Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przekroczenie tablicy index


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 misio3210

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:29
Offline

Napisano 24.11.2016 01:26

Witajcie, przychodzę zapewne z drobnym problemem no ale cóż nie potrafię go rozwiązać otóż przekraczam "limit" tablicy ale nie potrafię odnaleźć błędu 

 

z logów to

L 11/24/2016 - 01:16:18: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "csgomod.amxx")
L 11/24/2016 - 01:16:18: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds 
L 11/24/2016 - 01:16:18: [AMXX] [0] csgomod.sma::plugin_precache (line 97)

oraz

L 11/24/2016 - 01:18:09: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds 
L 11/24/2016 - 01:18:09: [AMXX] [0] csgomod.sma::ChestOpen (line 358)
L 11/24/2016 - 01:18:09: [AMXX] [1] csgomod.sma::MenuHandler (line 734)
L 11/24/2016 - 01:18:09: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "csgomod.amxx")

PLIK CHESTOPEN chodzi o linijkę if(WeaponDrop[rWeapon] >= random_num(1, 100))

public ChestOpen(id)
{
	new rWeapon = random_num(1, AllWeapon);
	
	if(WeaponDrop[rWeapon] >= random_num(1, 100))
	{
		ColorChat(id, GREY, "^4[CSGO]%L", LANG_SERVER, "FOUNDITEM", g_iPlayerData[id][DATA_NICK], WeaponNames[rWeapon]);
		g_iPlayerData[id][DATA_WEAPONS][rWeapon]++;
		
		SQL_FormatQuery("UPDATE `csgo` SET `keys` = (`keys` - 1) WHERE `id` = %i", g_iPlayerData[id][DATA_INDEX]);
		SQL_ThreadQuery(g_hSqlTuple, "HandleNullRoute", g_szQuery);
		
		SQL_FormatQuery("UPDATE `csgo` SET `chest` = (`chest` - 1) WHERE `id` = %i", g_iPlayerData[id][DATA_INDEX]);
		SQL_ThreadQuery(g_hSqlTuple, "HandleNullRoute", g_szQuery);
		
		SQL_FormatQuery("UPDATE `csgo` SET `%s` = (`%s` + 1) WHERE `id` = %i", g_szWeaponTableName[rWeapon], g_szWeaponTableName[rWeapon], g_iPlayerData[id][DATA_INDEX]);
		SQL_ThreadQuery(g_hSqlTuple, "HandleNullRoute", g_szQuery);
	}
	else
	{
		set_task(0.1, "ChestOpen", id);
	}
}

tablice

g_szWeaponTableName[][] = {
	"", "knife_1", "knife_2", "knife_3", "knife_4", "knife_5", "knife_6", "knife_7", "knife_8", "knife_9", "knife_10", "knife_11",
	"knife_12", "knife_13", "knife_14", "knife_15", "knife_16", "knife_17", "knife_18", "knife_19", "knife_20", "knife_21", "knife_22",
	"knife_23", "knife_24", "glock16_1", "glock16_2", "glock16_3", "glock16_4", "glock16_5", "glock16_6", "usp_1", "usp_2", "usp_3", 
	"usp_4", "p228_1", "p228_2", "p228_3", "p228_4", "deagle_1", "deagle_2", "deagle_3", "deagle_4", "fiveseven_1", "fiveseven_2", 
	"fiveseven_3", "fiveseven_4", "elite_1", "elite_2", "elite_3", "ak47_1", "ak47_2", "ak47_3", "ak47_4", "ak47_5", "aug_1",
	"aug_2", "aug_3", "awp_1", "awp_2", "awp_3", "awp_4", "famas_1", "famas_2", "famas_3", "g3sg1_1", "g3sg1_2",
	"g3sg1_3", "galil_1", "galil_2", "galil_3", "m4a1_1", "m4a1_2", "m4a1_3", "m4a1_4", "m4a1_5", "scout_1", "scout_2",
	"scout_3", "sg550_1", "sg550_2", "sg550_3", "sg552_1", "sg552_2", "sg552_3", "m3_1", "m3_2", "m3_3", "mac10_1",
	"mac10_2", "mac10_3", "mp5_1", "mp5_2", "mp5_3", "p90_1", "p90_2", "p90_3", "tmp_1", "tmp_2", "ump45_1",
	"ump45_2", "m249_1"
};

new const eWeapon[][] = {
	"weapon_p228", "weapon_scout", "weapon_xm1014", "weapon_mac10", "weapon_aug", "weapon_elite",
	"weapon_fiveseven", "weapon_ump45", "weapon_sg550", "weapon_galil", "weapon_famas", "weapon_m4a1",
	"weapon_usp", "weapon_glock18", "weapon_awp", "weapon_mp5navy", "weapon_m249", "weapon_m3", 
	"weapon_tmp", "weapon_g3sg1", "weapon_deagle", "weapon_sg552", "weapon_ak47", "weapon_p90",
	"weapon_c4", "weapon_hegrenade", "weapon_flashbang", "weapon_smokegrenade", "weapon_knife"
};

błąd z precache to

Weapons[AllWeapon] = str_to_num(Data[0]);

błąd z HanndlePlayerConnect

L 11/24/2016 - 01:22:05: [AMXX] [0] csgomod.sma::HandlePlayerConnect (line 936)
L 11/24/2016 - 01:22:06: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "csgomod.amxx")
L 11/24/2016 - 01:22:06: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds 

kod ( linijka g_iPlayerData[id][DATA_WEAPONS][i] = SQL_ReadResult(hQuery, i + 6); )

	for(new i; i < sizeof g_szWeaponTableName; i++)
	{
		g_iPlayerData[id][DATA_WEAPONS][i] = SQL_ReadResult(hQuery, i + 6);
	}

  • +
  • -
  • 0

#2 ChceszCiastkoKupSe

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:44
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Andrzejczak
Offline

Napisano 24.11.2016 15:52

daj całe sma


  • +
  • -
  • 0

#3 misio3210

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:29
Offline

Napisano 24.11.2016 21:53

daj całe sma

 

Wolał bym nie udostępniać sma


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych