Cześć.
Mam pytanie, jak usunąć te oto wiadomość
Szukałem w amxx.cfg i nic nie znalazłem.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 28.11.2016 15:06
Cześć.
Mam pytanie, jak usunąć te oto wiadomość
Szukałem w amxx.cfg i nic nie znalazłem.
Napisano 28.11.2016 16:54
Sprawdź .sma w silniku coda lub w sklepiku
Napisano 28.11.2016 17:45
znalazlem tylko teraz mam problem z kompilacja xdd
dasz rade naprawic?
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <cstrike> #include <fun> #include <dhudmessage> #include <colorchat> native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); // Ustawia wytrzymalosc perku gracza. native cod_get_perk_durability(id); // Pobiera wytrzymalosc perku gracza. native cod_set_user_coins(id, wartosc); native cod_get_user_coins(id); new defuse, tramal, amfetamina, lotto, doswiadczenie, ruletka, naprawa, tramhp, expmin, expmax, wytrzymalosc; new Float:gravity; public plugin_init() { register_plugin("CodShop by MieTeK", "1.2", "MieTeK"); register_clcmd("say /sklep", "Sklep"); register_event("HLTV", "event_round_start", "a", "1=0", "2=0") // Cvary register_cvar("shop_defuse", "1"); register_cvar("shop_tramal", "5"); register_cvar("shop_amfetamina", "6"); register_cvar("shop_lotto", "12"); register_cvar("shop_doswiadczenie", "15"); register_cvar("shop_ruletka", "8"); register_cvar("shop_naprawa", "10"); register_cvar("shop_tramhp", "50"); register_cvar("shop_gravity", "0.50"); register_cvar("shop_expmin", "25"); register_cvar("shop_expmax", "250"); register_cvar("shop_wytrzymalosc", "15"); } public client_authorized(id) { client_cmd(id,"bind ^"v^" ^"say /sklep^"") } public Sklep(id) { // Pobieranie cvar defuse = get_cvar_num("shop_defuse"); tramal = get_cvar_num("shop_tramal"); amfetamina = get_cvar_num("shop_amfetamina"); lotto = get_cvar_num("shop_lotto"); doswiadczenie = get_cvar_num("shop_doswiadczenie"); ruletka = get_cvar_num("shop_ruletka"); naprawa = get_cvar_num("shop_naprawa"); tramhp = get_cvar_num("shop_tramhp"); gravity = get_cvar_float("shop_gravity"); expmin = get_cvar_num("shop_expmin"); expmax = get_cvar_num("shop_expmax"); wytrzymalosc = get_cvar_num("shop_wytrzymalosc"); new tytul[25], def[65], tra[65], amf[65], lot[65], dos[65], rul[65], nap[65]; format(tytul, 24, "\w.:: Cod EvolutioN ::."); formatex(def, 64, "Defuse \r[Tylko dla CT] \yKoszt:\r 1M", defuse); formatex(tra, 64, "Amfetamina \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r 5M", tramhp, tramal); formatex(amf, 64, "Redbull \r[Wyzej skaczesz] \yKoszt:\r 6M", amfetamina); formatex(lot, 64, "Lotto \r[Losowanie bonusow] \yKoszt:\r 12M", lotto); formatex(dos, 64, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt:\r 15M", doswiadczenie); formatex(rul, 64, "Ruletka \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt:\r 8M", ruletka); formatex(nap, 64, "Naprawa Itemu \r[+%i do wytrzymalosci itemu] \yKoszt:\r 10M", wytrzymalosc, naprawa); new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler"); menu_additem(menu, def, "1"); menu_additem(menu, tra, "1"); menu_additem(menu, amf, "1"); menu_additem(menu, lot, "1"); menu_additem(menu, dos, "1"); menu_additem(menu, rul, "1"); menu_additem(menu, nap, "1"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME,"Wyjdz") menu_display(id, menu,0); } public Sklep_Handler(id, menu, item) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new zdrowie = get_user_health(id); new kasa = cod_get_user_coins(id) new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100 if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { if(get_user_team(id) == 2){ if(cs_get_user_defuse(id) == 1){ ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Posiadasz juz defuse!"); return PLUGIN_HANDLED; } if(kasa >= 1){ cs_set_user_defuse(id, 1, 0, 160, 0, "defuser", 1) cod_set_user_coins(id, kasa-1); return PLUGIN_HANDLED; } else { ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Masz za malo monet!"); } } else { ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Tylko CT moze kupic defuse!") } return PLUGIN_CONTINUE; } case 1: { if(kasa >= 5) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+tramhp); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cod_set_user_coins(id, kasa-5); set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", tramhp); } if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cod_set_user_coins(id, kasa-5); set_user_health(id, maxzdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Jestes