Witam. W jaki sposób mogę pobrać wartość renderingu? ponieważ nad glowa gracza tworzę sprite i chce żeby tak samo niewidzialne były jak gracz
					
					
					
				
				
				
				Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  | 
             
Guest Message by DevFuse
       
Pobranie renderu gracza
		 Temat rozp. NiczegoWinien, 30.10.2016 12:34
	
	
	
	
		3 odpowiedzi w tym temacie
	
		
			
				
					
						
					
					#1
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 30.10.2016 12:34
			
				
					
						
					
					#2
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 30.10.2016 13:19
					Fakemeta:
pev(id, pev_renderamt),
pev(id, pev_rendertype)
Itp
Ogólnie, popatrz na wszystkie stałe pev_render* i ich opisy.
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				pev(id, pev_renderamt),
pev(id, pev_rendertype)
Itp
Ogólnie, popatrz na wszystkie stałe pev_render* i ich opisy.
			
				
					
						
					
					#4
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 30.10.2016 18:12
moj stock
stock get_user_rendering(id, &iRenderFx, &iColor[3], &iRenderMode, &iRenderAmt)
{
	static Float:fRenderColor[3], Float:fRenderAmt;
	iRenderFx = pev(id, pev_renderfx);
	pev(id, pev_rendercolor, fRenderColor);
	iColor[0] = floatround(fRenderColor[0]); //czerwony
	iColor[1] = floatround(fRenderColor[1]); //zielony
	iColor[2] = floatround(fRenderColor[2]); //niebieski
	iRenderMode = pev(id, pev_rendermode);
	pev(id, pev_renderamt, fRenderAmt);
	iRenderAmt = floatround(fRenderAmt);
}
					
					Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


 
Dodatki SourceMod







				
				






