Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Fattal error , problem z modelami


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 misio3210

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:29
Offline

Napisano 24.11.2016 21:32

Witam, tak jak w temacie podczas wchodzenia na serwer mam taki fatal error [ jakiś model ] has been modified sience starting the engine. consider running system diagnostics to check for faulty hardware :/// wie ktoś w czym jest problem?

#define MAX 101

new WeaponNames[MAX][32], WeaponMdls[MAX][48], Weapons[MAX], WeaponDrop[MAX], AllWeapon;
new UsingWeapon[3][33],
aThing[33], aTarget[33], aPoints[33], Prefix[32];
new Folder[48], SkinFile[48], DefaultSkinFile[48], RangFile[48], MenuMod[33];
new WeaponinMarket[33], inMarket[33], MarketPoints[33], Choosen[33];
new DefaultSkin[31][32], NeedKills[30], Rangs[30][32];
new bool:wczytane_dane[33];

g_szWeaponTableName[][] = {
	"", "knife_1", "knife_2", "knife_3", "knife_4", "knife_5", "knife_6", "knife_7", "knife_8", "knife_9", "knife_10", "knife_11",
	"knife_12", "knife_13", "knife_14", "knife_15", "knife_16", "knife_17", "knife_18", "knife_19", "knife_20", "knife_21", "knife_22",
	"knife_23", "knife_24", "glock16_1", "glock16_2", "glock16_3", "glock16_4", "glock16_5", "glock16_6", "usp_1", "usp_2", "usp_3", 
	"usp_4", "p228_1", "p228_2", "p228_3", "p228_4", "deagle_1", "deagle_2", "deagle_3", "deagle_4", "fiveseven_1", "fiveseven_2", 
	"fiveseven_3", "fiveseven_4", "elite_1", "elite_2", "elite_3", "ak47_1", "ak47_2", "ak47_3", "ak47_4", "ak47_5", "aug_1",
	"aug_2", "aug_3", "awp_1", "awp_2", "awp_3", "awp_4", "famas_1", "famas_2", "famas_3", "g3sg1_1", "g3sg1_2",
	"g3sg1_3", "galil_1", "galil_2", "galil_3", "m4a1_1", "m4a1_2", "m4a1_3", "m4a1_4", "m4a1_5", "scout_1", "scout_2",
	"scout_3", "sg550_1", "sg550_2", "sg550_3", "sg552_1", "sg552_2", "sg552_3", "m3_1", "m3_3", "mac10_1",
	"mac10_2", "mac10_3", "mp5_1", "mp5_2", "mp5_3", "p90_1", "p90_2", "p90_3", "tmp_1", "tmp_2", "ump45_1",
	"ump45_2", "m249_1"
};

public WeaponSwitch(Weapon) {
	new id = get_pdata_cbase(Weapon, 41, 4);
	new wid = cs_get_weapon_id(Weapon);
	
	if(id > 32 || id < 1)
	{
		return HAM_SUPERCEDE;
	}
	
	for(new i = 1; i < AllWeapon; i++)
	{
		if(i == UsingWeapon[0][id])
		{
			if(wid == Weapons[i])
			{
				set_pev(id, pev_viewmodel2, WeaponMdls[i]);
				return HAM_SUPERCEDE;
			}
		}
		else if(i == UsingWeapon[1][id])
		{
			if(wid == Weapons[i])
			{
				set_pev(id, pev_viewmodel2, WeaponMdls[i]);
				return HAM_SUPERCEDE;
			}
		}
		else if(i == UsingWeapon[2][id])
		{
			if(wid == Weapons[i])
			{
				set_pev(id, pev_viewmodel2, WeaponMdls[i]);
				return HAM_SUPERCEDE;
			}
		}
		
	}
	if(ValidMdl(DefaultSkin[wid]))
	{
		set_pev(id, pev_viewmodel2, DefaultSkin[wid]);
	}
	return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych