Witajcie.
Mam problem potrzeba mi by ta klasa gdy ma mniej niż 85hp i zniknie jej klon dostawała też dmg+int z MP5 i Deagle
ale nie wiem jak to zrobić proszę o pomoc
kod
Spoiler
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <fun> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <dhudmessage> #define OFFSET_PRIMARYWEAPON 116 #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Skrytobojca (Premium)"; new const opis[] = "Tworzy klona majac mniej niz 85HP przy czym staje sie niewidzialny na 7s i zostaje bez broni(czas na ukrycie) po 7s dostaje bronie+85HP !3+(int)zMP5 i Degle"; new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY | 1<<CSW_HEGRENADE | CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 15; new const kondycja = 35; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 40; new bool:ma_klase[33], bool:klon[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "2.0", "FinalRing"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1) register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; klon[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; klon[id] = false; cod_take_weapon(id, CSW_MP5NAVY) cod_take_weapon(id, CSW_HEGRENADE) set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); set_user_footsteps(id, 0); } public client_PreThink(id) { if (!is_user_alive(id) && !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE if(ma_klase[id]) { if(get_user_health(id) <= 85) { if(klon[id]) { new Float:OriginGracza[3], Float:OriginKlona[3], Float:VBA[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, OriginGracza); VelocityByAim(id, 50, VBA); VBA[2] = 0.0; for(new i=0; i < 3; i++) OriginKlona[i] = OriginGracza[i]+VBA[i]; new model[55], Float:AngleKlona[3], SekwencjaKlona = entity_get_int(id, EV_INT_gaitsequence); SekwencjaKlona = SekwencjaKlona == 3 || SekwencjaKlona == 4? 1: SekwencjaKlona; entity_get_string(id, EV_SZ_model, model, 54); entity_get_vector(id, EV_VEC_angles, AngleKlona); AngleKlona[0] = 0.0; new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "Klon"); entity_set_model(ent, model); entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, OriginKlona); entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, AngleKlona); entity_set_vector(ent, EV_VEC_v_angle, AngleKlona); entity_set_int(ent, EV_INT_sequence, SekwencjaKlona); entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_size(ent, Float:{-16.0,-16.0, -36.0}, Float:{16.0,16.0, 40.0}); entity_set_int(ent, EV_INT_iuser1, id); drop_to_floor(ent); set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0); set_user_footsteps(id, 1); strip_user_weapons(id); set_pdata_int(id, OFFSET_PRIMARYWEAPON, 0); set_dhudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.65, 2, 6.0, 3.0, 0.1, 1.5, false); show_dhudmessage(id, "* Utworzyles klona *^nMasz 7s na ucieczke !"); set_task(7.0, "usun_klona", id); } klon[id] = false; } } return PLUGIN_HANDLED } public usun_klona(id) { remove_entity_name("Klon") if(ma_klase[id]) { if(!klon[id]) { set_user_health(id, get_user_health(id)+85); set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); set_user_footsteps(id, 0); cod_give_weapon(id, CSW_MP5NAVY) cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE) cod_give_weapon(id, CSW_DEAGLE) give_item(id,"ammo_9mm") give_item(id,"ammo_9mm") give_item(id,"ammo_9mm") if(get_user_team(id) == 1) { cod_give_weapon(id, CSW_GLOCK18) give_item(id,"ammo_9mm") give_item(id,"ammo_9mm") give_item(id,"ammo_9mm") } else { cod_give_weapon(id, CSW_USP) give_item(id,"ammo_45acp") give_item(id,"ammo_45acp") give_item(id,"ammo_45acp") } set_dhudmessage(205, 255, 0, -1.0, 0.65, 2, 6.0, 3.0, 0.1, 1.5, false) show_dhudmessage(id, "* Jestes gotow *^nDostales +85HP oraz bronie !") } } } public Odrodzenie(id) { if(ma_klase[id]) { klon[id] = true; set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); set_user_footsteps(id, 0); } } public NowaRunda() remove_entity_name("Klon")
Użytkownik FinalRing edytował ten post 20.10.2016 19:15