Cześć.
Mam pytanie, jak usunąć te oto wiadomość
Szukałem w amxx.cfg i nic nie znalazłem.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 28.11.2016 15:06
Cześć.
Mam pytanie, jak usunąć te oto wiadomość
Szukałem w amxx.cfg i nic nie znalazłem.
Napisano 28.11.2016 16:54
Sprawdź .sma w silniku coda lub w sklepiku
Napisano 28.11.2016 17:45
znalazlem tylko teraz mam problem z kompilacja xdd
dasz rade naprawic?
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <dhudmessage>
#include <colorchat>
native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); // Ustawia wytrzymalosc perku gracza.
native cod_get_perk_durability(id); // Pobiera wytrzymalosc perku gracza.
native cod_set_user_coins(id, wartosc);
native cod_get_user_coins(id);
new defuse, tramal, amfetamina, lotto, doswiadczenie, ruletka, naprawa, tramhp, expmin, expmax, wytrzymalosc;
new Float:gravity;
public plugin_init()
{
register_plugin("CodShop by MieTeK", "1.2", "MieTeK");
register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
register_event("HLTV", "event_round_start", "a", "1=0", "2=0")
// Cvary
register_cvar("shop_defuse", "1");
register_cvar("shop_tramal", "5");
register_cvar("shop_amfetamina", "6");
register_cvar("shop_lotto", "12");
register_cvar("shop_doswiadczenie", "15");
register_cvar("shop_ruletka", "8");
register_cvar("shop_naprawa", "10");
register_cvar("shop_tramhp", "50");
register_cvar("shop_gravity", "0.50");
register_cvar("shop_expmin", "25");
register_cvar("shop_expmax", "250");
register_cvar("shop_wytrzymalosc", "15");
}
public client_authorized(id)
{
client_cmd(id,"bind ^"v^" ^"say /sklep^"")
}
public Sklep(id)
{
// Pobieranie cvar
defuse = get_cvar_num("shop_defuse");
tramal = get_cvar_num("shop_tramal");
amfetamina = get_cvar_num("shop_amfetamina");
lotto = get_cvar_num("shop_lotto");
doswiadczenie = get_cvar_num("shop_doswiadczenie");
ruletka = get_cvar_num("shop_ruletka");
naprawa = get_cvar_num("shop_naprawa");
tramhp = get_cvar_num("shop_tramhp");
gravity = get_cvar_float("shop_gravity");
expmin = get_cvar_num("shop_expmin");
expmax = get_cvar_num("shop_expmax");
wytrzymalosc = get_cvar_num("shop_wytrzymalosc");
new tytul[25], def[65], tra[65], amf[65], lot[65], dos[65], rul[65], nap[65];
format(tytul, 24, "\w.:: Cod EvolutioN ::.");
formatex(def, 64, "Defuse \r[Tylko dla CT] \yKoszt:\r 1M", defuse);
formatex(tra, 64, "Amfetamina \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r 5M", tramhp, tramal);
formatex(amf, 64, "Redbull \r[Wyzej skaczesz] \yKoszt:\r 6M", amfetamina);
formatex(lot, 64, "Lotto \r[Losowanie bonusow] \yKoszt:\r 12M", lotto);
formatex(dos, 64, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt:\r 15M", doswiadczenie);
formatex(rul, 64, "Ruletka \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt:\r 8M", ruletka);
formatex(nap, 64, "Naprawa Itemu \r[+%i do wytrzymalosci itemu] \yKoszt:\r 10M", wytrzymalosc, naprawa);
new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler");
menu_additem(menu, def, "1");
menu_additem(menu, tra, "1");
menu_additem(menu, amf, "1");
menu_additem(menu, lot, "1");
menu_additem(menu, dos, "1");
menu_additem(menu, rul, "1");
menu_additem(menu, nap, "1");
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME,"Wyjdz")
menu_display(id, menu,0);
}
public Sklep_Handler(id, menu, item)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new zdrowie = get_user_health(id);
new kasa = cod_get_user_coins(id)
new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
if(get_user_team(id) == 2){
if(cs_get_user_defuse(id) == 1){
ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Posiadasz juz defuse!");
return PLUGIN_HANDLED;
}
if(kasa >= 1){
cs_set_user_defuse(id, 1, 0, 160, 0, "defuser", 1)
cod_set_user_coins(id, kasa-1);
return PLUGIN_HANDLED;
}
else {
ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Masz za malo monet!");
}
}
else {
ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Tylko CT moze kupic defuse!")
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
case 1:
{
if(kasa >= 5)
{
new nowe_zdrowie = (zdrowie+tramhp);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-5);
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", tramhp);
}
if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-5);
set_user_health(id, maxzdrowie);
ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Masz za malo monet!");
}
case 2:
{
if(kasa >= 6)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-6);
set_user_gravity(id, gravity);
ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Skaczesz wyzej!");
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Masz za malo monet!");
}
case 3:
{
if(kasa >= 12)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-12);
ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Trwa losowanie!");
new totek = random_num(0, 10);
switch(totek)
{
case 1:
{
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3);
ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Wygrales nizsza grawitacje!");
}
case 2:
ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Niestety nic nie wygrales!");
case 3:
{
new bonusxp = random_num(expmin ,75);
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a !", bonusxp);
}
case 4:
{
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo] ^x03Wygrales losowy item!");
}
case 5:
{
new healthbonus = random_num(10,300);
set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus);
ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego HP!", healthbonus);
}
case 6:
ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Niestety nic nie wygrales !");
case 7:
{
new xpbonus = random_num(75,expmax);
cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus);
ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a!", xpbonus);
}
}
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Masz za malo monet!");
}
case 4:
{
if(kasa >= 15)
{
new exp = cod_get_user_xp(id);
new losowy = random_num(expmin, expmax);
cod_set_user_coins(id, kasa-15);
cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Dostales ^x01%i^x03 EXP'a!", losowy);
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Masz za malo monet!");
}
case 5:
{
if(kasa >= 8)
{
cod_set_user_coins(id, kasa-8);
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Kupiles losowy item!");
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Masz za malo monet!");
}
case 6:
{
if(kasa >= 10)
{
new uszkodzenia_perku = cod_get_perk_durability(id);
if(uszkodzenia_perku+wytrzymalosc>=100)
{
cod_set_perk_durability(id, 100);
ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Twoj item jest w pelni naprawiony!", cod_get_perk_durability(id));
}
else
{
cod_set_perk_durability(id, uszkodzenia_perku+wytrzymalosc);
ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Kupiles ^x01+%i^x03 wytrzymalosci itemu!", wytrzymalosc);
ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Wytrzymalosc twojego itemu wynosi ^x01%i", cod_get_perk_durability(id));
}
cod_set_user_coins(id, kasa-10);
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Masz za malo monet!");
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public event_round_start()
{
set_dhudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.9, 2, 1.0, 4.5,0.1,0.1,false)
}
Napisano 28.11.2016 21:18
Łap.
Napisano 28.11.2016 21:44
Podołek.
niestety mam ten sam błąd ![]()
Napisano 29.11.2016 17:56
Podołek.
niestety mam ten sam błąd
Może nie masz wgranego jakiegoś pliku.inc
Masz plik .sma i .amxx niżej.
Użytkownik Toldi edytował ten post 29.11.2016 17:57
Napisano 29.11.2016 18:23
Podołek.
niestety mam ten sam błąd
Może nie masz wgranego jakiegoś pliku.inc
Masz plik .sma i .amxx niżej.
a dałbyś rade jakoś mi udostępnić najwazniejsze(potrzebne) pliki .inc ?
albo jeśli wiesz jakiego pliku mi brakuje to ten podeslac?
P.S moje gg -> 46957997
Napisano 29.11.2016 21:26
Gdzie dokładnie ci wyskakuje czerwony pasek podczas próby kompilacji? Która linijka. Zapewne brakuje ci instrukcji do tej biblioteki "ColorChat". Trzeba sobie ją samemu wgrać gdyż nie jest instalowana razem z amxstudio. W tym przypadku błąd powinien ci wyskoczyć już w 105 linijce dokładnie przez to:
ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Posiadasz juz defuse!");
Tu masz link do tego pliku. Wgrywasz to do cstrike/addons/amxmodx/scripting/include.
https://amxx.pl/doku...a/i11/colorchat
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych