Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dodanie funkcji na zatrzymywanie dźwięku


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 barbeznazwy123

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:49
  • Imię:Marcin
Offline

Napisano 05.11.2016 15:35

Witam mógłby ktoś dodać funkcje która by polegała na zatrzymywaniu dźwięku i puszczaniu nowego w tym samym czasie ? chodzi mi o to:
-żeby w tym samym czasie nie można było odgrywać 2 dzwięków, np. gracz ustrzeli z awp 2x HS to 1 dźwięk się zatrzymuje i gra następny.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>

#include <cstrike>

//#include <csx>

#define PLUGIN "ALP HS Bonus"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "faTal_eXtreMe"

new appcvar

new enablecvar

public plugin_init() {



register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

enablecvar = register_cvar("alphs_active", "1");

appcvar = register_cvar("alphs_bonus", "350");

}

new g_Display[][] =

{

""

};

new g_Wav[][] =

{

"misc/ajwp7",

"misc/ajwp8"

};

public client_death(killer,victim,weapon,hitplace,TK) {



if(!killer || !victim || TK)

return;



static nick[32];

get_user_name(killer,nick,31);



if(hitplace == HIT_HEAD && weapon == CSW_AWP && get_pcvar_num(enablecvar) == 1 || hitplace == HIT_HEAD && weapon == CSW_SCOUT && get_pcvar_num(enablecvar) == 1)

{



new cash = cs_get_user_money(killer)

new extra = get_pcvar_num(appcvar)

cs_set_user_money(killer, cash + extra)

{

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.90, 0.86, 4, 6.0, 6.0);

show_hudmessage(killer, g_Display[random(sizeof g_Display)],nick);

client_cmd(killer,"spk %s",g_Wav[random(sizeof g_Wav)]);

}

}

}

public plugin_precache() {

precache_sound("misc/ajwp7.wav");

precache_sound("misc/ajwp8.wav");

}

 


  • +
  • -
  • 0

#2 _McHappy

    Wszechwiedzący

  • Support Team

Reputacja: 243
Wszechwidzący

  • Postów:501
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 05.11.2016 19:17

https://amxx.pl/topi...k-w-client-cmd/

 

Czyli analogicznie:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>

#include <cstrike>

//#include <csx>

#define PLUGIN "ALP HS Bonus"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "faTal_eXtreMe"

new appcvar

new enablecvar

public plugin_init() {



register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

enablecvar = register_cvar("alphs_active", "1");

appcvar = register_cvar("alphs_bonus", "350");

}

new g_Display[][] =

{

""

};

new g_Wav[][] =

{

"misc/ajwp7",

"misc/ajwp8"

};

public client_death(killer,victim,weapon,hitplace,TK) {



if(!killer || !victim || TK)

return;



static nick[32];

get_user_name(killer,nick,31);



if(hitplace == HIT_HEAD && weapon == CSW_AWP && get_pcvar_num(enablecvar) == 1 || hitplace == HIT_HEAD && weapon == CSW_SCOUT && get_pcvar_num(enablecvar) == 1)

{



new cash = cs_get_user_money(killer)

new extra = get_pcvar_num(appcvar)

cs_set_user_money(killer, cash + extra)

{

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.90, 0.86, 4, 6.0, 6.0);

show_hudmessage(killer, g_Display[random(sizeof g_Display)],nick);

client_cmd(killer,"speak %s",g_Wav[random(sizeof g_Wav)]);

}

}

}

public plugin_precache() {

precache_sound("misc/ajwp7.wav");

precache_sound("misc/ajwp8.wav");

}

Użytkownik _McHappy edytował ten post 05.11.2016 19:18

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych