Pytanie dotyczące sklepu
1stADXionC
13.04.2016
Witam.
Gdy gracz ma full hp i próbuje kupić ' miksturę leczenia ' jest zamykane menu ze sklepem.
Jak do tego dodać aby wyświetlało tekst na say:
if(zloto[id] >= 2) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+80); if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { zloto[id] -= 2; set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Uleczono Cie o^x04 80 HP!"); } if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { zloto[id] -= 2; set_user_health(id, maxzdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Zostales w pelni uleczony!"); } } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Masz za malo zlota!");
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Jestes w pelni uleczony!");
Robiin
13.04.2016
if(get_user_health(id)>=maxzdrowie) { ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Jestes w pelni uleczony!"); }
Chyba
Użytkownik asik edytował ten post 13.04.2016 15:40
vanillah
13.04.2016
tylko, że jak dodasz wszędzie if to będzie wykonywać wszystkie funkcje na raz, więc trzeba zrobić
if(zloto[id] >= 2) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+80); if(get_user_health(id)>=maxzdrowie) { ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Jestes w pelni uleczony!"); } else if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { zloto[id] -= 2; set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Uleczono Cie o^x04 80 HP!"); } else if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { zloto[id] -= 2; set_user_health(id, maxzdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Zostales w pelni uleczony!"); } } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Masz za malo zlota!");
Użytkownik vanillah edytował ten post 13.04.2016 18:59
1stADXionC
13.04.2016
tylko, że jak dodasz wszędzie if to będzie wykonywać wszystkie funkcje na raz, więc trzeba zrobić
if(zloto[id] >= 2) { new nowe_zdrowie = (zdrowie+80); if(get_user_health(id)>=maxzdrowie) { ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Jestes w pelni uleczony!"); } else if(nowe_zdrowie < maxzdrowie) { zloto[id] -= 2; set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Uleczono Cie o^x04 80 HP!"); } else if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie) { zloto[id] -= 2; set_user_health(id, maxzdrowie); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Zostales w pelni uleczony!"); } } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Masz za malo zlota!");
Dzięki wielkie działa
Czyli ten kod jest niepoprawny?
} case 3: { if(cod_get_user_perk(id)) { if(zloto[id] >= 4) { new uszkodzenia_perku = cod_get_perk_durability(id); if(uszkodzenia_perku+20>=100) { cod_set_perk_durability(id, 100); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW33]^x01 Twoj perk jest w pelni naprawiony!", cod_get_perk_durability(id)); } else { cod_set_perk_durability(id, uszkodzenia_perku+20); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Kupiles^x03 +20^x01 wytrzymalosci perku!"); ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Wytrzymalosc twojego perku wynosi^x03 %i", cod_get_perk_durability(id)); } zloto[id] -= 4; } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Masz za malo zlota!"); } else ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Najpierw zdobadz przedmiot!"); }