Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z kompilacją pluginu CS:GOPlugin nie chce się kompilować


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 AlanOGLL

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Alan
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 21.08.2016 19:16

Witam, na samym początku przepraszam, jeżeli dodałem ten temat do złego działu, ale nie byłem pewien gdzie to umieścić.

Dzisiaj wziąłem się za naukę pisania pluginów do Cs'a Global Offensive i nie sądziłem, że problemy pojawią się już przy organizowaniu środowiska.

Pojawia się taki błąd:

Spoiler

Jak czegoś brakuje, to mogę jeszcze wstawić. W internecie dużo szukałem i sie calkiem pogubiłem, w większości są poradniki do 1.6, a to się trochę różni


  • +
  • -
  • 0

#2 xWangan

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:149
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.08.2016 21:12

Ogólnie nie wiem czy dobrze rozumiem i widzę, ale z domysłów:

  •  > Próbujesz skompilować coś co ma być pluginem sourcemod.

Jeśli tak, to warto by zwrócić uwagę na kilka rzeczy. Kod pluginów do sourcemoda zapisujemy jako format .sp, natomiast tutaj widzimy .sma. Dodatkowo pluginów do sourcemoda nie skompilujesz wykorzystując kompilator amxx (bo jak to ma działać). Potrzebny będzie Ci kompilator do sourcemoda, najprościej będzie jeśli pobierzesz sobie paczkę sourcemoda na windows. W folderze scripting będziesz mógł go odszukać.


  • +
  • -
  • 0

#3 AlanOGLL

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Alan
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 21.08.2016 22:01

Ogólnie nie wiem czy dobrze rozumiem i widzę, ale z domysłów:

  •  > Próbujesz skompilować coś co ma być pluginem sourcemod.

Jeśli tak, to warto by zwrócić uwagę na kilka rzeczy. Kod pluginów do sourcemoda zapisujemy jako format .sp, natomiast tutaj widzimy .sma. Dodatkowo pluginów do sourcemoda nie skompilujesz wykorzystując kompilator amxx (bo jak to ma działać). Potrzebny będzie Ci kompilator do sourcemoda, najprościej będzie jeśli pobierzesz sobie paczkę sourcemoda na windows. W folderze scripting będziesz mógł go odszukać.

 

Na każdym kroku odsyłali do tego programu, więc..


  • +
  • -
  • 0

#4 xWangan

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:149
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.08.2016 21:50

 

Ogólnie nie wiem czy dobrze rozumiem i widzę, ale z domysłów:

  •  > Próbujesz skompilować coś co ma być pluginem sourcemod.

Jeśli tak, to warto by zwrócić uwagę na kilka rzeczy. Kod pluginów do sourcemoda zapisujemy jako format .sp, natomiast tutaj widzimy .sma. Dodatkowo pluginów do sourcemoda nie skompilujesz wykorzystując kompilator amxx (bo jak to ma działać). Potrzebny będzie Ci kompilator do sourcemoda, najprościej będzie jeśli pobierzesz sobie paczkę sourcemoda na windows. W folderze scripting będziesz mógł go odszukać.

 

Na każdym kroku odsyłali do tego programu, więc..

 

 

Bo prawdopodobnie czytałeś poradniki do amxxa i tyle. Jako tako poradników do pisania pluginów do sourcemoda w naszym języku nie ma, a jesli są to kiepskiej jakości. Defakto pluginy można pisać nawet w notatniku (w moim przypadku notepad++ z stylem pod sourcemod), kompilacja lokalna i tyle. Przygotuj się także na to iż składnia która często jest pokazywana w poradnikach amxx'owych nie będzie taka sama w sourcemodzie.

 

Na moim przykładzie najprościej by było poczytać dokumentację/łatwe poradniki w języku angielskim a następnie podpatrywać gotowe pluginy i na nich się bazować.


  • +
  • -
  • 0

#5 AlanOGLL

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Alan
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 22.08.2016 21:55

 

 

Ogólnie nie wiem czy dobrze rozumiem i widzę, ale z domysłów:

  •  > Próbujesz skompilować coś co ma być pluginem sourcemod.

Jeśli tak, to warto by zwrócić uwagę na kilka rzeczy. Kod pluginów do sourcemoda zapisujemy jako format .sp, natomiast tutaj widzimy .sma. Dodatkowo pluginów do sourcemoda nie skompilujesz wykorzystując kompilator amxx (bo jak to ma działać). Potrzebny będzie Ci kompilator do sourcemoda, najprościej będzie jeśli pobierzesz sobie paczkę sourcemoda na windows. W folderze scripting będziesz mógł go odszukać.

 

Na każdym kroku odsyłali do tego programu, więc..

 

 

Bo prawdopodobnie czytałeś poradniki do amxxa i tyle. Jako tako poradników do pisania pluginów do sourcemoda w naszym języku nie ma, a jesli są to kiepskiej jakości. Defakto pluginy można pisać nawet w notatniku (w moim przypadku notepad++ z stylem pod sourcemod), kompilacja lokalna i tyle. Przygotuj się także na to iż składnia która często jest pokazywana w poradnikach amxx'owych nie będzie taka sama w sourcemodzie.

 

Na moim przykładzie najprościej by było poczytać dokumentację/łatwe poradniki w języku angielskim a następnie podpatrywać gotowe pluginy i na nich się bazować.

 

 

Mógłbyś podlinkować jakiś poradnik, albo coś, dzięki czemu to wszystko sobie ogarne? Bo mam już straszny mętlik w głowie i już nie wiem co mam robić
 


  • +
  • -
  • 0

#6 xWangan

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:149
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.08.2016 12:32

https://amxx.pl/forum/221-tutoriale/

 

Tyle co w naszym języku. Proponuję zacząć od tematu MAGNET'a, może Ci sporo dać. Znajdziesz w tym dziale także poradnik dotyczący organizacji środowiska, ale tutaj kto co lubi. Dla mnie dużo lepszym pakietem jest notepad++ z https://forums.allie...ad.php?t=251211, natomiast do kompilacji lokalnej paczka sourcemoda.


  • +
  • -
  • 1

#7 AlanOGLL

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Alan
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 24.08.2016 18:07

https://amxx.pl/forum/221-tutoriale/

 

Tyle co w naszym języku. Proponuję zacząć od tematu MAGNET'a, może Ci sporo dać. Znajdziesz w tym dziale także poradnik dotyczący organizacji środowiska, ale tutaj kto co lubi. Dla mnie dużo lepszym pakietem jest notepad++ z https://forums.allie...ad.php?t=251211, natomiast do kompilacji lokalnej paczka sourcemoda.

 

Wielkie dzięki, już sobie ogarnąłem notepad++, a tą paczkę sourcemoda gdzie mogę znaleźć?


  • +
  • -
  • 0

#8 xWangan

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:149
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.08.2016 10:47

http://www.sourcemod...p?branch=stable

 

Do kompilacji paczka pod windowsa. W folderze scripting będzie compilate.exe, wystarczy go odpalić aby skompilowac wszystkie pluginy w folderze scripting lub przeciągnąć na niego plik który ma być skompilowany.


  • +
  • -
  • 1

#9 AlanOGLL

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Alan
  • Lokalizacja:Opole
Offline

Napisano 25.08.2016 16:53

http://www.sourcemod...p?branch=stable

 

Do kompilacji paczka pod windowsa. W folderze scripting będzie compilate.exe, wystarczy go odpalić aby skompilowac wszystkie pluginy w folderze scripting lub przeciągnąć na niego plik który ma być skompilowany.

 

Wielkie dzięki, a co z bibliotekami typu fun?


  • +
  • -
  • 0

#10 xWangan

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:149
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.08.2016 20:52

 

http://www.sourcemod...p?branch=stable

 

Do kompilacji paczka pod windowsa. W folderze scripting będzie compilate.exe, wystarczy go odpalić aby skompilowac wszystkie pluginy w folderze scripting lub przeciągnąć na niego plik który ma być skompilowany.

 

Wielkie dzięki, a co z bibliotekami typu fun?

 

A co ma być, nie ma czegoś takiego w sourcemodzie. Wszystko co wcześniej czytałeś nie odnosi się do CS:GO i tyle, są inne biblioteki, inna składnia pluginów.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych