Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Plugin w c++


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Raptiler

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:L-wo
Offline

Napisano 14.10.2009 20:05

Witam , jak napisac plugin w c++ , tak dokładniej mówiąc to chciałbym napisać plugin dodając do amx studio biblioteki z c++ np windows.h , jednak przy kompilacji wystepuje mi błąd
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

C:Program FilesSteamsteamappsSteam_IDcounter-strikecstrike_polishaddons/amxmodx/scriptingincludewinnt.h(1950) : fatal error 111: user error: "undefined processor type"


Compilation aborted.
1 Error.
Could not locate output file C:Documents and SettingsPawełUser_NAMEAntyCheat.amx (compile failed).
Z góry dzięki za każdą pomoc :) .
  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 14.10.2009 21:02

Amxx'a i bibliotek z c++ nie polaczysz ze soba. Jesli chcesz koniecznie robic w c++ to chyba bardziej powinienes sie zainteresowac metamodem.

A jak chcesz uzywac amxx'a to musisz uzywac bibliotek amxx'a.
  • +
  • -
  • 0

#3 Raptiler

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:L-wo
Offline

Napisano 14.10.2009 21:38

no dobra zobacze tego metamoda , chociaz niewiem nawet dokladnie co to jest.. szkoda , że sie nieda normalnie polaczyc :) c++ sa przydatne biblioteki dzięki ktorym mozna "Wszystko" ;)
  • +
  • -
  • 0

#4 Seba

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:424
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 15.10.2009 09:21

no dobra zobacze tego metamoda , chociaz niewiem nawet dokladnie co to jest.. szkoda , że sie nieda normalnie polaczyc :) c++ sa przydatne biblioteki dzięki ktorym mozna "Wszystko" ;)

Ale Ty głupoty gadasz.

#5 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 15.10.2009 15:18

Seba, mam nadzieje ze nie piszesz o mojej mysli o metamodzie, bo jedynie co wiem, to metamod pozwala na podpicie wlasnych .dll i .so wiec stawialem na to, ze mozna tu juz uzyc C.

PS. tak nigdy nie bawilem sie metamodem (no poza instalacja raz entmoda).
  • +
  • -
  • 0

#6 Seba

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:424
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 15.10.2009 15:26

Seba, mam nadzieje ze nie piszesz o mojej mysli o metamodzie, bo jedynie co wiem, to metamod pozwala na podpicie wlasnych .dll i .so wiec stawialem na to, ze mozna tu juz uzyc C.

Nie.

Można też napisać moduły dla AMXMODX w C, które notabene są pluginami metamoda.

#7 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 15.10.2009 15:30

Czyli to co mialem na mysli O:)
  • +
  • -
  • 0

#8 Raptiler

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:34
  • Lokalizacja:L-wo
Offline

Napisano 15.10.2009 17:25

Można też napisać moduły dla AMXMODX w C, które notabene są pluginami metamoda.


No to proszę , kontynuuj swoją myśl :P
  • +
  • -
  • 0

#9 Seba

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:424
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 15.10.2009 19:38

Jak do każdego pluginu metamoda potrzebujemy sourcesdk oraz source metamoda. No i gcc , jeżeli dla unixow, badź visual basic na windowsa.

Trochę słów o tym masz tutaj http://www.nsmod.org...p?showtopic=462

Wszystko co potrzebne znajdziesz tu -> http://wiki.amxmodx....ting_(AMX_Mod_X)

Ogólnie za pomocą metamoda z serwerem możemy zrobić wszystko - przykładem jest dproto, gdzie zmienia wszystkie informacje o serwerze, ustala steamid graczy, odpowiada na query graczy zamiast serwera etc.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych