Witam.
Zastanawiam się jak wykonać menu wyboru. Z opcjami odblokowywanymi po spełnieniu konkretnego przez gracza warunku (wyciemnione niedostępne opcje bądź pojawiające się przy spełnieniu odpowiedniego warunku - nie mam zielonego pojęcia jak to zrobić).
Menu składałoby się łącznie z 4 menu wykonywanych po sobie, w którym po dokonaniu wyboru przechodziłoby do kolejnego. Np:
public ShowMenu(id)
{
new menu = menu_create("Armor", "mh_MyMenu");
menu_additem(menu, "Leather Jacket", "", 0);
menu_additem(menu, "Stalker Suit", "", 0);
menu_additem(menu, "Monolith Suit", "", 0);
menu_additem(menu, "SEVA Suit", "", 0);
menu_additem(menu, "Military Suit", "", 0);
menu_additem(menu, "Exoskeleton", "", 0);
menu_additem(menu, "", "", 0);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_NEVER);
menu_setprop(menu, MPROP_PERPAGE, 5);
menu_display(id, menu, 0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
Następnie podwieszone poprzez użycie clcmd ShowMenu2 do wywołania kolejnego menu z poziomu konsoli klienta:
public ShowMenu2(id)
oczywiście zakładając że gracz jest żywy i zmiany zostają dokonane na początku kolejnej rundy.


Dodatki SourceMod