w pelni uleczony!"); } } else ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Masz za malo monet!"); } case 2: { if(kasa >= 6) { cod_set_user_coins(id, kasa-6); set_user_gravity(id, gravity); ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Skaczesz wyzej!"); } else ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Masz za malo monet!"); } case 3: { if(kasa >= 12) { cod_set_user_coins(id, kasa-12); ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Trwa losowanie!"); new totek = random_num(0, 10); switch(totek) { case 1: { set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3); ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Wygrales nizsza grawitacje!"); } case 2: ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Niestety nic nie wygrales!"); case 3: { new bonusxp = random_num(expmin ,75); cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp); ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a !", bonusxp); } case 4: { cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1); ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo] ^x03Wygrales losowy item!"); } case 5: { new healthbonus = random_num(10,300); set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus); ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego HP!", healthbonus); } case 6: ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Niestety nic nie wygrales !"); case 7: { new xpbonus = random_num(75,expmax); cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus); ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a!", xpbonus); } } } else ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Masz za malo monet!"); } case 4: { if(kasa >= 15) { new exp = cod_get_user_xp(id); new losowy = random_num(expmin, expmax); cod_set_user_coins(id, kasa-15); cod_set_user_xp(id, exp+losowy) ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Dostales ^x01%i^x03 EXP'a!", losowy); } else ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Masz za malo monet!"); } case 5: { if(kasa >= 8) { cod_set_user_coins(id, kasa-8); cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1); ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Kupiles losowy item!"); } else ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Masz za malo monet!"); } case 6: { if(kasa >= 10) { new uszkodzenia_perku = cod_get_perk_durability(id); if(uszkodzenia_perku+wytrzymalosc>=100) { cod_set_perk_durability(id, 100); ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Twoj item jest w pelni naprawiony!", cod_get_perk_durability(id)); } else { cod_set_perk_durability(id, uszkodzenia_perku+wytrzymalosc); ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Kupiles ^x01+%i^x03 wytrzymalosci itemu!", wytrzymalosc); ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Wytrzymalosc twojego itemu wynosi ^x01%i", cod_get_perk_durability(id)); } cod_set_user_coins(id, kasa-10); } else ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Masz za malo monet!"); } } return PLUGIN_CONTINUE; } public event_round_start() { set_dhudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.9, 2, 1.0, 4.5,0.1,0.1,false) }
Napisano 28.11.2016 21:18
Łap.
Napisano 28.11.2016 21:44
Podołek.
niestety mam ten sam błąd
Napisano 29.11.2016 17:56
Podołek.
niestety mam ten sam błąd
Może nie masz wgranego jakiegoś pliku.inc
Masz plik .sma i .amxx niżej.
Użytkownik Toldi edytował ten post 29.11.2016 17:57
Napisano 29.11.2016 18:23
Podołek.
niestety mam ten sam błąd
Może nie masz wgranego jakiegoś pliku.inc
Masz plik .sma i .amxx niżej.
a dałbyś rade jakoś mi udostępnić najwazniejsze(potrzebne) pliki .inc ?
albo jeśli wiesz jakiego pliku mi brakuje to ten podeslac?
P.S moje gg -> 46957997
Napisano 29.11.2016 21:26
Gdzie dokładnie ci wyskakuje czerwony pasek podczas próby kompilacji? Która linijka. Zapewne brakuje ci instrukcji do tej biblioteki "ColorChat". Trzeba sobie ją samemu wgrać gdyż nie jest instalowana razem z amxstudio. W tym przypadku błąd powinien ci wyskoczyć już w 105 linijce dokładnie przez to:
ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Posiadasz juz defuse!");
Tu masz link do tego pliku. Wgrywasz to do cstrike/addons/amxmodx/scripting/include.
https://amxx.pl/doku...a/i11/colorchat
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych