Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wyłączenie innych dzięków


Najlepsza odpowiedź _McHappy, 15.11.2016 00:59

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Death Sound"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_event("DeathMsg", "hook_death", "a", "1>0")
}

public hook_death()
	client_cmd(read_data(2),"spk misc/smierc")


public plugin_precache()
{
	precache_sound("misc/smierc.wav")
}
Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 barbeznazwy123

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:49
  • Imię:Marcin
Offline

Napisano 14.11.2016 20:16

dobry, czy da radę zrobić w kodzie poniżej tak gdy dany gracz jak już zostanie zabity i odgrywa się dzwięk po śmierci czy można wyłączyć automatycznie inne dzwięki, które są w tym samym czasie np dzwięk paki itp.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Death Sound"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"


public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

    register_event("DeathMsg", "hook_death", "a", "1>0")
}

public hook_death()
{
  new rand = random_num(0,0)

  switch(rand)
  {
    case 0: client_cmd(0,"spk misc/smierc")
  }
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/smierc.wav")
}

  • +
  • -
  • 0

#2 _McHappy

    Wszechwiedzący

  • Support Team

Reputacja: 243
Wszechwidzący

  • Postów:501
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 14.11.2016 21:19

W:

public hook_death()

Zamień:

 case 0: client_cmd(0,"spk misc/smierc")

na:

 case 0: client_cmd(0,"speak misc/smierc")

spk - odtwarza dźwięk "nakładając go" na dźwięki już odtwarzane

speak - najpierw zatrzymuje wszystkie odtwarzane dźwięki, potem odtwarza dźwięk podany w ścieżce.


  • +
  • -
  • 1

#3 barbeznazwy123

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:49
  • Imię:Marcin
Offline

Napisano 14.11.2016 23:59

zapamiętam już, a jak można jeszcze zapytać w jaki sposób dodać aby teraz ten dźwięk słyszała osoba która zostanie zabita ?


  • +
  • -
  • 0

#4 _McHappy

    Wszechwiedzący

  • Support Team

Reputacja: 243
Wszechwidzący

  • Postów:501
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 15.11.2016 00:59   Najlepsza odpowiedź

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Death Sound"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_event("DeathMsg", "hook_death", "a", "1>0")
}

public hook_death()
	client_cmd(read_data(2),"spk misc/smierc")


public plugin_precache()
{
	precache_sound("misc/smierc.wav")
}

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych