1. Jak zrobić w menu opcję taką jak (własny powód) i tą informację wywoływano w ColorChacie
Np na podstawie tego menu
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
public plugin_init()
{
register_plugin("menu", "1.0", "RomanHardcor");
register_clcmd("say /menu", "takiesobiemenu")
}
public takiesobiemenu(id)
{
new tytul[25];
format(tytul, 24, "\gMenu");
new menu = menu_create(tytul, "takitamhandler");
menu_additem(menu, "\rjakas tam opcja #1"); //0
menu_additem(menu, "\rjakas tam opcja #2"); //1
menu_additem(menu, "\rjakas tam opcja #3"); //2
menu_additem(menu, "\rWlasny powod"); //3
menu_setprop(menu,MPROP_NUMBER_COLOR, "\w")
menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
menu_setprop(menu,MPROP_NEXTNAME,"\dDalej")
menu_setprop(menu,MPROP_BACKNAME,"\dWroc")
menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"\dWyjscie")
menu_display(id, menu);
}
public takitamhandler(id, menu, item)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
//jakaś funkcja #1
}
case 1:
{
//jakaś funkcja #2
}
case 2:
{
//jakaś funkcja #3
}
case 3:
{
//Tutaj tak by wyświetlało informacje np tak
client_print(0, print_chat, "Powód: %s");
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Gdzieś kiedyś coś widziałem z użyciem message mode czy jakoś tak
2.
I kolejne pytanie.
Sprawdzić czy ktoś kogoś zabił mogę sprawdzić tak
new killer = read_data(1)
new victim = read_data(2)
if(get_user_team(killer) == 2 && get_user_team(victim) == 1)
{
coś tam
}
I teraz pytanie, jak wyświetlić menu zabójcy?
Np w jailbreaku jest to zrobione
public takipublic(id)
{
if(jail_get_prowadzacy() != id)
{
return PLUGIN CONTINUE;
}
Jakieś tak menu albo cokolwiek
}
Użytkownik RomanHardcor edytował ten post 24.08.2016 14:42


Dodatki SourceMod













