Prosilbym o podanie funckji do podwojnego skoku do zombie plague 5.0 do klasy zombie
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Szukam funkcji do skoku
Najlepsza odpowiedź SecretARczi, 09.10.2016 16:27
***** macc pomoze ktos czy wyjebane
Przejdź do postu
#2
Napisano 09.10.2016 16:27 Najlepsza odpowiedź
***** macc pomoze ktos czy wyjebane
#3
Napisano 09.10.2016 17:45
#4
Napisano 09.10.2016 18:49
proszę gotowa funkcje a nie z ruskiego forum ***** co nie dziala
#5
Napisano 09.10.2016 18:59
Czarodziejem nie jestem Pomoglem tyle ile umiem, moze ktos ci zrobi z tego funkcje do multijumpa
#6
Napisano 11.10.2016 18:31
NNK A akurat biorę skąd indziej bo wziąłem z jakiegoś menu skoków Wielkie Jol
Wystarczy wpisać w google ale już Ci tu rozpiszę.
Oczywiście pierwsza rzecz jaką robisz to dodajesz na górze bibliotekę fakemeta czyli coś takiego.
#include <fakemeta>
Najlepiej od razu pod bibliotekami dodajesz
new skoki[33];
Następnie w funkcji plugin_init dodajesz
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
W dowolnym miejscu pluginu najlepiej na końcu dodaj
public CmdStart(id, uc_handle){ if(!is_user_alive(id)) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]){ skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 2; return FMRES_IGNORED; }
W kodzie powyżej dałem taką linijkę
skoki[id] = 2;
Liczbę "2" zmieniasz na ile tam chcesz.
Pamiętaj że jest to ilość wszystkich skoków łącznie z tym pierwszym oderwaniem od ziemi
#7
Napisano 14.10.2016 08:40
Nie wiedzialem o tym ze zombie mod jest na codzie
#8
Napisano 14.10.2016 09:39
Według tego też może dodać do klasy zombie moda tylko nie znam tamtejszego kodu, wystarczy tylko dodać warunek czy ma klasę przy funkcji cmdstart
#9
Napisano 14.10.2016 09:39
Według tego też może dodać do klasy zombie moda tylko nie znam tamtejszego kodu, wystarczy tylko dodać warunek czy ma klasę przy funkcji cmdstart
// Proszę o usunięcie tej wiadomości, wysłało mi dwie zamiast jednej
Użytkownik RomanHardcor edytował ten post 14.10.2016 09:41
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych