Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Plugin poswiata


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Assasinek

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:72
  • GG:
  • Lokalizacja:Krosno
Offline

Napisano 26.11.2016 12:55

Witam.

Moze ktoś mi to pomoże zrobić. Bo przy respawnie gracza ta poświata się nie pojawia. Proszę o naprawę tego

#include <amxmodx>

#include <cstrike>

#include <hamsandwich>

#include <fakemeta_util>






new const gPluginName[] = "Poswiata";

new const gPluginVersion[] = "0.1";

new const gPluginAuthor[] = "MisieQ";



public plugin_init()

{

	register_plugin(gPluginName, gPluginVersion, gPluginAuthor)



	register_logevent("LogEvent_Round_Start", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")

	

	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1);

}



public fwSpawn(id)

{

	if ( !is_user_alive(id) ) return HAM_IGNORED;

	

	if ( cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_UNASSIGNED ) return HAM_IGNORED;

	

	if ( cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT )

	{

		fm_set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 25)

	}

	else if ( cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T )

	{

		fm_set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 25)

	}

	

	return HAM_IGNORED;

}

  • +
  • -
  • 0

#2 Albertd

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:138
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 26.11.2016 19:49

register_logevent("LogEvent_Round_Start", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")
Wystarczy ze usuniesz te linijke
  • +
  • -
  • 0

#3 Asiap

    Wszechpomocny

  • Girl

Reputacja: 171
Profesjonalista

  • Postów:323
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 26.11.2016 22:51

to tez usun 

if ( cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_UNASSIGNED ) return HAM_IGNORED;

niepotrzebny warunek


  • +
  • -
  • 0

#4 Assasinek

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:72
  • GG:
  • Lokalizacja:Krosno
Offline

Napisano 03.12.2016 14:57

I będzie działać juz?


Użytkownik Assasinek edytował ten post 03.12.2016 14:58

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych