Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

VIP generator Problem with Plugin


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Umbrella Hunter

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:1
  • Imię:Umbrella Hunter
  • Lokalizacja:Germany
Offline

Napisano 25.09.2016 12:00

I have a problem with the VIP generator. I have everything set and compiled and then done in plugins. However, the plugin disabled after the first round in the plugin list. Why is that so? How can I fix this?

 

That is the sma.

 

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <gunxpmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_HE (1<<24)
#define IsPlayer(%1) (1<=%1<=maxPlayers)

forward amxbans_admin_connect(id);

new CsArmorType:armortype, bool:g_FreezeTime, bool:g_Vip[33], ioid, maxPlayers,
skoki[33];

public plugin_init(){
    register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
    RegisterHam(get_player_resetmaxspeed_func(), "player", "fw_Player_ResetMaxSpeed", 1);
    register_logevent("logevent_round_start", 2, "1=Round_Start");
    register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");
    register_forward(FM_CmdStart, "CmdStartPre");
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "takeDamage", 0);
    register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
}
public client_authorized(id){
    if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
        client_authorized_vip(id);
    }
}
public client_authorized_vip(id){
    g_Vip[id]=true;
}
public client_disconnect(id){
    if(g_Vip[id]){
        client_disconnect_vip(id);
    }
}
public client_disconnect_vip(id){
    g_Vip[id]=false;
}
public SpawnedEventPre(id){
    if(g_Vip[id]){
        if(is_user_alive(id)){
            SpawnedEventPreVip(id);
        }
    }
}
public SpawnedEventPreVip(id){
    set_user_gravity(id, 600.0/800.0);
    set_user_footsteps(id,1);
    skoki[id]=1;
    set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 200);
    set_user_health(id, get_user_health(id)+10);
    cs_set_user_armor(id, min(cs_get_user_armor(id,armortype)+100, 300), armortype);
    new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);
    give_item(id, "weapon_hegrenade");
    ++henum;
    set_user_xp(id, get_user_xp(id)+2);
}
Ham:get_player_resetmaxspeed_func(){
    #if defined Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed
    return IsHamValid(Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed)?Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed:Ham_Item_PreFrame;
    #else
    return Ham_Item_PreFrame;
    #endif
}
public fw_Player_ResetMaxSpeed(id){
    if(g_Vip[id]){
        if(is_user_alive(id)){
            fw_Player_ResetMaxSpeedVip(id);
        }
    }
}
public logevent_round_start(){
    g_FreezeTime=false;
}
public event_new_round(){
    g_FreezeTime=true;
}
public fw_Player_ResetMaxSpeedVip(id){
    if(!g_FreezeTime){
        set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) + 50);
    }
}
public CmdStartPre(id, uc_handle){
    if(g_Vip[id]){
        if(is_user_alive(id)){
            CmdStartPreVip(id, uc_handle);
        }
    }
}
public CmdStartPreVip(id, uc_handle){
    new flags = pev(id, pev_flags);
    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]>0){
        --skoki[id];
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id,pev_velocity,velocity);
    } else if(flags & FL_ONGROUND && skoki[id]!=-1){
        skoki[id] = 1;
    }
}
public plugin_cfg(){
    maxPlayers=get_maxplayers();
}
public takeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
    if(((IsPlayer(idattacker) && is_user_connected(idattacker) && g_Vip[idattacker] && (ioid=idattacker)) ||
    (ioid=pev(idinflictor, pev_owner) && IsPlayer(ioid) && is_user_connected(ioid) && g_Vip[ioid]))){
        damage*=(100+10)/100;
        if(damagebits & DMG_HE){
            damage*=(100+10)/100;
        }
    }
}
public DeathMsg(){
    new killer=read_data(1);
    new victim=read_data(2);
    
    if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
        DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3));
    }
}
public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
    set_user_xp(kid, get_user_xp(kid)+(hs?20:10));
}
public amxbans_admin_connect(id){
    client_authorized(id);
}

 
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych