Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[KOSZ] Roundsound


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mlody22

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:203
  • GG:
  • Steam:steam
Offline

Napisano 10.10.2016 15:13

Witam Proszę o przerobienie tego plugin  . zeby tytuł muzyki pokazywał sie w say   

 

 

bo teraz pokazuje w górnym prawym rogu wolałbym zeby pokazywało to w say 

 


 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <tutor>
#include <ColorChat>
 
#define PLUGIN "RoundSound"
#define VERSION "2.0 BETA"
#define AUTHOR "speedkill"
 
new Array:g_PathCT,
Array:g_PathTT,
Array:g_SoundNameCT,
Array:g_SoundNameTT;
 
new bool:g_RoundSound[33],
bool:g_ShowAds[33],
bool:g_FirstPlay,
bool:g_MusicPlaying;
 
new g_LastSong[96],
g_Prefix[64],
g_ShowInfo[33],
g_ArraySize[4],
g_Pcvar[4],
g_ValueTeam[2],
g_ShowType,
g_MaxPlayers,
g_PlaylistType,
g_RandomMusic;
 
new const g_ShowNames[][]={
"Brak",
"Tutor",
"Czat"
};
 
new const g_CvarName[][]={
"Roundsound_ads_time",
"Roundsound_prefix",
"Roundsound_random_music",
"Roundsound_show_type"
};
 
new const g_CvarValue[][]={
"120",
"RoundSound",
"0",
"1"
};
 
new const g_LangCmd[][]={
"say /rs",
"say /roundsound",
"say_team /rs",
"say_team /roundsound"
};
 
new const g_LastLangCmd[][]={
"say /last",
"say_team /last"
};
 
enum{
Tutor_Msg = 1,
Chat_Msg
};
 
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
 
for(new i = 0; i < sizeof g_LangCmd; i++){
register_clcmd(g_LangCmd[i], "ShowRsMenu");
}
for(new i = 0; i < sizeof g_LastLangCmd; i++){
register_clcmd(g_LastLangCmd[i], "ShowLastSong");
}
register_event("SendAudio", "PlaySoundTT", "a", "2&%!MRAD_terwin");
register_event("SendAudio", "PlaySoundCT", "a", "2&%!MRAD_ctwin");
 
register_logevent("RoundStart", 2, "1=Round_Start");
 
tutorInit();
 
for(new i = 0; i < sizeof g_CvarName; i++){
g_Pcvar[i] = register_cvar(g_CvarName[i], g_CvarValue[i]);
}
}
 
public plugin_precache(){
g_PathCT = ArrayCreate(128);
g_PathTT = ArrayCreate(128);
 
g_SoundNameCT = ArrayCreate(96);
g_SoundNameTT = ArrayCreate(96);
 
LoadSounds();
 
tutorPrecache();
}
 
public plugin_cfg(){
get_pcvar_string(g_Pcvar[1], g_Prefix, charsmax(g_Prefix));
 
g_ShowType = get_pcvar_num(g_Pcvar[3]);
g_RandomMusic = get_cvar_num(g_Pcvar[2]);
 
g_MaxPlayers = get_maxplayers();
 
set_task(get_pcvar_float(g_Pcvar[0]), "ShowAds",.flags = "b");
 
g_ValueTeam[0] = g_ValueTeam[1] = -1;
}
 
public client_authorized(id){
g_RoundSound[id] = true;
 
g_ShowAds[id]  = true;
 
g_ShowInfo[id] = g_ShowType;
}
 
public LoadSounds(){
new g_Path[128];
formatex(g_Path[ get_configsdir(g_Path, charsmax(g_Path)) ], charsmax(g_Path), "/RoundSound.ini");
 
if(file_exists(g_Path)){
new g_Line[256],
g_SoundPath[128],
g_Name[96],
g_Team[3],
g_Len;
 
for(new i = 0; read_file(g_Path, i, g_Line, charsmax(g_Line), g_Len); i++){
if(!g_Len || !g_Line[0] || g_Line[0] == ';'){
continue;
}
parse(g_Line, g_SoundPath, charsmax(g_SoundPath), g_Name, charsmax(g_Name), g_Team, charsmax(g_Team));
 
new g_Value = strlen(g_SoundPath) - 4;
 
log_amx("Path: %s | Title: %s | Team: %s | Format: %s", g_SoundPath, g_Name, g_Team, g_SoundPath[ g_Value ]);
 
if(equal(g_SoundPath[ g_Value ], ".mp3") || equal(g_SoundPath[ g_Value ], ".wav")){
if(equal(g_SoundPath[ g_Value ], ".mp3")){
format(g_SoundPath, charsmax(g_SoundPath), "sound/%s", g_SoundPath);
precache_generic(g_SoundPath);
}
else{
precache_sound(g_SoundPath);
}
 
/* Check team */
if(equal(g_Team, "CT")){
ArrayPushString(g_PathCT, g_SoundPath);
ArrayPushString(g_SoundNameCT, g_Name);
 
}
else if(equal(g_Team, "TT")){
ArrayPushString(g_PathTT, g_SoundPath);
ArrayPushString(g_SoundNameTT, g_Name);
}
log_amx("File %s has a good format", g_SoundPath);
}
else{
log_amx("File %s has a bad format", g_SoundPath);
}
}
}
else{
/* Houston, We've Got a Problem. */
set_fail_state("File RoundSound.ini not exist in configs/");
}
GetArraySize();
}
 
public GetArraySize(){
g_ArraySize[0] = ArraySize(g_PathCT);
g_ArraySize[1] = ArraySize(g_PathTT);
g_ArraySize[2] = ArraySize(g_SoundNameCT);
g_ArraySize[3] = ArraySize(g_SoundNameTT);
}
 
public ShowRsMenu(id){
new g_FormatText[64];
 
new g_Menu = menu_create("\wRoundSound ustawienia", "MenuChoose");
 
formatex(g_FormatText, charsmax(g_FormatText), "\yRoundsound: \r[\d%s\r]", g_RoundSound[id] ? "ON" : "OFF");
menu_additem(g_Menu, g_FormatText);
 
menu_additem(g_Menu, "\rOdsluchaj utwory \yCT \d[\yPlaylista\d]");
menu_additem(g_Menu, "\yOdsluchaj utwory \rTT \d[\rPlaylista\d]");
 
formatex(g_FormatText, charsmax(g_FormatText), "\rReklamy: \y[\d%s\y]", g_ShowAds[id] ? "ON" : "OFF");
menu_additem(g_Menu, g_FormatText);
 
formatex(g_FormatText, charsmax(g_FormatText), "\yWyswietlanie nazwy \rutworu: \y[\d%s\y]", g_ShowNames[ g_ShowInfo[id] ]);
menu_additem(g_Menu, g_FormatText);
 
menu_setprop(g_Menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
menu_display(id, g_Menu);
}
 
public MenuChoose(id, g_Menu, g_Item){
if(g_Item == MENU_EXIT){
menu_destroy(g_Menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
switch(g_Item){
case 0:{
g_RoundSound[id] = !g_RoundSound[id];
ColorChat(id, TEAM_COLOR, "[%s]^x04 Roundsound:^x03 %s", g_Prefix, g_RoundSound[id] ? "wlaczony" : "wylaczony");
 
ShowRsMenu(id);
}
 
case 1..2:{
ShowPlaylist(id, g_Item);
}
 
case 3:{
g_ShowAds[id] = !g_ShowAds[id];
ColorChat(id, TEAM_COLOR, "[%s]^x04 Reklamy:^x03 %s", g_Prefix, g_ShowAds[id] ? "wlaczone" : "wylaczone");
 
ShowRsMenu(id);
 
}
 
case 4:{
if(g_ShowInfo[id] >= 2){
g_ShowInfo[id] = -1;
}
g_ShowInfo[id]++;
 
ShowRsMenu(id);
}
}
menu_destroy(g_Menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
public ShowPlaylist(id, g_Type){
new g_FormatText[64],
g_Name[96];
 
formatex(g_FormatText, charsmax(g_FormatText), "Playlista \d%s", g_Type == 1 ? "CT" : "TT");
new g_Menu = menu_create(g_FormatText, "PlaylistChoose");
 
switch(g_Type){
case 1:{
for(new g_Item = 0; g_Item < g_ArraySize[2]; g_Item++){
ArrayGetString(g_SoundNameCT, g_Item, g_Name, charsmax(g_Name));
menu_additem(g_Menu, g_Name);
}
}
case 2:{
for(new g_Item = 0; g_Item < g_ArraySize[3]; g_Item++){
ArrayGetString(g_SoundNameTT, g_Item, g_Name, charsmax(g_Name));
menu_additem(g_Menu, g_Name);
}
}
}
g_PlaylistType = g_Type;
 
menu_setprop(g_Menu, MPROP_BACKNAME, "Powrot");
menu_setprop(g_Menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
menu_setprop(g_Menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");
menu_setprop(g_Menu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\r");
 
menu_display(id, g_Menu);
}
 
public PlaylistChoose(id, g_Menu, g_Item){
if(g_Item == MENU_EXIT){
menu_destroy(g_Menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
new g_SoundPath[128];
ArrayGetString(g_PlaylistType == 1 ? g_PathCT : g_PathTT, g_Item, g_SoundPath, charsmax(g_SoundPath));
 
new g_Format = strlen(g_SoundPath) - 4;
 
if(equal(g_SoundPath[ g_Format ], ".mp3")){
client_cmd(id, "mp3 play %s", g_SoundPath);
}
else{
client_cmd(id, "spk %s", g_SoundPath);
}
ShowPlaylist(id, g_PlaylistType);
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public ShowLastSong(id){
if(g_FirstPlay){
ColorChat(id, TEAM_COLOR, "[%s]^x04 Ostatni utwor:^x03 %s", g_Prefix, g_LastSong);
}
else{
ColorChat(id, TEAM_COLOR, "[%s]^x04 Nie zostala odegrana zadna^x03 piosenka!", g_Prefix);
}
}
 
public RoundStart(){
g_MusicPlaying = false;
}
 
public PlaySoundTT(){
CheckMusic(1);
}
 
public PlaySoundCT(){
CheckMusic(2);
}
 
public CheckMusic(g_Type){
if(!g_MusicPlaying){
RandMusic(g_Type);
g_MusicPlaying = true;
}
}
 
public RandMusic(g_Type){
if(!g_FirstPlay){
g_FirstPlay = true;
}
 
new g_SoundPath[128],
g_SoundName[128],
g_Name[96],
g_Format,
g_FileFormat;
 
 
switch(g_Type){
case 1:{
if(g_RandomMusic){
g_ValueTeam[0] = random(g_ArraySize[1]);
}
else{
g_ValueTeam[0]++;
 
if(g_ValueTeam[0] >= g_ArraySize[1]){
g_ValueTeam[0] = 0;
}
}
 
ArrayGetString(g_PathTT, g_ValueTeam[0], g_SoundPath, charsmax(g_SoundPath));
ArrayGetString(g_SoundNameTT, g_ValueTeam[0], g_Name, charsmax(g_Name));
}
case 2:{
if(g_RandomMusic){
g_ValueTeam[1] = random(g_ArraySize[0]);
}
else{
g_ValueTeam[1]++;
 
if(g_ValueTeam[1] >= g_ArraySize[0]){
g_ValueTeam[1] = 0;
}
}
 
ArrayGetString(g_PathCT, g_ValueTeam[1], g_SoundPath, charsmax(g_SoundPath));
ArrayGetString(g_SoundNameCT, g_ValueTeam[1], g_Name, charsmax(g_Name));
}
}
 
/* if(equal(g_LastSoundPath, g_SoundPath)){
RandMusic(g_Type);
return PLUGIN_HANDLED;
} */
 
copy(g_LastSong, charsmax(g_LastSong), g_Name);
 
g_Format = strlen(g_SoundPath) - 4;
 
if(equal(g_SoundPath[ g_Format ], ".mp3")){
g_FileFormat = 1;
}
else{
g_FileFormat = 2;
}
 
formatex(g_SoundName, charsmax(g_SoundName), "Teraz gramy: %s", g_Name);
 
for(new i = 1; i <= g_MaxPlayers; i++){
if(is_user_connected(i) && g_RoundSound[i]){
switch(g_FileFormat){
case 1:{
client_cmd(i, "mp3 play %s", g_SoundPath);
}
case 2:{
client_cmd(i, "spk %s", g_SoundPath);
}
}
switch(g_ShowInfo[i]){
case Tutor_Msg:{
tutorMake(i, TUTOR_GREEN, 10.0, g_SoundName);
}
case Chat_Msg:{
ColorChat(i, TEAM_COLOR, "[%s]^x04 %s", g_Prefix, g_SoundName);
}
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public ShowAds(){
for(new i = 1; i <= g_MaxPlayers; i++){
if(is_user_connected(i) && g_ShowAds[i]){
switch(random(4)){
case 0:{
ColorChat(i, TEAM_COLOR, "[%s]^x04 Chcesz %s roundsound? Napisz^x03 /roundsound ^x04lub^x03 /rs", g_Prefix, g_RoundSound[i] ? "wylaczyc" : "wlaczyc");
}
case 1:{
ColorChat(i, TEAM_COLOR, "[%s]^x04 Podobala Ci sie ostatnia piosenka, a nie pamietasz jej nazwy? Napisz^x03 /last", g_Prefix);
}
case 2:{
ColorChat(i, TEAM_COLOR, "[%s]^x04 Chcesz posluchac utworow CT / TT? Napisz^x03 /roundsound ^x04lub^x03 /rs", g_Prefix);
}
case 3:{
ColorChat(i, TEAM_COLOR, "[%s]^x04 Chcesz wylaczyc reklamy? Napisz^x03 /roundsound ^x04lub^x03 /rs", g_Prefix);
}
}
}
}
}
 
public plugin_end(){
ArrayDestroy(g_PathCT);
ArrayDestroy(g_PathTT);
ArrayDestroy(g_SoundNameCT);
ArrayDestroy(g_SoundNameTT);
}

 

 


#2 MaxioR

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:306
  • GG:
  • Steam:steam
Offline

Napisano 11.10.2016 12:46

Tu masz temat z nowszą wersją pluginu 2.1

https://amxx.pl/topi...962-roundsound/

Dodatkowo wszystko ustawiasz cvarami:

Roundsound_ads_time      /* Czas wyświetlania wiadomości w sekundach [ domyślnie 120 ] | Limit nie mniej niż 30 sekund  */
Roundsound_prefix        /* Prefix wiadomości dotyczących roundsounda [ domyślnie RoundSound ]   */
Roundsound_show_type     /* Wyświetlanie informacji o obecnym utworze [ domyślnie 1 ] | 1 - Chat | 0 - Brak   */
Roundsound_random_music  /* Czy muzyka ma się odtwarzać losowo [ domyślnie 0 ] | 1 - Losowo | 0 - Po kolei   */
Roundsound_show_playlist /* Czy ma pokazywać nazwy utworów ( w odsłuchiwaniu, pod koniec rundy lub gdy gracz użyje komendy /last ) [ domyślnie 1 ] | 1 - Tak | 0 - Nie    */

  • +
  • -
  • 1

92121813474871012949.png

 

 

 

 

 


#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 03.11.2016 01:39

Nazywaj tematy zgodnie z ich treścią.
Napisz ponownie temat nazywając go tak, aby każdy wiedział o co chodzi.

Jednoznacznie określ problematykę tematu, wyróżniając go spośród reszty.
Nie dodawaj zbędnych informacji, znaków, ani emotikon w nazwie tematu.

Ten temat w ciągu 24 godzin zostanie przeniesiony do kosza.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych