekawy rozwiązania.

 

@UP - Mu chodzi o to, że jak z dekompiluje 2 modele, to te 2 modele mają takie same nazwy tekstur BMP, czyli chodzi o zmianę nazwy standardowej tekstury na inną własną nazwę

 

Przykład:

Mamy 3 modele z nawą tekstury BACK.bmp, chcemy by w 1 folderze były 3 tekstury z nazwą X_BACK.bmp, Y_BACK.bmp, Z_BACK.bmp


  • +
  • -
  • 0

#4 Epal

    I love Virtus.pro

  • Power User

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:530
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 12.12.2016 16:51

To jest proste:

1.Dekompilujesz model

2.Importujesz go np. do programu MilkShape 3D

3.Zaznaczasz modelu do którego jest przypisany model

4.W zakładce materials dodajesz to nową texture i przypisujesz do zaznaczonego modelu

5.Zastępujesz plik .smd


  • +
  • -
  • 2

Jeśli czegoś potrzebujesz to Rozwiń spoiler:

Spoiler

                                              

 

#5 zasepa

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:73
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 27.12.2016 19:33

Działa :D

A jak bym chciał zmienić kość? żeby np paka była an nodze a nie na plecach to co muszę wiedzieć i gdzie takiej edycji można dokonać? i jak?


  • +
  • -
  • 0

#6 zasepa

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:73
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 06.01.2017 09:29

@ref


  • +
  • -
  • 0

#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 559
Godlike

  • Postów:11 995
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.01.2017 12:08

Wydaje mi się że taka zmianę możesz zrobić tylko przez bezpośrednio modyfikacje modelu w programie 3D.
  • +
  • -
  • 0

#8 zasepa

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:73
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 06.01.2017 12:24

No tak tylko w jaki sposób to w programie zmienić.

Wiem że trzeba użyć MilkShape 3D ale gdzie to dokładnie się w nim zmienia?

Pozdrawiam


  • +
  • -
  • 0

#9 zasepa

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:73
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 08.01.2017 11:03

@ref


  • +
  • -
  • 0

#10 zasepa

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:73
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 10.01.2017 18:23

@ref


  • +
  • -
  • 0

#11 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 559
Godlike

  • Postów:11 995
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 10.01.2017 18:27

Korzystałeś kiedykolwiek z programu do modelowania 3d :) ?
  • +
  • -
  • 0

#12 zasepa

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:73
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 12.01.2017 18:07

Trochę w MilkShape 3D. Gdy przerabiałem model z V na P.

Jednak nie trafił mi się żaden poradnik dotyczący tego programu i kości :(


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych