Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[SZUKAM] Menu z wyborem /nozy na daną flage.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Swajtek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:46
  • Imię:patryk
  • Lokalizacja:stawloa wola
Offline

Napisano 30.11.2016 10:01

Witam szukam pluginy ! Menu z wyborem nozy na daną flage. Chodzi mi oto żeby było menu z nożami cs go bez mocy. menu ma wygladac np tak.

 

1. Bayonet Fade (Admin)

2. Karambit Tiger Tooth (VIP)
3. Bayonet Marble Fad
 
Np 1 noż jest tylko dla flagi dla admina i jest on zablokowany w menu dopiero odblokowuje sie gdy dostaniemy dana flage na ten noz,
2 noz tylko dla vipa tak samo ma byc zablokowany dla zwyklych graczy dopiero na dana flage ma byc odblokowany,
a 3 juz noz dla wszystkich do wyboru
 
Ss'y
 
 

amxx_1480496387__20161130093020_1.jpg


  • +
  • -
  • 0

#2 Swajtek

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:46
  • Imię:patryk
  • Lokalizacja:stawloa wola
Offline

Napisano 30.11.2016 13:17

@ref

 

Zrobiłem już podstawe sma, tylko mam problem z kodem takim zeby pobieralo modele i dodawalo doszczegolnych modeli

 

a coś mi nie wchychodzi wyciągnięcie kodu tego knife_mod bez mocy i dodac tu wiec proszę o pomoc :D

#include <amxmodx>
#include <ColorChat>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Nowe Menu nozy - flagi"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Swajt"

new g_testmenu;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

	register_clcmd("say /noze", "nowemenu");
}

public plugin_cfg() {
	g_testmenu = menu_create("Wybierz \rModel Noza", "nowemenuhandle");
	menu_additem(g_testmenu, "Bayonet \yFade \r(Admin)", _, ADMIN_BAN); // ustawia item tylko dla adminów
	menu_additem(g_testmenu, "Karambit \yTiger Tooth \r(VIP)", _, ADMIN_LEVEL_H); // ustawia item tylko dla vipow
	menu_additem(g_testmenu, "Bayonet \yMarbel Fade"); // item 0 dla każdego
	menu_additem(g_testmenu, "Flip \yUltraViolet"); // item 0 dla każdego
	menu_additem(g_testmenu, "Stun \yKnifes"); // item 0 dla każdego
	menu_additem(g_testmenu, "Magma \yBlade"); // item 0 dla każdego
	menu_additem(g_testmenu, "Wooden \yHammer"); // item 0 dla każdego
	menu_additem(g_testmenu, "Gold \yKnife"); // item 0 dla każdego
	menu_setprop(g_testmenu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
}

public nowemenu(id) {
	menu_display(id, g_testmenu);

	return PLUGIN_HANDLED;
}

public nowemenuhandle(id, menu, item) {
	if(item == MENU_EXIT) {
		return PLUGIN_HANDLED;
	}

	switch(item) {
		case 0: {
			ColorChat(id, GREEN, "** ^x01Wybrales model:^x04 Bayonet Fade^x01."); // tutaj nie trzeba już sprawdzać, czy gracz posiada flagę admina
		}
		case 1: {
			ColorChat(id, GREEN, "** ^x01Wybrales model:^x04 Karambit Tiger Tooth^x01."); // tutaj nie trzeba już sprawdzać, czy gracz posiada vipa
		}
		case 2: {
			ColorChat(id, GREEN, "** ^x01Wybrales model:^x04 Bayonet Marbel Fade^x01."); // dostępne dla każdego
		}
		case 3: {
			ColorChat(id, GREEN, "** ^x01Wybrales model:^x04 Flip UltraViolet^x01."); // dostępne dla każdego
		}
		case 4: {
			ColorChat(id, GREEN, "** ^x01Wybrales model:^x04 Stun Knifes^x01."); // dostępne dla każdego
		}
		case 5: {
			ColorChat(id, GREEN, "** ^x01Wybrales model:^x04 Magma Blade^x01."); // dostępne dla każdego
		}
		case 6: {
			ColorChat(id, GREEN, "** ^x01Wybrales model:^x04 Wooden Hammer^x01."); // dostępne dla każdego
		}
		case 7: {
			ColorChat(id, GREEN, "** ^x01Wybrales model:^x04 Gold Knife^x01."); // dostępne dla każdego
		}
	}

	return PLUGIN_HANDLED;
}

Użytkownik swajt edytował ten post 30.11.2016 13:31

  • +
  • -
  • 0

#3 Swajtek

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:46
  • Imię:patryk
  • Lokalizacja:stawloa wola
Offline

Napisano 30.11.2016 17:53

@ref PLS :C


  • +
  • -
  • 0

#4 Swajtek

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:46
  • Imię:patryk
  • Lokalizacja:stawloa wola
Offline

Napisano 01.12.2016 07:55

@ ref ktoś pomoże mi z tym kodem?
  • +
  • -
  • 0

#5 Swajtek

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:46
  • Imię:patryk
  • Lokalizacja:stawloa wola
Offline

Napisano 02.12.2016 01:47

@ref


  • +
  • -
  • 0

#6 Gasior

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:105
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 02.12.2016 02:53

No okej, masz menu.
 
Gdzie niby nadanie graczowi modelu noża?

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <ColorChat>
#include <engine> 

#define MAX_PLAYERS    32
#define MENUITEM_DISABLED    (1<<26)

#define PLUGIN "Nowe Menu nozy - flagi"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Swajt"

new g_Menu
new knife_model[ MAX_PLAYERS + 1 ];

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

	g_Menu = register_menuid("Knife Mod")
	register_menucmd(g_Menu, 1023, "knifemenu")
	
	register_clcmd("say /noze", "display_knife");
	
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1");
}

public plugin_precache() { 
	
	precache_model("models/v_1.mdl")
	precache_model("models/v_2.mdl")
	precache_model("models/v_3.mdl")
	precache_model("models/v_4.mdl")
	precache_model("models/v_5.mdl")
	precache_model("models/v_6.mdl") 
	precache_model("models/v_7.mdl")
	precache_model("models/v_8.mdl")
} 

public display_knife(id) {
	new menuBody[512]
	add(menuBody, 511, "\rWybierz Model Noza\w^n^n")
	add(menuBody, 511, "\y1. \wBayonet \yFade \r(Admin)", ADMIN_LEVEL_H)
	add(menuBody, 511, "\y2. \wKarambit \yTiger Tooth \r(VIP)", ADMIN_LEVEL_H)
	add(menuBody, 511, "\y4. \wBayonet \yMarbel Fade")
	add(menuBody, 511, "\y4. \wFlip \yUltraViolet")
	add(menuBody, 511, "\y5. \wStun \yKnifes")
	add(menuBody, 511, "\y6. \wMagma \yBlade")
	add(menuBody, 511, "\y7. \wWooden \yHammer")
	add(menuBody, 511, "\y8. \wGold \yKnife")
	add(menuBody, 511, "\r0. Wyjscie^n")
	
	new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<5 | 1<<6 | 1<<9 )
	show_menu(id, keys, menuBody, -1, "Menu z Nozami")
}

public knifemenu(id, key) {	
	switch(key) 	
	{
		case 0: {
			ColorChat(id, GREEN, "** ^x01Wybrales model:^x04 Bayonet Fade^x01."); 
			SetKnife(id , 0)
		}
		case 1: {
			SetKnife(id , 1)
			ColorChat(id, GREEN, "** ^x01Wybrales model:^x04 Karambit Tiger Tooth^x01.");
		}
		case 2: {
			SetKnife(id , 2)
			ColorChat(id, GREEN, "** ^x01Wybrales model:^x04 Bayonet Marbel Fade^x01.");
		}
		case 3: {
			SetKnife(id , 3)
			ColorChat(id, GREEN, "** ^x01Wybrales model:^x04 Flip UltraViolet^x01.");
		}
		case 4: {
			SetKnife(id , 4)
			ColorChat(id, GREEN, "** ^x01Wybrales model:^x04 Stun Knifes^x01.");
		}
		case 5: {
			SetKnife(id , 5)
			ColorChat(id, GREEN, "** ^x01Wybrales model:^x04 Magma Blade^x01.");
		case 6: {
			SetKnife(id , 6)
			ColorChat(id, GREEN, "** ^x01Wybrales model:^x04 Wooden Hammer^x01.");
		}
		case 7: {
			SetKnife(id , 7)
			ColorChat(id, GREEN, "** ^x01Wybrales model:^x04 Gold Knife^x01.");
		}
	}

	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public SetKnife(id , Knife) {
	knife_model[id] = Knife
	
	new Weapon = get_user_weapon(id) 
	if ( Weapon != CSW_KNIFE )
		return PLUGIN_HANDLED
	
	new vModel[56]
	
	switch(Knife)
	{
		case 0:format(vModel,55,"models/v_1.mdl")
		case 1:format(vModel,55,"models/v_2.mdl")
		case 2:format(vModel,55,"models/v_3.mdl")
		case 3:format(vModel,55,"models/v_4.mdl")
		case 4:format(vModel,55,"models/v_5.mdl")
		case 5:format(vModel,55,"models/v_6.mdl")
		case 6:format(vModel,55,"models/v_7.mdl") 
		case 7:format(vModel,55,"models/v_8.mdl")
	}
	
	entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
	
	return PLUGIN_HANDLED; 
}

public CurWeapon(id)
	{
	
	SetKnife(id, knife_model[id])   
	
	return PLUGIN_HANDLED   
}  
}

Użytkownik Gasior edytował ten post 02.12.2016 02:57

  • +
  • -
  • 1

#7 Swajtek

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:46
  • Imię:patryk
  • Lokalizacja:stawloa wola
Offline

Napisano 02.12.2016 04:10

Okey dzięki za pomoc ale są błędy i nie działa w 100% :C

 

1. Błąd: nie było 

}

w

case 5: {
			SetKnife(id , 5)
			ColorChat(id, GREEN, "** ^x01Wybrales model:^x04 Magma Blade^x01.");

2. Błąd: na końcu było nie potrzebne

}

3. Błąd: menu było w jednej lini :C

4. Błąd: Flaga ADMIN_LEVEL_H nie działała. Gdy usunełem flage t to w menu normalnie bylo widoczne.

5. Błąd: Jak dałem Flage ADMIN_BAN w menu 1 to w ogóle menu sie psuło

 

przed daniem flagi ADMIN_BAN

 

amxx_1480648391__20161202041438_1.jpg

 

Po daniu flagi ADMIN_BAN

 

amxx_1480648169__20161202040701_1.jpg

 

Sma:

public display_knife(id) {
	new menuBody[512]
	add(menuBody, 511, "\rWybierz Model Noza\w^n^n")
	add(menuBody, 511, "\y1. \wBayonet \yFade \r(Admin)^n", ADMIN_BAN)
	add(menuBody, 511, "\y2. \wKarambit \yTiger Tooth \r(VIP)^n", ADMIN_LEVEL_H)
	add(menuBody, 511, "\y3. \wBayonet \yMarbel Fade^n")
	add(menuBody, 511, "\y4. \wFlip \yUltraViolet^n")
	add(menuBody, 511, "\y5. \wStun \yKnifes^n")
	add(menuBody, 511, "\y6. \wMagma \yBlade^n")
	add(menuBody, 511, "\y7. \wWooden \yHammer^n")
	add(menuBody, 511, "\y8. \wGold \yKnife^n^n")
	add(menuBody, 511, "\r0. Wyjscie^n")
	
	new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<5 | 1<<6 | 1<<9 )
	show_menu(id, keys, menuBody, -1, "Menu z Nozami")
}

6. Błąd: Gry wybierałem dany model w menu to w ogóle nie dawało mi tego medelu i nie było info w say.

7: Błąd: od razu gdy sie wchodzi na serwer ma sie model 1 dla admina.


Użytkownik swajt edytował ten post 02.12.2016 04:14

  • +
  • -
  • 0

#8 Swajtek

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:46
  • Imię:patryk
  • Lokalizacja:stawloa wola
Offline

Napisano 02.12.2016 17:34

I jak można to jakoś naprawić ?


  • +
  • -
  • 0

#9 Swajtek

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:46
  • Imię:patryk
  • Lokalizacja:stawloa wola
Offline

Napisano 03.12.2016 18:15

@ref i jak tam da sie to naprawic ?
 


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych