Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Naprawienie

Wymuszenie okna

naprawienie

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 devil11

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:284
  • Imię:nie ma
  • Lokalizacja:ziemia
Offline

Napisano 05.09.2016 12:53

Witam

Posiadam plugin, który polega na wyświetlaniu okna graczowi w momencie wejścia na serwer, lecz takowy plugin tego nie robi, całe okno które ma się wyświetlić opiera się na pluginie webshortcuts_csgo.smx

Poniżej umieszczam kod pluginu, który pełni funkcje wymuszenia komendy i wyświetlania okienka

#include <sourcemod>
#include <sdktools>
#include <cstrike>

public Plugin:myinfo =
{
    name = "Reklama",
    author = "Kempus",
    description = "Plugin wyświetlający reklamę przy wejściu",
    version = "1.0",
    url = "http://google.pl/"
};

public void OnClientPutInServer(int client)
{
    CreateTimer(25.0, Timer_Advertise, GetClientSerial(client), true);
}

public Action Timer_Advertise(Handle timer, any data)
{
    int client = GetClientFromSerial(data);

    if (!IsClientConnected(client) || CheckCommandAccess(client, "sm_reklama", ADMFLAG_RESERVATION))
        return Plugin_Stop; // Our client is gone or have access to the admin command sm_reklama... ABORT!
    else if (IsClientInGame(client))
    {
        FakeClientCommandEx(client, "say !reklama"); // say !reklama
        return Plugin_Stop; // We done what we needed, end timer.
    }

    return Plugin_Continue; // Timer will trigger again.
}  

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: naprawienie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych