←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Wiadomosc w HUD'zie

  • +
  • -
Kacp3rrro's Photo Kacp3rrro 28.11.2016

Cześć.

Mam pytanie, jak usunąć te oto wiadomość

 

http://imgur.com/O79yMBz

 

Szukałem w amxx.cfg i nic nie znalazłem.

 

 

 
Quote

  • +
  • -
XXL's Photo XXL 28.11.2016

Sprawdź .sma w silniku coda lub w sklepiku 

Quote

  • +
  • -
Kacp3rrro's Photo Kacp3rrro 28.11.2016

znalazlem tylko teraz mam problem z kompilacja xdd

dasz rade naprawic? :D 

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <dhudmessage>
#include <colorchat>

native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); // Ustawia wytrzymalosc perku gracza.
native cod_get_perk_durability(id); // Pobiera wytrzymalosc perku gracza.

native cod_set_user_coins(id, wartosc);
native cod_get_user_coins(id);

new defuse, tramal, amfetamina, lotto, doswiadczenie, ruletka, naprawa, tramhp, expmin, expmax, wytrzymalosc;
new Float:gravity;

public plugin_init() 
{
	register_plugin("CodShop by MieTeK", "1.2", "MieTeK");
	
	register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
	
	register_event("HLTV", "event_round_start", "a", "1=0", "2=0")
	
	// Cvary
	register_cvar("shop_defuse", "1");
	register_cvar("shop_tramal", "5");
	register_cvar("shop_amfetamina", "6");
	register_cvar("shop_lotto", "12");
	register_cvar("shop_doswiadczenie", "15");
	register_cvar("shop_ruletka", "8");
	register_cvar("shop_naprawa", "10");
	register_cvar("shop_tramhp", "50");
	register_cvar("shop_gravity", "0.50");
	register_cvar("shop_expmin", "25");
	register_cvar("shop_expmax", "250");
	register_cvar("shop_wytrzymalosc", "15");
	
}

public client_authorized(id) 
{ 
	client_cmd(id,"bind ^"v^" ^"say /sklep^"") 
}

public Sklep(id)
{
	// Pobieranie cvar
	defuse = get_cvar_num("shop_defuse");
	tramal = get_cvar_num("shop_tramal");
	amfetamina = get_cvar_num("shop_amfetamina");
	lotto = get_cvar_num("shop_lotto");
	doswiadczenie = get_cvar_num("shop_doswiadczenie");
	ruletka = get_cvar_num("shop_ruletka");
	naprawa = get_cvar_num("shop_naprawa");
	tramhp = get_cvar_num("shop_tramhp");
	gravity = get_cvar_float("shop_gravity");
	expmin = get_cvar_num("shop_expmin");
	expmax = get_cvar_num("shop_expmax");
	wytrzymalosc = get_cvar_num("shop_wytrzymalosc");
	
	new tytul[25], def[65], tra[65], amf[65], lot[65], dos[65], rul[65], nap[65];
	format(tytul, 24, "\w.:: Cod EvolutioN ::.");
	formatex(def, 64, "Defuse \r[Tylko dla CT] \yKoszt:\r 1M", defuse);
	formatex(tra, 64, "Amfetamina \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r 5M", tramhp, tramal);
	formatex(amf, 64, "Redbull \r[Wyzej skaczesz] \yKoszt:\r 6M", amfetamina);
	formatex(lot, 64, "Lotto \r[Losowanie bonusow] \yKoszt:\r 12M", lotto);
	formatex(dos, 64, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt:\r 15M", doswiadczenie);
	formatex(rul, 64, "Ruletka \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt:\r 8M", ruletka);
	formatex(nap, 64, "Naprawa Itemu \r[+%i do wytrzymalosci itemu] \yKoszt:\r 10M", wytrzymalosc, naprawa);
	
	new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler");
	menu_additem(menu, def, "1");
	menu_additem(menu, tra, "1");
	menu_additem(menu, amf, "1");
	menu_additem(menu, lot, "1");
	menu_additem(menu, dos, "1");
	menu_additem(menu, rul, "1");
	menu_additem(menu, nap, "1");
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME,"Wyjdz")
	menu_display(id, menu,0);
}

public Sklep_Handler(id, menu, item)
{
	
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	new zdrowie = get_user_health(id);
	new kasa = cod_get_user_coins(id)
	new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100
	
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
        if(get_user_team(id) == 2){
                if(cs_get_user_defuse(id) == 1){
                        ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Posiadasz juz defuse!");
                        return PLUGIN_HANDLED;
                }
                if(kasa >= 1){
                        cs_set_user_defuse(id, 1, 0, 160, 0, "defuser", 1)
                        cod_set_user_coins(id, kasa-1);
                        return PLUGIN_HANDLED;		
                }
                else {
                        ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Masz za malo monet!");
                }
        }
        else {
                ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Tylko CT moze kupic defuse!")
        }
        return PLUGIN_CONTINUE;
		}
		case 1:
		{
			if(kasa >= 5)
			{
				new nowe_zdrowie = (zdrowie+tramhp);
				if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
				{
					cod_set_user_coins(id, kasa-5);
					set_user_health(id, nowe_zdrowie);
					ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", tramhp);
				}
				if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
				{
					cod_set_user_coins(id, kasa-5);
					set_user_health(id, maxzdrowie);
					ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Jestes w pelni uleczony!");
				}
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Masz za malo monet!");
		}
		case 2:
		{
			if(kasa >= 6)
			{
				cod_set_user_coins(id, kasa-6);
				set_user_gravity(id, gravity);
				ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Skaczesz wyzej!");
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Masz za malo monet!");
		}
		case 3:
		{

			if(kasa >= 12)
			{
				cod_set_user_coins(id, kasa-12);
				ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Trwa losowanie!");
				new totek = random_num(0, 10);
				
				switch(totek)
				{
					case 1:
					{
						set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3);
						ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Wygrales nizsza grawitacje!");
					}
					case 2:
						ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Niestety nic nie wygrales!");
					case 3:
					{
						new bonusxp = random_num(expmin ,75);
						cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
						ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a !", bonusxp);
					}
					case 4:
					{
						cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
						ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo] ^x03Wygrales losowy item!");
					}
					case 5:
					{
						new healthbonus = random_num(10,300);
						set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus);
						ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego HP!", healthbonus);
					}
					case 6:
						ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Niestety nic nie wygrales !");
					case 7:
					{
						new xpbonus = random_num(75,expmax);
						cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus);
						ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a!", xpbonus);
					}
						
				}
			}		
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Masz za malo monet!");
		}
		case 4:
		{
			if(kasa >= 15)
			{
				new exp = cod_get_user_xp(id);
				new losowy = random_num(expmin, expmax);
				cod_set_user_coins(id, kasa-15);
				cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
				ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Dostales ^x01%i^x03 EXP'a!", losowy);
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Masz za malo monet!");
		}
		case 5:
		{
			if(kasa >= 8)
			{
				cod_set_user_coins(id, kasa-8);
				cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
				ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Kupiles losowy item!");
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Masz za malo monet!");
		}
		case 6:
		{
			if(kasa >= 10)
			{
				new uszkodzenia_perku = cod_get_perk_durability(id);
				if(uszkodzenia_perku+wytrzymalosc>=100)
				{
					cod_set_perk_durability(id, 100);
					ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Twoj item jest w pelni naprawiony!", cod_get_perk_durability(id));
				}
				else
				{
					cod_set_perk_durability(id, uszkodzenia_perku+wytrzymalosc);
					ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Kupiles ^x01+%i^x03 wytrzymalosci itemu!", wytrzymalosc);
					ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Wytrzymalosc twojego itemu wynosi ^x01%i", cod_get_perk_durability(id));
				}
				cod_set_user_coins(id, kasa-10);
			}
			else
				ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Masz za malo monet!");
		}
				
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public event_round_start()
{	
	set_dhudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.9, 2, 1.0, 4.5,0.1,0.1,false)

}
Quote

  • +
  • -
Toldi's Photo Toldi 28.11.2016

Łap.

Attached Files

Quote

  • +
  • -
Kacp3rrro's Photo Kacp3rrro 28.11.2016

Podołek.

niestety mam ten sam błąd :(

Quote

  • +
  • -
Toldi's Photo Toldi 29.11.2016

 

Podołek.

niestety mam ten sam błąd :(

 

Może nie masz wgranego jakiegoś pliku.inc

 

Masz plik .sma i .amxx niżej.

Attached Files


Edited by Toldi, 29.11.2016 17:57.
Quote

  • +
  • -
Kacp3rrro's Photo Kacp3rrro 29.11.2016

 

 

Podołek.

niestety mam ten sam błąd :(

 

Może nie masz wgranego jakiegoś pliku.inc

 

Masz plik .sma i .amxx niżej.

 

a dałbyś rade jakoś mi udostępnić najwazniejsze(potrzebne) pliki .inc ?

albo jeśli wiesz jakiego pliku mi brakuje to ten podeslac? 

P.S moje gg -> 46957997

Quote

  • +
  • -
Toldi's Photo Toldi 29.11.2016

Gdzie dokładnie ci wyskakuje czerwony pasek podczas próby kompilacji? Która linijka. Zapewne brakuje ci instrukcji do tej biblioteki "ColorChat". Trzeba sobie ją samemu wgrać gdyż nie jest instalowana razem z amxstudio. W tym przypadku błąd powinien ci wyskoczyć już w 105 linijce dokładnie przez to: 

 ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Posiadasz juz defuse!");

Tu masz link do tego pliku. Wgrywasz to do cstrike/addons/amxmodx/scripting/include.

https://amxx.pl/doku...a/i11/colorchat

 

 
Quote