pisze wlasnie item do swojego zombie moda ktory daje nam powiekszone magazynki (kod nizej) po przeladowaniu broni np m4 amunicja ustawia sie na 45 tak jak ustawilem ale problem jest z przeladowaniem powyzej wartosci standardowej czyli jezeli mamy 40 ammo i przeladujemy to ammo ustawia sie na 30
zamieszczam kod nizej
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
new stara_bron[33]
new stare_ammo[33]
new bool:ma_item[33]
public plugin_init() {
register_plugin("ddd", "dsad", "dsaxz")
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
register_clcmd("say item","itemek")
}
public itemek(id)
{
if(ma_item[id])
ma_item[id]=false
if(!ma_item[id])
{
ma_item[id]=true
set_task(0.1,"event_reload",id+999)
}
}
public CurWeapon(id)
{
new bron=read_data(2)
new ammo=read_data(3)
if(bron==stara_bron[id] && stare_ammo[id]<ammo && ma_item[id])
set_task(0.1,"event_reload",id+999)
stara_bron[id]=bron
stare_ammo[id]=ammo
}
public event_reload(id)
{
id=id-999
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE
new g=get_user_weapon(id)
if(g==1||g==5||g==10||g==11||g==16||g==17||g==21||g==26)
return PLUGIN_CONTINUE
if(g==7||g==8||g==13||g==14||g==15||g==19||g==22||g==23||g==27||g==28)
{
cs_set_weapon_ammo(get_pdata_cbase(id,368,5),45)
stare_ammo[id]=45
return PLUGIN_CONTINUE
}
if(g==3||g==18)
{
cs_set_weapon_ammo(get_pdata_cbase(id,368,5),15)
stare_ammo[id]=15
return PLUGIN_CONTINUE
}
if(g==20)
{
cs_set_weapon_ammo(get_pdata_cbase(id,368,5),150)
stare_ammo[id]=150
return PLUGIN_CONTINUE
}
return PLUGIN_CONTINUE
}


Dodatki SourceMod














