Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wlasne dzwieki na mapiedodanie dzwiekow do mapy

dzwieki mapa cs 1.6

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 knd121

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:111
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:4af
Offline

Napisano 07.05.2016 11:39

Witam. Chce się dowiedzieć w jaki sposób mogę podmienić muzykę a właściwie kawałek jakiegoś tam utworu na przykłądowej mapie de_westwood, na której na początku każdej rundy jest przygrywany utwór w stylu "łestłudzkim".

 

Od razu dodaje że robiłem coś takiego jak podmiana pliku na FTP, lecz to działa tylko w przypadku gdy ktoś pierwszy raz wchodzi na dana mapę (pliki przecież sie nie pobierają za każdym razem wchodząc na ta sama mape czy serwer)


  • +
  • -
  • 0

#2 NiczegoWinien

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:334
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 07.05.2016 12:17

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "NiczegoWinien"


public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound");
}
public EmitSound(id, iChannel, szSound[], Float:fVol, Float:fAttn, iFlags, iPitch )
{
    if(equal(szSound, "SCIEZKA DO PLIKU Z WESTWOOD")) /// BLOKADA ODGRYWANIA TEGO DZWIEKU
        return FMRES_SUPERCEDE;
        
        
    return FMRES_IGNORED;
}
  

 

A odgrywanie twojego dzwieku to juz zalezy od ciebie jaki i kiedy.


Użytkownik NiczegoWinien edytował ten post 07.05.2016 12:18

  • +
  • -
  • 1

#3 knd121

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:111
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:4af
Offline

Napisano 07.05.2016 12:22

Czy będzie to aktywowało sie co rundę?

 

Jeżeli nie to jak to zrobić oraz czy będzie to działało jedynie na konkretnej mapie? 


  • +
  • -
  • 0

#4 NiczegoWinien

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:334
  • Lokalizacja:No Disc
Offline

Napisano 07.05.2016 13:33

Ten plik "blokuje" sie przy jego odtwarzaniu.

Wiec to tylko to bedzie mialo miejsce na westwood chyba ze inne mapy korzystaja z tego samego pliku.


  • +
  • -
  • 0

#5 NacpanyKsiaze

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 27
Życzliwy

  • Postów:118
  • GG:
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Świętno
Offline

Napisano 07.05.2016 15:45

Zrób poprostu tak

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "NiczegoWinien"

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    
    register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound");
}
public EmitSound(id, iChannel, szSound[], Float:fVol, Float:fAttn, iFlags, iPitch )
{
    if(equal(szSound, "sound/nm_goodbadugly.wav")) /// BLOKADA ODGRYWANIA TEGO DZWIEKU
        return FMRES_SUPERCEDE;
        
        
    return FMRES_IGNORED;
}

Skompiluj i wgraj na serwer :)


  • +
  • -
  • 0

#6 knd121

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:111
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:4af
Offline

Napisano 07.05.2016 20:59

no wszystko fajnie ładnie, tylko jak zrobić aby ten nowy utwor lecial na poczatku mapy? 


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: dzwieki, mapa, cs 1.6

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych