Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Tworzenie bytu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Willson

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:74
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 22.06.2016 18:08

new Float:origins[3]
GetEntPropVector(client, Prop_Send, "m_vecOrigin", origins);
new ent = CreateEntityByName("przedmiot");
SetEntityModel(ent, "models/prezent.mdl");
origins[0]+=40.0
origins[2]-=32.0
SetEntPropVector( ent, Prop_Send, "m_vecOrigin", origins);
new Float:minbounds[3] = {-1.1, -1.1, -1.1};
new Float:maxbounds[3] = {1.1, 1.1, 1.1};
SetEntPropVector(ent, Prop_Send, "m_vecMins", minbounds);
SetEntPropVector(ent, Prop_Send, "m_vecMaxs", maxbounds);
SetEntProp(ent, Prop_Send, "m_nSolidType", 2);
SetEntityMoveType(ent, MOVETYPE_FLY);
DispatchSpawn(ent);
SDKHook(ent, SDKHook_StartTouch, OnTouchesTestHook);  
 
Nie tworzy bytu,a w konsoli serwera pojawia się to:
76449129700474399172.jpg

Użytkownik Willson edytował ten post 22.06.2016 18:08

  • +
  • -
  • 0

#2 plx211

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 231
Wszechwidzący

  • Postów:397
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 22.06.2016 18:52

Według mnie błąd leży tutaj:

new ent = CreateEntityByName("przedmiot");

Nie wiem jakiej modyfikacji używasz (css, csgo, itp.).

Tutaj masz liste bytów które są w source engine (w modzie może być ich więcej) https://developer.va...ist_of_entities

Cie interesują (za pewnne) te z prop_*

Po nazwie którą podałeś w tej funkcji wnioskuje że chcesz zrobić "paczuszki", jęśli tak to looknij na ten plugin (gifts.sp linijka 251) https://forums.allie...ad.php?t=175185

 

Budowa funkcji do tworzenia bytów:

https://sm.alliedmod...ateEntityByName

 

 


  • +
  • -
  • 0

#3 Willson

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:74
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 23.06.2016 00:19

Działa,tylko problem jest taki ze byt sie porusza jak sie w niego strzela.

 

Po dodaniu takich linijek:

SetEntProp(ent, Prop_Send, "m_nSolidType", 2);
SetEntityMoveType(ent, MOVETYPE_FLY);
 
Byt się nie porusza,ale i też nie opada na ziemię, jest w górze.

  • +
  • -
  • 0

#4 plx211

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 231
Wszechwidzący

  • Postów:397
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.06.2016 09:53

..._FLY nie ma grawitacji sproboj MOVETYPE_FLYGRAVITY
  • +
  • -
  • 0

#5 Willson

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:74
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 23.06.2016 10:30

nadal to samo,byt sie nie rusza,ale jest w powietrzu


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych