Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pobranie renderu gracza


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 NiczegoWinien

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:334
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 30.10.2016 12:34

Witam. W jaki sposób mogę pobrać wartość renderingu? ponieważ nad glowa gracza tworzę sprite i chce żeby tak samo niewidzialne były jak gracz
  • +
  • -
  • 0

#2 _McHappy

    Wszechwiedzący

  • Support Team

Reputacja: 243
Wszechwidzący

  • Postów:501
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 30.10.2016 13:19

Fakemeta:
pev(id, pev_renderamt),
pev(id, pev_rendertype)

Itp
Ogólnie, popatrz na wszystkie stałe pev_render* i ich opisy.
  • +
  • -
  • 1

#3 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 30.10.2016 14:23

set_pev(entid, pev_rendermode, pev(id, pev_rendermode));
set_pev(entid, pev_renderfx, pev(id, pev_renderfx));
set_pev(entid, pev_renderamt, pev(id, pev_renderamt));

  • +
  • -
  • 1

b35020692_qesnxqa.png


#4 Asiap

    Wszechpomocny

  • Girl

Reputacja: 171
Profesjonalista

  • Postów:323
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 30.10.2016 18:12

moj stock

stock get_user_rendering(id, &iRenderFx, &iColor[3], &iRenderMode, &iRenderAmt)
{
	static Float:fRenderColor[3], Float:fRenderAmt;
	iRenderFx = pev(id, pev_renderfx);
	pev(id, pev_rendercolor, fRenderColor);
	iColor[0] = floatround(fRenderColor[0]); //czerwony
	iColor[1] = floatround(fRenderColor[1]); //zielony
	iColor[2] = floatround(fRenderColor[2]); //niebieski
	iRenderMode = pev(id, pev_rendermode);
	pev(id, pev_renderamt, fRenderAmt);
	iRenderAmt = floatround(fRenderAmt);
}

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych