Witam. W jaki sposób mogę pobrać wartość renderingu? ponieważ nad glowa gracza tworzę sprite i chce żeby tak samo niewidzialne były jak gracz
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Pobranie renderu gracza
Temat rozp. NiczegoWinien, 30.10.2016 12:34
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 30.10.2016 12:34
#2
Napisano 30.10.2016 13:19
Fakemeta:
pev(id, pev_renderamt),
pev(id, pev_rendertype)
Itp
Ogólnie, popatrz na wszystkie stałe pev_render* i ich opisy.
pev(id, pev_renderamt),
pev(id, pev_rendertype)
Itp
Ogólnie, popatrz na wszystkie stałe pev_render* i ich opisy.
#4
Napisano 30.10.2016 18:12
moj stock
stock get_user_rendering(id, &iRenderFx, &iColor[3], &iRenderMode, &iRenderAmt) { static Float:fRenderColor[3], Float:fRenderAmt; iRenderFx = pev(id, pev_renderfx); pev(id, pev_rendercolor, fRenderColor); iColor[0] = floatround(fRenderColor[0]); //czerwony iColor[1] = floatround(fRenderColor[1]); //zielony iColor[2] = floatround(fRenderColor[2]); //niebieski iRenderMode = pev(id, pev_rendermode); pev(id, pev_renderamt, fRenderAmt); iRenderAmt = floatround(fRenderAmt); }
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych