Wiadomosc w HUD'zie
Kacp3rrro
28.11.2016
Cześć.
Mam pytanie, jak usunąć te oto wiadomość
Szukałem w amxx.cfg i nic nie znalazłem.
Kacp3rrro
28.11.2016
znalazlem tylko teraz mam problem z kompilacja xdd
dasz rade naprawic?
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <cstrike> #include <fun> #include <dhudmessage> #include <colorchat> native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc); // Ustawia wytrzymalosc perku gracza. native cod_get_perk_durability(id); // Pobiera wytrzymalosc perku gracza. native cod_set_user_coins(id, wartosc); native cod_get_user_coins(id); new defuse, tramal, amfetamina, lotto, doswiadczenie, ruletka, naprawa, tramhp, expmin, expmax, wytrzymalosc; new Float:gravity; public plugin_init() { register_plugin("CodShop by MieTeK", "1.2", "MieTeK"); register_clcmd("say /sklep", "Sklep"); register_event("HLTV", "event_round_start", "a", "1=0", "2=0") // Cvary register_cvar("shop_defuse", "1"); register_cvar("shop_tramal", "5"); register_cvar("shop_amfetamina", "6"); register_cvar("shop_lotto", "12"); register_cvar("shop_doswiadczenie", "15"); register_cvar("shop_ruletka", "8"); register_cvar("shop_naprawa", "10"); register_cvar("shop_tramhp", "50"); register_cvar("shop_gravity", "0.50"); register_cvar("shop_expmin", "25"); register_cvar("shop_expmax", "250"); register_cvar("shop_wytrzymalosc", "15"); } public client_authorized(id) { client_cmd(id,"bind ^"v^" ^"say /sklep^"") } public Sklep(id) { // Pobieranie cvar defuse = get_cvar_num("shop_defuse"); tramal = get_cvar_num("shop_tramal"); amfetamina = get_cvar_num("shop_amfetamina"); lotto = get_cvar_num("shop_lotto"); doswiadczenie = get_cvar_num("shop_doswiadczenie"); ruletka = get_cvar_num("shop_ruletka"); naprawa = get_cvar_num("shop_naprawa"); tramhp = get_cvar_num("shop_tramhp"); gravity = get_cvar_float("shop_gravity"); expmin = get_cvar_num("shop_expmin"); expmax = get_cvar_num("shop_expmax"); wytrzymalosc = get_cvar_num("shop_wytrzymalosc"); new tytul[25], def[65], tra[65], amf[65], lot[65], dos[65], rul[65], nap[65]; format(tytul, 24, "\w.:: Cod EvolutioN ::."); formatex(def, 64, "Defuse \r[Tylko dla CT] \yKoszt:\r 1M", defuse); formatex(tra, 64, "Amfetamina \r[Leczy %i HP] \yKoszt:\r 5M", tramhp, tramal); formatex(amf, 64, "Redbull \r[Wyzej skaczesz] \yKoszt:\r 6M", amfetamina); formatex(lot, 64, "Lotto \r[Losowanie bonusow] \yKoszt:\r 12M", lotto); formatex(dos, 64, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy EXP] \yKoszt:\r 15M", doswiadczenie); formatex(rul, 64, "Ruletka \r[Dostajesz losowy perk] \yKoszt:\r 8M", ruletka); formatex(nap, 64, "Naprawa Itemu \r[+%i do wytrzymalosci itemu] \yKoszt:\r 10M", wytrzymalosc, naprawa); new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler"); menu_additem(menu, def, "1"); menu_additem(menu, tra, "1"); menu_additem(menu, amf, "1"); menu_additem(menu, lot, "1"); menu_additem(menu, dos, "1"); menu_additem(menu, rul, "1"); menu_additem(menu, nap, "1"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME,"Wyjdz") menu_display(id, menu,0); } public Sklep_Handler(id, menu, item) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; new zdrowie = get_user_health(id); new kasa = cod_get_user_coins(id) new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100 if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { if(get_user_team(id) == 2){ if(cs_get_user_defuse(id) == 1){ ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Posiadasz juz defuse!"); return PLUGIN_HANDLED; } if(kasa >= 1){ cs_set_user_defuse(id, 1, 0, 160, 0, "defuser", 1) cod_set_user_coins(id, kasa-1); return PLUGIN_HANDLED; } else { ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Masz za malo monet!"); } } else { ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Tylko CT moze kupic defuse!") } return PLUGIN_CONTINUE; } case 1: { if(kasa >= 5) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+tramhp); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { cod_set_user_coins(id, kasa-5); set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Uleczono Cie o ^x01%i^x03 hp!", tramhp); } if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { cod_set_user_coins(id, kasa-5); set_user_health(id, maxzdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Jestes w pelni uleczony!"); } } else ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Masz za malo monet!"); } case 2: { if(kasa >= 6) { cod_set_user_coins(id, kasa-6); set_user_gravity(id, gravity); ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Skaczesz wyzej!"); } else ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Masz za malo monet!"); } case 3: { if(kasa >= 12) { cod_set_user_coins(id, kasa-12); ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Trwa losowanie!"); new totek = random_num(0, 10); switch(totek) { case 1: { set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3); ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Wygrales nizsza grawitacje!"); } case 2: ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Niestety nic nie wygrales!"); case 3: { new bonusxp = random_num(expmin ,75); cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp); ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a !", bonusxp); } case 4: { cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1); ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo] ^x03Wygrales losowy item!"); } case 5: { new healthbonus = random_num(10,300); set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus); ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego HP!", healthbonus); } case 6: ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Niestety nic nie wygrales !"); case 7: { new xpbonus = random_num(75,expmax); cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus); ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Wygrales ^x01%i^x03 dodatkowego EXP'a!", xpbonus); } } } else ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Masz za malo monet!"); } case 4: { if(kasa >= 15) { new exp = cod_get_user_xp(id); new losowy = random_num(expmin, expmax); cod_set_user_coins(id, kasa-15); cod_set_user_xp(id, exp+losowy) ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Dostales ^x01%i^x03 EXP'a!", losowy); } else ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Masz za malo monet!"); } case 5: { if(kasa >= 8) { cod_set_user_coins(id, kasa-8); cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1); ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Kupiles losowy item!"); } else ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Masz za malo monet!"); } case 6: { if(kasa >= 10) { new uszkodzenia_perku = cod_get_perk_durability(id); if(uszkodzenia_perku+wytrzymalosc>=100) { cod_set_perk_durability(id, 100); ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Twoj item jest w pelni naprawiony!", cod_get_perk_durability(id)); } else { cod_set_perk_durability(id, uszkodzenia_perku+wytrzymalosc); ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Kupiles ^x01+%i^x03 wytrzymalosci itemu!", wytrzymalosc); ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Wytrzymalosc twojego itemu wynosi ^x01%i", cod_get_perk_durability(id)); } cod_set_user_coins(id, kasa-10); } else ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Masz za malo monet!"); } } return PLUGIN_CONTINUE; } public event_round_start() { set_dhudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.9, 2, 1.0, 4.5,0.1,0.1,false) }
Toldi
29.11.2016
Podołek.
niestety mam ten sam błąd
Może nie masz wgranego jakiegoś pliku.inc
Masz plik .sma i .amxx niżej.
Attached Files
Edited by Toldi, 29.11.2016 17:57.
Kacp3rrro
29.11.2016
Podołek.
niestety mam ten sam błąd
Może nie masz wgranego jakiegoś pliku.inc
Masz plik .sma i .amxx niżej.
a dałbyś rade jakoś mi udostępnić najwazniejsze(potrzebne) pliki .inc ?
albo jeśli wiesz jakiego pliku mi brakuje to ten podeslac?
P.S moje gg -> 46957997
Toldi
29.11.2016
Gdzie dokładnie ci wyskakuje czerwony pasek podczas próby kompilacji? Która linijka. Zapewne brakuje ci instrukcji do tej biblioteki "ColorChat". Trzeba sobie ją samemu wgrać gdyż nie jest instalowana razem z amxstudio. W tym przypadku błąd powinien ci wyskoczyć już w 105 linijce dokładnie przez to:
ColorChat(id, GREEN, "[Cod|Evo]^x01 Posiadasz juz defuse!");
Tu masz link do tego pliku. Wgrywasz to do cstrike/addons/amxmodx/scripting/include.
https://amxx.pl/doku...a/i11/colorchat