←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Pytanie dotyczące sklepu

  • +
  • -
1stADXionC - zdjęcie 1stADXionC 13.04.2016

Witam.

Gdy gracz ma full hp i próbuje kupić ' miksturę leczenia ' jest zamykane menu ze sklepem.

Jak do tego dodać aby wyświetlało tekst na say:

if(zloto[id] >= 2)
            {
                new nowe_zdrowie = (zdrowie+80);
                if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
                {
                    zloto[id] -= 2;
                    set_user_health(id, nowe_zdrowie);
                    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Uleczono Cie o^x04 80 HP!");
                }
                if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
                {
                    zloto[id] -= 2;
                    set_user_health(id, maxzdrowie);
                    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Zostales w pelni uleczony!");
                }
            }
            else
                ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Masz za malo zlota!");
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Jestes w pelni uleczony!");
Odpowiedz

  • +
  • -
Robiin - zdjęcie Robiin 13.04.2016

if(get_user_health(id)>=maxzdrowie)
{
         ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Jestes w pelni uleczony!");
}

Chyba ;>


Użytkownik asik edytował ten post 13.04.2016 15:40
Odpowiedz

  • +
  • -
vanillah - zdjęcie vanillah 13.04.2016

tylko, że jak dodasz wszędzie if to będzie wykonywać wszystkie funkcje na raz, więc trzeba zrobić

if(zloto[id] >= 2)
            {
                new nowe_zdrowie = (zdrowie+80);
		if(get_user_health(id)>=maxzdrowie)
		{
		ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Jestes w pelni uleczony!");
		}
                else if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
                {
                    zloto[id] -= 2;
                    set_user_health(id, nowe_zdrowie);
                    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Uleczono Cie o^x04 80 HP!");
                }
                else if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
                {
                    zloto[id] -= 2;
                    set_user_health(id, maxzdrowie);
                    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Zostales w pelni uleczony!");
                }
            }
            else
                ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Masz za malo zlota!");

Użytkownik vanillah edytował ten post 13.04.2016 18:59
Odpowiedz

  • +
  • -
1stADXionC - zdjęcie 1stADXionC 13.04.2016

 

tylko, że jak dodasz wszędzie if to będzie wykonywać wszystkie funkcje na raz, więc trzeba zrobić

if(zloto[id] >= 2)
            {
                new nowe_zdrowie = (zdrowie+80);
		if(get_user_health(id)>=maxzdrowie)
		{
		ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Jestes w pelni uleczony!");
		}
                else if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
                {
                    zloto[id] -= 2;
                    set_user_health(id, nowe_zdrowie);
                    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Uleczono Cie o^x04 80 HP!");
                }
                else if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
                {
                    zloto[id] -= 2;
                    set_user_health(id, maxzdrowie);
                    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Zostales w pelni uleczony!");
                }
            }
            else
                ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Masz za malo zlota!");

Dzięki wielkie działa ;)

Czyli ten kod jest niepoprawny?

}
        case 3:
        {    if(cod_get_user_perk(id))
                 {
                if(zloto[id] >= 4)
                {
                    new uszkodzenia_perku = cod_get_perk_durability(id);
                    if(uszkodzenia_perku+20>=100)
                    {
                        cod_set_perk_durability(id, 100);
                        ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW33]^x01 Twoj perk jest w pelni naprawiony!", cod_get_perk_durability(id));
                    }
                    else
                    {
                        cod_set_perk_durability(id, uszkodzenia_perku+20);
                        ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Kupiles^x03 +20^x01 wytrzymalosci perku!");
                        ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Wytrzymalosc twojego perku wynosi^x03 %i", cod_get_perk_durability(id));
                    }
                    zloto[id] -= 4;
                }
                else
                    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Masz za malo zlota!");
            }
            else
                ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Najpierw zdobadz przedmiot!");
        }
Odpowiedz

  • +
  • -
vanillah - zdjęcie vanillah 13.04.2016

jak najbardziej poprawny

Odpowiedz

  • +
  • -
1stADXionC - zdjęcie 1stADXionC 13.04.2016

Dzięki wielkie ;)

Odpowiedz