Witam korzystam z cod_klany by donaciak z tego tematu https://amxx.pl/topic/152515-klany/
Chciałbym zapytać jak dodać blokadę przy tworzeniu klanu aby po przekroczeniu 9 znaków klanu nie dało się stworzyć??
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 23.10.2016 16:36
Witam korzystam z cod_klany by donaciak z tego tematu https://amxx.pl/topic/152515-klany/
Chciałbym zapytać jak dodać blokadę przy tworzeniu klanu aby po przekroczeniu 9 znaków klanu nie dało się stworzyć??
Napisano 24.10.2016 20:54
public cmd_WpisalNazweKlanu(id) { if(g_iIdAktywnegoKlanuGracza[id]) { PrintMsg(id, "Wystapil blad."); return PLUGIN_CONTINUE; } #if defined WYMAGANA_ILOSC_MONET if(cod_get_user_coins(id) < WYMAGANA_ILOSC_MONET) { PrintMsg(id, "Wystapil blad."); return PLUGIN_CONTINUE; } #endif new szNazwaKlanu[32], szKluczVault[128], szDaneVault[32], szNick[32]; read_argv(1, szNazwaKlanu, 31);
Do w/w funkcji dodaj:
if(strlen(szNazwaKlanu) > 9) { ColorChat(id,RED,"Nazwa jest za dluga") return plugin_continue; }
P.S 3 parametr funkcji read_argv to wielkość tablicy ( a co za tym idzie maksymalna liczba wczytanych znaków ).
Warunek ten powinieneś dodać również w momencie gdy gracz próbuje zmienić nazwę klanu
★ HTML ★ CSS ★ JAVASCRIPT ★ AJAX ★ JQUERY ★ PHP ★ C++ ★ PAWN ★ SQL ★ Objective-C++
Napisano 24.10.2016 21:27
Niestety klan dalej da się stworzyć tyle, że ucina jego nazwę do 9 znaków a mi chodzi by gdy przekroczy się ta liczbę klan się nie tworzył
kod
public cmd_WpisalNazweKlanu(id) { if(g_iIdAktywnegoKlanuGracza[id]) { PrintMsg(id, "Wystapil blad."); return PLUGIN_CONTINUE; } #if defined WYMAGANA_ILOSC_MONET if(cod_get_user_coins(id) < WYMAGANA_ILOSC_MONET) { PrintMsg(id, "Wystapil blad."); return PLUGIN_CONTINUE; } #endif new szNazwaKlanu[9], szKluczVault[128], szDaneVault[32], szNick[32]; read_argv(1, szNazwaKlanu, 9); if(strlen(szNazwaKlanu) > 9) { ColorChat(id,RED,"Nazwa jest za dluga") return PLUGIN_CONTINUE; } g_iIloscKlanow ++; g_iIloscAktywnychKlanow ++; formatex(szKluczVault, 127, "%d-1-DaneKlanow", g_iIloscKlanow); nvault_set(g_iVault, szKluczVault, szNazwaKlanu); formatex(szKluczVault, 127, "%d-2-DaneKlanow", g_iIloscKlanow); nvault_set(g_iVault, szKluczVault, "1 0 0 0 0 0"); formatex(szKluczVault, 127, "%d-3-DaneKlanow", g_iIloscKlanow); get_user_name(id, szNick, 31); nvault_set(g_iVault, szKluczVault, szNick); formatex(szKluczVault, 127, "%d-4-DaneKlanow", g_iIloscKlanow); nvault_set(g_iVault, szKluczVault, "^"^" ^"^" ^"^" ^"^" ^"^" ^"^" ^"^" ^"^" ^"^" ^"^" ^"^" ^"^" ^"^" ^"^" ^"^" "); formatex(szKluczVault, 127, "%s-DaneGracza", szNick); formatex(szDaneVault, 31, "%d 1", g_iIloscKlanow); nvault_set(g_iVault, szKluczVault, szDaneVault); g_iIdAktywnegoKlanuGracza[id] = g_iIloscAktywnychKlanow; g_bCzyWlascicielKlanu[id] = true; g_iAktywnyKlan[g_iIloscAktywnychKlanow] = g_iIloscKlanow; g_iPoziomAktywnegoKlanu[g_iIloscAktywnychKlanow] = 1; g_iDoswiadczenieAktywnegoKlanu[g_iIloscAktywnychKlanow] = 0; g_iPunktyAktywnegoKlanu[g_iIloscAktywnychKlanow][DO_ROZDANIA] = 0; g_iPunktyAktywnegoKlanu[g_iIloscAktywnychKlanow][XP] = 0; g_iPunktyAktywnegoKlanu[g_iIloscAktywnychKlanow][KRYTYK] = 0; g_iPunktyAktywnegoKlanu[g_iIloscAktywnychKlanow][BOGACTWO] = 0; g_iIloscCzlonkowAktywnegoKlanu[g_iIloscAktywnychKlanow] = 0; copy(g_szNazwaAktywnegoKlanu[g_iIloscAktywnychKlanow], 31, szNazwaKlanu); copy(g_szWlascicielAktywnegoKlanu[g_iIloscAktywnychKlanow], 31, szNick); for(new i = 1; i <= LIMIT_CZLONKOW; i++) copy(g_szCzlonekAktywnegoKlanu[g_iIloscAktywnychKlanow][i], 31, ""); #if defined WYMAGANA_ILOSC_MONET cod_set_user_coins(id, cod_get_user_coins(id) - 500); #endif PrintMsg(id, "Klan^x03 %s^x01 zostal stworzony!", szNazwaKlanu); return PLUGIN_HANDLED; }
Napisano 24.10.2016 22:30
read_argv(1, szNazwaKlanu, 9);
if(strlen(szNazwaKlanu) > 9)
Nie dziw się, że warunek nie zostanie nigdy spełniony skoro wczytujesz tylko 9 znaków...
Użytkownik Master Yoga edytował ten post 24.10.2016 22:42
★ HTML ★ CSS ★ JAVASCRIPT ★ AJAX ★ JQUERY ★ PHP ★ C++ ★ PAWN ★ SQL ★ Objective-C++
Napisano 26.10.2016 14:36
Okej, poprawiłem i działa, dzięki wielkie leci plusik
Do Zamknięcia
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych