1. Jak zrobić w menu opcję taką jak (własny powód) i tą informację wywoływano w ColorChacie
Np na podstawie tego menu
#include <amxmodx> #include <amxmisc> public plugin_init() { register_plugin("menu", "1.0", "RomanHardcor"); register_clcmd("say /menu", "takiesobiemenu") } public takiesobiemenu(id) { new tytul[25]; format(tytul, 24, "\gMenu"); new menu = menu_create(tytul, "takitamhandler"); menu_additem(menu, "\rjakas tam opcja #1"); //0 menu_additem(menu, "\rjakas tam opcja #2"); //1 menu_additem(menu, "\rjakas tam opcja #3"); //2 menu_additem(menu, "\rWlasny powod"); //3 menu_setprop(menu,MPROP_NUMBER_COLOR, "\w") menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL) menu_setprop(menu,MPROP_NEXTNAME,"\dDalej") menu_setprop(menu,MPROP_BACKNAME,"\dWroc") menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"\dWyjscie") menu_display(id, menu); } public takitamhandler(id, menu, item) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { //jakaś funkcja #1 } case 1: { //jakaś funkcja #2 } case 2: { //jakaś funkcja #3 } case 3: { //Tutaj tak by wyświetlało informacje np tak client_print(0, print_chat, "Powód: %s"); } } return PLUGIN_CONTINUE; }
Gdzieś kiedyś coś widziałem z użyciem message mode czy jakoś tak
2.
I kolejne pytanie.
Sprawdzić czy ktoś kogoś zabił mogę sprawdzić tak
new killer = read_data(1) new victim = read_data(2) if(get_user_team(killer) == 2 && get_user_team(victim) == 1) { coś tam }
I teraz pytanie, jak wyświetlić menu zabójcy?
Np w jailbreaku jest to zrobione
public takipublic(id) { if(jail_get_prowadzacy() != id) { return PLUGIN CONTINUE; } Jakieś tak menu albo cokolwiek }
Użytkownik RomanHardcor edytował ten post 24.08.2016 14:42