Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Błąd przy kompilacji

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 SP3D!

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:201
  • Imię:Tomek
Offline

Napisano 28.07.2016 17:39

Mam problem wgrałem niedawno awanse klas i gdy chce skompilować klase to wyskakuje mi

error 088 number of arguments does not match definition

i nwm o co chodzi proszę o pomoc 

 

SMA

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod_frakcje>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "..:: Snajper I ::..";
new const opis[] = "1/2 z AWP 1/2 z Kosy 2 Skoki ";
new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 20;
new const frakcja[] = "Awans I";

new skoki[33];
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_advance(cod_get_classid("..:: Snajper ::.."), 5, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;

return FMRES_IGNORED;
}
 
 
To tylko wzór   :)

Użytkownik Tomeg edytował ten post 28.07.2016 17:42

  • +
  • -
  • 0

#2 SHiBBy.

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:115
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.07.2016 19:03

sma podaje sie albo w pliku albo w kodzie przez spoiler

 

o tak

Spoiler

Co do tematu. Podaj dokadny blad w kompilatorze...


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych