Witam. Mam klase premium amadeusz premium. Chce zeby nie bylo tego [PREMIUM] w nazwie klasy, a zarazem zeby byl zolty kolor w /klasa.
Obecnie wyglada to tak
http://fotoup.pl/fil...46bdfaa3cb3.jpg
Kod tej klasy:
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <colorchat>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Amadeusz \y [Premium]";
new const opis[] = "Posiada dodatkowe 15(+int) dmg z M5";
new const premium[] = "\y [Premium]";
new const bronie = (1<<CSW_MP5NAVY);
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 7;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 3;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Enson");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
{
ColorChat(id, GREEN, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", "Amadeusz [Premium]");
return COD_STOP;
}
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3] Klasa %s stworzona przez Tabasko.", "Amadeusz [Premium]");
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_MP5NAVY)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.2, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}


Dodatki SourceMod














