Siemka, mam pytanie jak zwiększyć długość opisu? (W sensie więcej znaków), ponieważ jest ich za mało (prawdopodobnie) i mi podwaja ostatnia linijke zawsze w opisie.
SS: http://images.akamai...C4AE8DD35A6E37/
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 28.10.2016 15:02
Siemka, mam pytanie jak zwiększyć długość opisu? (W sensie więcej znaków), ponieważ jest ich za mało (prawdopodobnie) i mi podwaja ostatnia linijke zawsze w opisie.
SS: http://images.akamai...C4AE8DD35A6E37/
Napisano 28.10.2016 15:18
Napisano 28.10.2016 18:43
Podaj kod swojego opis_klasy handle (w ten deseń).
Pamiętaj, że menu jako treść wyświetlana na ekranie posiada ograniczoną liczbę znaków co oznacza, że nie można jej zwiększać w nieskończoność.
public OpisKlasy_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
item = str_to_num(data);
new bronie[320];
for(new i=1, n=1; i <= 32; i++)
{
if((1<<i) & bronie_klasy[item])
{
new weaponname[22];
get_weaponname(i, weaponname, 21);
replace_all(weaponname, 21, "weapon_", " ");
if(n > 1)
add(bronie, charsmax(bronie), ",");
add(bronie, charsmax(bronie), weaponname);
n++;
}
}
new opis[416+MAX_WIELKOSC_OPISU];
format(opis, charsmax(opis), "\rKlasa: \y%s^n\rInteligencja: \y%i | \rZdrowie: \y%i^n\rWytrzymalosc: \y%i | \rKondycja: \y%i^n\rBronie:\y%s^n\rOpis: \y%s^n%s", nazwy_klas[item], inteligencja_klas[item], zdrowie_klas[item], wytrzymalosc_klas[item], kondycja_klas[item], bronie, opisy_klas[item], opisy_klas[item][79]);
show_menu(id, 1023, opis);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Napisano 28.10.2016 19:16
Napisano 29.10.2016 12:46
1. Na samej górze pluginu zwiększ wartość makrodefinicji MAX_WIELKOSC_OPISU.
2. Jeżeli stosujesz w opisach znaczniki '\n', możesz cała funkcję format(...) zmienić na tą:
format(opis, charsmax(opis), "\rKlasa: \y%s^n\rInteligencja: \y%i | \rZdrowie: \y%i^n\rWytrzymalosc: \y%i | \rKondycja: \y%i^n\rBronie:\y%s^n\rOpis: \y%s", nazwy_klas[item], inteligencja_klas[item], zdrowie_klas[item], wytrzymalosc_klas[item], kondycja_klas[item], bronie, opisy_klas[item]);
+przypominam o ograniczeniu znaków wyświetlanych w menu (1023)
Właśnie zmieniłem tam u góry z 256 na 512 i to nic nie dało
Napisano 29.10.2016 15:36
A spróbuj w tej linijce
format(opis, charsmax(opis), "\rKlasa: \y%s^n\rInteligencja: \y%i | \rZdrowie: \y%i^n\rWytrzymalosc: \y%i | \rKondycja: \y%i^n\rBronie:\y%s^n\rOpis: \y%s^n%s", nazwy_klas[item], inteligencja_klas[item], zdrowie_klas[item], wytrzymalosc_klas[item], kondycja_klas[item], bronie, opisy_klas[item], opisy_klas[item][79]);
Zmienić to
opisy_klas[item][79]
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych