Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[KOSZ] Problem z KompilacjąCześć czy mógłby mi ktoś to skompilować? :D Z góry Dzięki :D


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mystic111

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.11.2016 17:51

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "Ninja";
new const opis[]    = "1/1 Z noża niewidzialny niczym Damian na pasach szybki jak Joanna, skacze jak Kacper DZIK";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 69;
new const kondycja  = 169;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new skoki[33];
 
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
 
   
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
 
   
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
 
RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_ModelGracza" );
 
register_event("CurWeapon", "ModelBroni_CurWeapon", "be", "1=1");
register_forward(FM_SetModel, "ModelBroni_fw_SetModel");
}
 
public plugin_precache()
{
 
static szModel[ ] = "models/player/models/player/ninja/diablo.mdl/models/player/ninja/diablo.mdl.mdl";
precache_model( szModel );
precache_model("");
precache_model("models/katana/v_knife.mdl");
precache_model("");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
 
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1500.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
 
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
 
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
 
}
 
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1500.0/800.0);
}
 
 
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
 
new flags = pev(id, pev_flags);
 
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 3;
 
return FMRES_IGNORED;
}
 
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
 
public fwSpawn_ModelGracza( id )
{
if( !is_user_alive( id ) || !ma_klase[ id ] )
return;
 
engfunc( EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc( EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id ), "model", "models/player/ninja/diablo.mdl" );
}
 
public ModelBroni_CurWeapon(id)
{
        new weapon = read_data(2);
 
        if(ma_klase[id])
        {
                if(weapon == CSW_KNIFE)
                {
                        set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/katana/v_knife.mdl")
                        set_pev(id, pev_weaponmodel2, "")
                }
        }
}
 
public ModelBroni_fw_SetModel(entity, model[])
{
        if(!pev_valid(entity))
                return FMRES_IGNORED
 
        if(!equali(model, "models/w_knife.mdl"))
                return FMRES_IGNORED;
 
        new entityowner = pev(entity, pev_owner);
 
        if(!ma_klase[entityowner])
                return FMRES_IGNORED;
 
        engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "")
        return FMRES_SUPERCEDE
}
 

  • +
  • -
  • 0

#2 KrwioPijca

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:59
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.11.2016 23:59

Proszę bardzo :)

http://www64.zippysh...50wQk/file.html


  • +
  • -
  • 1

Żegnam wszystkich.


#3 Mystic111

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.11.2016 19:31

Dziękuje! :)


  • +
  • -
  • 0

#4 Mystic111

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.11.2016 20:46

A mógłbyś mi jeszcze raz skompilować bo sam popełniłem błąd xD :D

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
        
new const nazwa[]   = "Ninja";
new const opis[]    = "1/1 Z noża niewidzialny niczym Damian na pasach szybki jak Joanna, skacze jak Kacper DZIK";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 69;
new const kondycja  = 169;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
    
new skoki[33];
 
new ma_klase[33];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);   
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
 
   
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
 
   
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
 
RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_ModelGracza" );
 
register_event("CurWeapon", "ModelBroni_CurWeapon", "be", "1=1");
register_forward(FM_SetModel, "ModelBroni_fw_SetModel");
}
 
public plugin_precache()
{
 
static szModel[ ] = "models/player/ninja/diablo.mdl";
precache_model( szModel );
precache_model("");
precache_model("models/katana/v_knife.mdl");
precache_model("");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
 
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1500.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
 
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
 
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
 
}
 
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1500.0/800.0);
}
 
 
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
 
new flags = pev(id, pev_flags);
 
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 3;
 
return FMRES_IGNORED;
}
 
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
 
public fwSpawn_ModelGracza( id )
{
if( !is_user_alive( id ) || !ma_klase[ id ] )
return;
 
engfunc( EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc( EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id ), "model", "models/player/ninja/diablo.mdl" );
}
 
public ModelBroni_CurWeapon(id)
{
        new weapon = read_data(2);
 
        if(ma_klase[id])
        {
                if(weapon == CSW_KNIFE)
                {
                        set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/katana/v_knife.mdl")
                        set_pev(id, pev_weaponmodel2, "")
                }
        }
}
 
public ModelBroni_fw_SetModel(entity, model[])
{
        if(!pev_valid(entity))
                return FMRES_IGNORED
 
        if(!equali(model, "models/w_knife.mdl"))
                return FMRES_IGNORED;
 
        new entityowner = pev(entity, pev_owner);
 
        if(!ma_klase[entityowner])
                return FMRES_IGNORED;
 
        engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "")
        return FMRES_SUPERCEDE
}

  • +
  • -
  • 0

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.11.2016 11:07

Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.
Napisz ponownie temat nazywając go tak, aby każdy wiedział o co chodzi.

Jednoznacznie określ problematykę tematu, wyróżniając go spośród reszty.
Nie dodawaj zbędnych informacji, znaków, ani emotikon w nazwie tematu.

Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych